וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא ימרחו אתכם: קוסמטיקה חדשה על המדף

שירלי אכסלרוד

25.8.2011 / 12:45

גלוסים בשפופרת, בקבוק בושם סגול וקרם שמנסה לארגן מאבק בשחורים - מדור קוסמטיקה קלה מתכונן לסופ"ש עם 4 מוצרים חדשים על המדף

נזלת ושחורים באף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכנראה שאין תחליף ללחץ פיזי מתון וחיטוט כואב בנקבוביות. visibly clear של ניוטרוג'ינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדע טרם מצא פתרון מושלם לאיידס, נזלת ולשחורים באף. מצויידת בהרהור המדכדך הזה, ובעור שלכבוד גיל 30 החליט להתרפק על נעוריו השמנוניים, פנתה ע' לנסות את תרחיץ הגרגירים של ניוטרוג'ינה, שמבטיח לנקות את הפנים מהשחורים ולמנוע הופעת חדשים.

"נתחיל מהסוף: גם אחרי שבועיים של שימוש, השחורים נשארו נעוצים היטב במקומם, וכנראה שאין תחליף לניקוי פנים שכולל לחץ פיזי מתון וחיטוט כואב בנקבוביות. בתור תכשיר ניקוי לעור שמן הוא לא רע ומנקה היטב, אם כי אגרסיבי למדי, ולא הייתי ממליצה לאף אחת להשתמש בו על בסיס יומיומי כפי שממליצות ההוראות. בעלות עור עדין – הישמרו והתרחקו".

visibly clear של ניוטרוג'ינה. 85 שקלים

"מהדורה מוגבלת" כדרך חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיץ ואמנות יפנית. JUICY TUBES של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובפינתנו החד פעמית: "10 מ"ל במחיר מציאה", מתארח הפעם הגלוס שהפך את "מהדורה מוגבלת" לדרך חיים - הג'וסי טיוב של לנקום.

הגלוס הנצחי, שלא לומר בלתי נלאה, יצא הפעם במהדורה לאספנים "בניחוחות של קונדיטוריה לעוגות משובחות" ובעיצובה של אמנית יפנית מובילה, שהלבישה אותו בעיצובים פואטיים וייחודיים שהופכים אותו ליצירה מניאטורית".

הנסיינית י', מעריצה גדולה של הג'וסי אבל פחות של אמנות יפנית, חיבבה את בעלי הכנף החמדמדים והפרחים שמעטרים את האריזה, וציינה שלמרות ההבטחה למרקם קליל יותר, הגוון שקיבלה - Vigorous Fruit - דווקא סמיך מתמיד וטוב שכך, מכיוון שהוא עמיד יותר ובוהק יותר.
"כמו תמיד, מדובר בגלוס נעים וטעים, עם ריח שעושה חשק ללקק אותו ישר מהשפופרת. כשהברק נמוג – וזה קורה די מהר - נשאר צבע נחמד על השפתיים, כך שלא צריך לחדש אותו על הזמן". מעתה אימרו: זה הג'וסי טיוב, ולידו הקדישמן שלי.

AWAKENING OF LOVE - JUICY TUBES של לנקום. 100 שקלים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

למרות המארז הסופר-סטנדרטי ולא מפתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא דביק. COLORBURST LIPGLOSS של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד בגזרת הגלוסים - דווקא מוצר עם אפיל של 1+1, הפתיע את הנסיינית הספקנית פ'. הגלוס של רבלון מיועד "בעיקר לנשים המעדיפות מראה שפתיים בוהקות בצבע עשיר ומלא ברק" (בניגוד לכל היתר, שמעדיפות שפתיים צרות, יבשות וחיוורות כשל גוויה). למרות המארז הסופר-סטנדרטי ולא מפתה, פ' מדווחת על מריחה קלילה, מרקם אוורירי ולא דביק, וגלוס שעוטף את השפתיים בגוון ורוד מלהיב ורענן, ומנוקד בנצנוצים עליזים. להשיג ב-11 גוונים מוצלחים. העמידות, כמקובל בתחום, נמוכה מינוס.

COLORBURST LIPGLOSS של רבלון. 110 שקלים

אניס, ליקריץ, ווניל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוק סגול מדי. בושם Loverdose של דיזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבקבוק שלו כנראה סגול מדי, ומי שעיצב אותו גדל על ברכי קלישאות נפשעות על יהלומים, נשים, חברים וכל זה, אבל הניחוח, הו, הניחוח. החדש של דיזל, שמורכב ממנדרינה, אניס, ליקריץ, ווניל, ועוד כמה דברים שאפשר למצוא בקנדילנד, מצליח להיות בו זמנית מתקתק ונקי, צעיר וחמים, ומוצלח אפילו יותר אחרי כמה שעות על הגוף.

בושם Loverdose של דיזל. 420 שקלים ל-50 מ"ל; 580 שקלים ל-75 מ"ל.

צילומים: יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully