וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי הוחתמה לשלוש שנים בבית אסקדה

6.9.2011 / 12:02

לאחר בחירתה כפרזנטורית הבושם 'אספשיילי' של אסקדה, בר רפאלי הוחתמה לעוד שלוש שנים נוספות בבית האופנה העילי. עוד הזדמנות לשטוף את העיניים בקמפיין המרנין

בהמשך לדיווח מינואר השנה על בחירתה של הסופרמודל הישראלית לשמש כפני הבושם אספשיילי של בית אופנת העל אסקדה, אמש הודיע בית האופנה באופן רשמי כי הוא החתים את רפאלי כפרזנטורית קו הבישום למשך שלוש השנים הבאות. במהלכן, תשמש הדוגמנית הישראלית כשגרירה ודוברת של המוצרים השונים בקטגוריה.

"בר שופעת נשיות עכשווית, היא מלאת שמחת חיים ומשקפת בצורה אידיאלית את ערכי המותג", ציין בהודעה רשמית לתקשורת דניאל וינטג', המנהל הקריאטיבי של אסקדה.

רפאלי עצמה, מן הסתם, מאוד מרוצה מהבושם שהיא מפרסמת: "אני משוגעת עליו. הוא לא מתוק מדי והוא לא כבד מדי. זהו ניחוח נשי לגמריי. מודרני ועם זאת, אלגנטי. הוא פשוט טעים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם עצמו, 'אספשיילי אסקדה' (Especially Escada), הושק באוגוסט האחרון ברחבי העולם בליווי מודעות וסרטון פרסומת בכיכובה של הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם היום. לארץ, מכל מקום, הבושם יגיע רק עוד מספר חודשים.

בתמונות שפורסמו לראשונה במאי השנה, נראית האקסית של ליאונרדו די קפריו בשמלת קוקטייל אדומה-ורודה וסנדלים תואמים על רקע גינה פורחת בירוק עד ובפרחוניות התואמת את גווני הביגוד. הלוק הכללי חגיגי ואביבי, ככל הנראה רמיזה לבושם המבוסס על ניחוחות ורדים, מוסק, פטל ואגס. לרגע נדמה שמדובר בסנאפשוטס שנלקחו בעת חתונת גן משפחתית כשהמצולמת שימשה כשושבינה חולמנית שתשמח להיות הבאה בתור שתתחתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפאלי מתוך הפרסומת לבושם החדש של אסקדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקמפיינים קודמים של בשמי אסקדה כיכבו דוגמניות העל כריסטי טרלינגטון, אווה הרציגובה, איזבלי פונטנה והשחקניות אוליביה וויילד ומילה ג'ובוביץ'. שכירתה של רפאלי לאותה עבודה, לכל הדעות, מהווה נקודה רצינית בקריירה שלה בדומה יותר לשער 'ספורטס אילוסטרייטד' ופחות לפרסומות טחינה או סודה.

בית האופנה אסקדה נוסד במינכן, גרמניה, ב-1976. הוא נודע בסגנון אירופאי מסורתי ומאופק, עם דגש על חליפות, שמלות קוקטייל (בדומה למה שלובשת רפאלי) ומעילים מחוייטים. לפני כשנתיים, כתוצאה מהמשבר הכלכלי, הכריז בית האופנה על פשיטת רגל, אולם ניצל בזכות רכישתו על ידי בעלים חדשים ואסטרטגיות שיווק חדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(צילום: יח"צ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully