וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק: מה הספיקה קייט מידלטון לעשות בחג

2.10.2011 / 16:30

לביקור בבי"ח בלונדון לבשה קייט מידלטון שמלת יוקרה לבנה, אבל דאגה לאיזון עם קניות בטופשופ. בלי להתכוון, היא גם יצרה פאניקה עם "היעלמות" טבעת האירוסים

קייט מידלטון בביקור בבית חולים לילדים 'רויאל מרסדן' בלונדון לובשת שמלת אמנדה ווייקלי, 29 ספטמבר 2011. Brendon Thorne, GettyImages
קייט מידלטון בשמלת אמנדה ווייקלי בביקור בבית חולים לילדים בסוף השבוע/GettyImages, Brendon Thorne

בסוף השבוע האחרון שימחה אותנו קייט מידלטון (29) עם שמלה חדשה. בניגוד להופעותיה הציבוריות האחרונות, בביקורה בבית חולים לילדים 'רויאל מרסדן' בלונדון (הזכור גם מביקורה של הנסיכה דיאנה ב-1982), לבשה קייט שמלת שמנת צמודה עם שרוולים עד המרפקים ובאורך עד הברכיים. השמלה המחמיאה עוצבה על ידי אמנדה ווייקלי, מעצבת בריטית שמעולם לא למדה עיצוב, אך השיקה בהצלחה ב-1990 מותג על שמה המייצר ביגוד יוקרה אלגנטי ואקססוריז לנשים. במהלך השנים, נראו בגדים בעיצובה על סקרלט ג'והנסון, דמי מור, קייט בקינסייל, שרליז ת'רון, ג'דה פינקט סמית, הלן מירן וקייט ווינסלט. מידלטון אינה בת המלוכה הראשונה שהיא מלבישה, ובעבר נראתה גם ראניה מלכת ירדן בביגוד של ווייקלי.

קייט מידלטון בביקור בבית חולים לילדים 'רויאל מרסדן' בלונדון לובשת שמלת אמנדה ווייקלי, 29 ספטמבר 2011. AP
קייט מידלטון עם הנסיך וויליאם בביקור בבית חולים לילדים בסוף השבוע/AP

עלות השמלה, לפי האתר הרשמי של המעצבת, כ-450 ליש"ט שהם כ-2,600 שקלים. היא אובזרה בעקבי סירה בגוון ניוד אשר שימשו אותה גם בהזדמנויות אחרות, כמו גם הקלאץ' המרובע המוזהב.

השיער, כמו תמיד - פזור, מעוגל בקצוות ובעיקר בוהק ומלא באופן מלא השראה. עם זאת, הפעם נצפו גווני מהגוני-דבש במידה הנכונה שהתגלו כמחמיאים. האיפור - אייליינר דק, צללית אפורה-כחולה, סומק וליפ גלוס ורדרדים - סגנון שכבר נקשר למידלטון ורכש לו אוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סוד הטבעת הנעלמה

קייט מידלטון בעת ביקור בבית חולים לילדים 'רויאל מרסדן' בלונדון לובשת שמלת אמנדה ווייקלי, 29 ספטמבר 2011. GettyImages
משמאל, קייט מידלטון בתחילת הביקור בביה"ח 'רויאל מרסדן' עם הטבעת; מימין, בתום הביקור, ללא הטבעת/GettyImages
קייט מידלטון בעת ביקור בבית חולים לילדים 'רויאל מרסדן' בלונדון, 29 ספטמבר 2011. Samir Hussein, GettyImages
קייט מידלטון בתום הביקור, וללא הטבעת/GettyImages, Samir Hussein

בצילומים המתעדים את קייט בתום הביקור, שהתפרסמו ברשת, היא נראתה ללא טבעת האירוסין על כף הידה השמאלית כרגיל. היעדרות טבעת יהלום הספיר אשר כידוע הייתה טבעת האירוסין של הנסיכה דיאנה, גרמה לבהלה שהתפשטה במהירות ועוררה חשש שמא הדוכסית איבדה את הטבעת יקרת הערך. "לאן נעלמה הטבעת של דיאנה"? חזרה השאלה בכל הדיווחים על הביקור. הבהלה הובילה להודעה הרגעה רשמית מטעם ארמון בקינגהאם אשר השקיטה את הרוחות: הסתבר כי לבקשת הצוות הרפואי בבית החולים, וויליאם וקייט התבקשו להסיר תכשיטים מסיבות של הגיינה הנדרשות בעת ביקור ילדים המאושפזים בבית החולים. הטבעת הושמה בתיקה האישי של הדוכסית אשר הוחזק על ידה ונשאר צמוד אליה במהלך כל הביקור.

טופשופ עם תלושי קנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקניות בטופשופ: חצאית עיפרון מנוקדת וז'קט קטיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לשמלה הקלאסית החדשה, הצטטידה מידלטון ביום שני בשבוע שעבר, גם בחצאית וז'קט חדשים בעלויות סבירות במיוחד וממש מול הבית. קייט חצתה את הכביש מארמון קנסינגטון, המעון הרשמי של הנסיך וויליאם ושלה, אל סניף טופשופ הסמוך ורכשה לעצמה ז'קט קטיפה כחול רויאל באורך המותניים עם גימור שחור ב-76 ליש"ט שהם כ- 378 שקלים וחצאית עיפרון מנוקדת ב-38 ליש"ט שהם כ-221 שקלים.

בסך הכל, ביגוד לא רע ב-600 שקלים, אליו אפשר להוסיף איבזור מחוכם, כהרגלה, ואם לא היינו יודעים שזה סך הכל טופשופ, היינו חושבים שזה לפחות אלכסנדר מקווין.

צוות החנות, כך מדווח ה'דיילי מייל', שמר על דיסקרטיות ונימוס כל זמן שהדוכסית בחנה את הביגוד, אבל עם צאתה הם מיהרו לדווח לתקשורת על הלקוחה המפורסמת שפקדה את החנות וסיפרו שהיא הגיעה זמן קמר לפני הסגירה, עמדה בתור לתשלום בקופה כמו כולם ולא התרגשה מלחישות קונים מאחורי גבה שאמרו: "זאת היא, אלוהים! זאת היא".

מעניין לציין שהקנייה נעשתה, לפי מוכרים ועדי ראייה, באמצעות תלושי קנייה. לא תלושי חג כמו שלכם, אלא תלושי צבירת נקודות זכות עבור קניות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully