וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בא לי - שיטוט באתר המותג Bally

טל דרורי

11.10.2011 / 10:02

חולצת רשת לא האמינה שאופנה שוויצרית יכולה לרגש, עד שגלשה באתר של Bally, שמדגים היטב שסטייל אמיתי מתיישן טוב, במיוחד אחרי 160 שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Bally

לוקיישן: bally.com

ז'אנר: מותג איקוני להנעלה והלבשה קלאסיים

טריילר: השנה מלאו למותג השוויצרי 160 שנה, אותן הוא חוגג במרץ ומציין בכל אשר יפנה. ויש הרבה סיבות לחגוג. למרות גילו, דם צעיר נושם בעורקיו והוא מצליח לשמר עכשוויות עיצובית לצד קלאסיות מעוררת קנאה. הוא הוקם על ידי קרל פרנץ באלי ובשנותיו הראשונות היה עסק קטנטן ומשפחתי לייצור סרטים, לא מהסוג הקולנועי אלא מהסוג ששמים בשיער.
המותג התפתח לייצור נעליים ובסוף המאה ה-19 עיטרו דגמיו רגלי פשאניסטות פריזאיות. פתיחת החנות של באלי
בלונדון ב-1881 לוותה בתורים היסטריים בנוסח פתיחת הסניף הראשון של H&M בארץ. במאה ה-20 המשיך המותג את מלאכתו הנאמנה וביסס את שמו העולמי כמותג נעליים מוביל. ב-1976 הורחבה הפעילות גם לביגוד.

כיום באלי הוא בית אופנה שלם ומציע הכל, מהנעלה לביגוד לאקססוריז והוא ממשיך ברוח העיצובית בא החל - תחכום עם אלגנטיות נוחה. מייקל הרץ וגרהאם פידלר, צמד המעצבים המובילים אותו במהדורה העכשווית שלו, שואבים דרך קבע השראה מהארכיונים של המותג המכילים כ-10,000 דגמי נעליים ו-1,200 אילוסטרציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כ-1,200 אילוסטרציות בארכיון המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים?

האתר שהוקם לפני כשנתיים מדגים היטב את השילוב האופייני למותג ,בין קלאסיות נצחיות לפרוגרסיביות עיצובית. תחת קטגוריית 'העולם של באלי', למשל, אפשר למצוא ספריית פוסטרים רטרואית מתחילת ימי המותג.

תחת תגית 'הסרטים' אפשר להתענג על סרטון יפהיפה אשר ב-160 שניות מצליח להציג את כל אבולוציית המותג, ממתק לכל חובבי ההיסטוריה של האופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

החנות המקוונת כוללת מחלקת גברים ומחלקת נשים, והיא אינה מתיימרת לרגע להיות יעד לאופנה מהירה, כך שמרבית המחירים נעים באיזור של כמה מאות של יורו.

נראה שהדומיננטיות של המותג ניכרת בעיקר בכל מה שעשוי מעור, כלומר נעליים ותיקים בעיקר. עיצובי הנעליים ברובם מאופקים וקלאסיים, וחלקם מצויים על הגבול החמקני שבין קלאסיות לדודתיות, אך הדגמים המעניינים יותר לא רק נראים נכונים עיצובית, אלא גם אפופים תחושת איכות היוצרת חשק להסניף את העור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצרים חשק להסניף את העור. נעלי באלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקצייה שהושקה לכבוד חגיגות ה-160, מגלה יותר אומץ ומכילה פריטים מעניינים יותר: מחלקת התיקים משקפת את מיומנות המותג בכל הנוגע לעבודה עם עור באמצעות קולקציות משובחות שנעות בין תיקי יד לצד לנסיעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיומנות. תיקי באלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגברים כאמור גם הם לא מקופחים ויכולים למצוא יצירות עור כמו נעליים, ארנקים ונרתיקי אייפד.
.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק גברים של באלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: ישראל הקטנה לא כלולה ברשימת הארצות אליהן נעשים משלוחים, אך אפשר לראות באתר היכן מצויות כל החנויות ברחבי העולם.

אקסטרה: נעלי באלי יכולות להתגאות בכך שהן הנעליים הראשונות להגיע לירח. ניל ארמסטרונג, האדם הראשון על הירח, נעל מגפי באלי, שעוצבו לטובת העניין כשעשה את הצעד הקטן לאדם אך הגדול לאנושות.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully