וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו זהב בלב ים

15.10.2011 / 9:49

המעצבת שלי לימור למותג "o-shan" חוזרת לארץ לאחר שהות ארוכה בחו"ל, מציגה קולקציית מעבר מתוחכמת ומסבירה למה מעצבות אחרות נתקעות במקום

"אני מאוד אוהבת גיוון, אני משתעממת מאוד מהר ובקלות, ויש לי סוג של הפרעת קשב", פותחת בווידוי את הראיון הבין יבשתי מעצבת התכשיטים שלי לימור למותג O-SHAN. "אני תמיד עובדת על כל מיני ליינים במקביל וקשה לי לדבוק בקו אחד, מה שיוצר אצלי איזשהו תמהיל שהוא מאוד ורסטילי. אני מרגישה שבדיוק מהמקום הזה יש הרבה מעצבות שנתקעות במקום אחד ולא מתתפחות", היא מעידה על אחרות ואולי רומזת על היתרון היחסי שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לימור, הקימה את "O-SHAN" לפני כארבע שנים, ומאז היא אכן נמצאת בקו מתמיד של התפתחות. בשנה האחרונה היא נמצאת ביחסים בשלט רחוק עם המותג שלה מהולנד. בעקבות המעבר, לימור החליטה להיעזר בחברתה לספסל הלימודים בבית הספר לעיצוב "בצלאל", דורין פלד. פלד מנהלת את העסק מהארץ ולימור מעצבת מחו"ל.

בשבועות הקרובים לימור תשוב לארץ וההתרגשות ניכרת. בינתיים היא מציגה את קולקציית המעבר החדשה ואפילו חושפת ניצנים מקולקציית החורף עליה היא עמלה בימים אלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית המעבר של "o-shan" ממשיכה את הקו של קולקציית "primitive" שיצאה בקיץ האחרון, שלמען האמת מתרחק מעט מהרוך האורבאני שאפיין את עיצוביה עד היום.

לדברי המעצבת, קולקציית הקיץ נוצרה מתוך התבוננות במקורות השראה רבים בעלי מכנה משותף קדום כמו התרבות ואורח החיים של שבטים אפריקאיים, חלוקי נחל שהמים שפשפו עד ששיוו להם ברק עדין ועד לאמבות מיקרוסקופיות ויצורים ימיים. לעומתה, קולקציית המעבר לוקחת את התמצית הזו ומעבדת אותה מחדש לקראת החורף. התוצאה שהתקבלה היא מיני-קולקציה שמורכבת מתכשיטי בד סרוגים ועבותים בצבע שחור, שמקבלים טוויסט "פרימיטיבי" בדמות הדסקיות הזהובות שנוצרו אז, בקולקציית הקיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית החורף, שנמצאת כעת בהריון מתקדם, אמורה לשבור לחלוטין את המונוכרומאטיות של קולקציית המעבר. הטרנד הגיאומטרי שכבר התחיל לתת את אותותיו זולג גם לקולקציה של לימור, בהשראת הצייר ההולנדי פיט מונדריאן. מעצב העל איב סאן לורן היה הראשון שנכבש בקסמיו של הצייר המפורסם כבר בשנות השישים, ותרגם זאת לשמלת הטרפז המפורסמת. השנה גם בתי אופנה עילית כמו פראדה לצד רשתות כמו מנגו וזארה מאמצים את השפעת האמנות המודרנית של מונדריאן, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שהקונספט גם יגיע לתכשיטים.

הצצה ראשונית לקולקציה באמצעות הסקייפ עוררה סקרנות רבה. הקולקציה תיקרא ככל הנראה "בוגי ווגי", על שם הציור האבסטרקטי המפורסם של ניו-יורק. לימור מגלה שמדובר בעצם בקולקציית קפסולה מצומצמת על טהרת החומר בקליט – חומר פלסטי קשיח שאפשר למצוא בהרבה תכשיטי וינטג' משנות החמישים והשישים. בקיצור, יש למה לחכות.

ומי יעצב את התכשיטים לסרט החדש של ליאונרדו דיקפריו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים לפני הנחת סוף עונה:
שרשראות: 550 שקלים - 1295 שקלים
עגילים: 390 שקלים - 695 שקלים
צמידים: 490 שקלים - 690 שקלים
טבעות: 495 שקלים

קולקציית מעבר:
295-795 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully