וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק קייט: מיליון דולר בייבי

16.10.2011 / 14:59

זה הסכום שגוייס בגאלת צדקה שנערכה בלונדון בסוף השבוע בהשתתפות קייט מידלטון – אנחנו בטוחים שהכל קשור לשמלה האדומה שלבשה הדוכסית שדומה פלאים לאחת של גל גדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולור בלוק טרנדי. קייט מידלטון והנסיך וויליאם בגאלת צדקה בארמון סיינט ג'יימס, לונדון, אוקטובר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגאלת צדקה שנערכה בסוף השבוע בארמון סיינט ג'יימס בלונדון לצורך איסוף כספים למען ארגון המאגד עמותות שונות בהן מתנדבות כ-10,000 נשים בעלות מקצוע למען הקהילה במסגרת פרוייקטים ייחודיים של חינוך, קייט מידלטון הוכיחה שהיא הולכת ונראית יותר ויותר כמו המלכה לעתיד שהיא.

לאירוע הנוצץ ורב המשתתפים, התלוו אליה לא רק עם הנסיך וויליאם בעלה, אלא גם הרבה בטחון וזוהר השמור לשטיח האדום בהוליווד. הפעם, בניגוד להופעה הפומבית הקודמת שלה בשמלה בגוון שמנת קריר ומרקם גס, בחרה הדוכסית בשמלת קולור בלוק ממשי אדום. השמלה באורך הרצפה עם קשירת מותניים ושרוולי שיפון תפוחים היא מתוצרת 'ביולה לונדון' (Beulah London), מותג בריטי צעיר המתחה בשמלות אלגנטיות - מקסי וקוקטייל - מחומרים טבעיים כמו כותנה ומשי ובצבעי יסוד בולטים. העונה, סתיו/חורף 2011/2012, היא סך הכל העונה השניה לפעילות המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה באתר המותג 'ביולה לונדון'/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג עצמו פועל למען רווחתן של נשים שנמלטו או חולצו מסחר נשים בינלאומי שמקורו בהודו. בבחירת שמלת 'ביולה לונדון', מידלטון מצטרפת למפורסמות אחרות כמו קייט מוס ודמי מור שנראו לובשות דגמים מתוצרתו בעבר. השמלה, אגב, נמכרת בימים אלה במחיר מבצע. עלותה לאחר 30% הנחה, היא 476 ליש"ט שהם כ-2,700 שקלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ניתן להשיג בחנויות. גל גדות בשמלת קסטרו דומה לזאת של הדוכסית ועוצבה במיוחד עבורה, מאי 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

מראה הרטרו של השמלה מוצא את השראתו בשנות ה-70, ובמיוחד בשמלות הלסטון, מותג אמריקאי שנודע בשמלות ערב מינימליסטיות ונוחות, אך עם זאת גם זוהרות. הסגנון נראה העונה לא מעט על מסלולי שבועות האופנה ובאופן טבעי, גם אצלנו.

שמלה דומה של קסטרו לבשה פרזנטורית המותג גל גדות במאי השנה לבכורה המקומית של 'מהיר ועצבני 5' בתל אביב.
במקרה הזה השמלה עוצבה באופן פרטני במיוחד לפרזנטורית המפורסמת במטרה לקדם את שם המותג, ולא בהכרח את ההיצע העונתי. עם זאת, לאור התגובות החיוביות שסחט העיצוב, שילבו קסטרו את הדגם, במספר צבעים, בקולקציית החורף הנוכחית. גם את שמלת מילדטון כל המעוניין יכול לרכוש בכל עת, עובדה התקפה לגבי כל בחירות האופנה של הדוכסית עד כה (לא כולל שמלת החתונה, כמובן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזל. הקלאץ' המוזהב של קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקלאץ' המוזהב שאחזה הדוכסית באירוע הוא של 'ווילבור אנד גוסי', מותג בריטי שנוסד ב-2005 על ידי שתי חברות ילדות שהיו למעצבות אופנה, ומייצר תיקי קלאץ' אלגנטיים במחירים נגישים. כרגע, לפי האתר הרשמי של המותג, הוא מוצע ב-20% הנחה ומחירו לאחר ההנחה 128 ליש"ט, שהם כ-740 שקלים. אבל "אפקט קייט" פעל גם הפעם, ואין להשיג את התיק החמוד - הוא אזל.

לאור גיוס כספי התרומה שהצליחה הדוכסית לגייס בערב אחד - כמיליון דולר - ההשקעה בביגוד חדש שעלותו הכוללת היא קצת יותר מ-3,000 שקלים, התגלתה כמשתלמת ביותר. חוץ מזה, שהכל נרכש במחירי מבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully