וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל ודרמטי: קולקציית גארת פיו ל-MAC

לירוי שופן

26.10.2011 / 15:20

מותג האופנה MAC פוזל לשוליים ומשתף פעולה עם מעצב האופנה הביזארי גארת פיו. בתוכנית - צבעים כהים וריסים מלאכותיים בצורת משולש. לארץ זה לא יגיע

חברת האיפור הקנדית mac, תשיק ב-23 בנובמבר קולקציית קפסולה חדשה בשיתוף מעצב האופנה הבריטי גארת פיו. בצעד זה מצטרף פיו אל שורה של ידוענים ופיגורות, אשר חברו בעבר למותג, החל מדמויות הרשעים של דיסני, דרך מיס פיגי וונדר וומן ועד ליידי גאגא.

בהמשך לידיעות מוקדמות, מתברר שהקולקציה נשענת על קוד צבעים כהה ומטאלי, עם מסקרות ועפרונות עיניים שחורים מצד אחד, ולקים כסופים וליפ-גלוסים בגוונים סגולים מצד שני. זאת בהתאם לטעם האסתטי של פיו, המאופיין בעיצובים עתידניים המתובלים בגותיקה ורמזים אפוקליפטיים. "(במעבר) מעוצמה, עומק ומסתורין לאור, שבריריות וארציות, אני חושב שיצרנו קולקציה שהיא באמת ורסטילית, ואני מקווה שתקבלו ממנה השראה ושתשתמשו בה", ציין פיו בהודעה לתקשורת.

קולקציית הקפסולה החדשה לא הסתפקה רק בהתאמה לפלטת הצבעים המזוהה עם פיו, אלא גם נגעה בחלק מהמוטיבים המאפיינים את כתב יד המעצב. באופן הזה ניתן ביטוי לקווים גיאומטריים, ובעיקר צורות משולשות, הן על גבי האריזות והן בצורת הריסים המלאכותיים, המעוצבים בזווית חדה המעצימה את הניכור הבלתי רגיל השולט בקולקציה.

גארת פיו (30) נחשב כאחד המעצבים המסקרנים של הזמן הנוכחי. הוא התחיל את דרכו באופנה בגיל הנעורים, כאשר עבד כמעצב תלבושות בתיאטרון הנוער האנגלי, ומאוחר יותר השלים תואר בעיצוב אופנה בבית הספר הנחשב סנטרל סיינט מרטינ'ס. הוא הציג לראשונה בשבוע האופנה של לונדון בשנת 2006, וכבר מהקולקציה הראשונה קבע סגנון ביזארי וא-מיני העושה שימוש יוצא דופן בחומרים טכנולוגיים, צבעים מקוטבים ורפרנסים לעולם המדע הבדיוני והפאנק. בשנתיים האחרונות הוא מציג דרך קבע בשבועות האופנה של פריז, פעמים רבות בשילוב סרטוני וידאו בעלי קונספטים חדשניים. בשנה שעברה הוא היה אורח מיוחד של תערוכת האופנה הנחשבת Pitti.

טווח מחירי הקולקציה: 15-75 דולרים. ב-23 בנובמבר בצפון אמריקה והחל מחודש דצמבר בשאר העולם. עם זאת, הקולקציה לא מתוכננת להימכר בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים אפלים וכסופים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזות המתכתבות עם המוטיב הגיאומטרי של המעצב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הקולקציה, עם תיק האיפור התואם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קמפיין הקולקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך
גארת פיו' באירוע של מאק, יולי 2011. Andrew H. Walker, GettyImages
גארת' פיו/GettyImages, Andrew H. Walker

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully