וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: דרקולה ב-14 אלף שקלים

לירוי שופן

28.10.2011 / 11:01

המחאה החברתית היא הזדמנות פז לקאמבק מטורף של מדור משכורת 13 שממליץ אך ורק על פריטים יקרים. קחו למשל את השכמייה של אלכסנדר וונג ב-14 אלף שקלים. אפשר לפרוש לתשלומי קרדיט

קולקציית חורף 2012 של אלכסנדר וונג. Karl Prouse/Catwalking, GettyImages
ככה זה היה על המסלול. אולטרה שיקי לבנות שמאוהבות בלכלוך של דאון-טאון/GettyImages, Karl Prouse/Catwalking

כיצד ייזכר בספרי ההיסטוריה המעצב הניו יורקי המבעבע אלכסנדר וונג? האם תחת הכותרת "מעצב מהפכני"? סביר להניח שלא. הגיוני יותר ששמו יתנוסס ליד תצלומים של הפאשניסטות האגרסיביות של העיר, אלו שחשוב להן האטיטיוד המלוכלך של הדאון-טאון פי כמה מכל אופנה מהפכנית. האמת, שפרט זה עומד לזכותו. וונג משקיע ברוק אנד רול קריר, יותר מאשר המצאתם של בגדים משונים. לכן, הקולקציות שלו מאוכלסות בעיצובים מעוררי תשוקה משטה, כאלה שבארץ הפלאות היו בוודאי מכוסים בכיתוב הפתייני 'לבשי אותי' (ואליס הייתה עושה זאת בשמחה גלויה).

זהו בדיוק המקרה של פונצ'ו העור, אחד הפריטים הבולטים בקולקציית החורף של וונג, שעל פי דיווחים בלתי רשמיים נמכרת בקצב בו תרנגולות על אנטיביוטיקה בכלובי סוללה מטילות ביצים. על פניו, זו חוכמה קטנה להותיר רושם עם שכמיות. מלבד קו המתאר הנדיב שהן מוסיפות לגוף, יש להן איכויות של גלימה, מה שאוטומטית מקשר אותן לברונים, דרקולה, כיפה אדומה ושאר פרסונות אריסטוקרטיות ועתירות סטייל, החקוקות בתודעה הקולקטיבית כרומנטיקה. אבל בנוסף, הוסיף וונג לשכמיה שלו דיטיילים של פרשנות מודרנית, שמחליפה את הסוס באופנוע כבד. כמו למשל, מעבר מדורג מגוף העור של הפריט אל קפוצ'ון סרוג העשוי צמר (מהלך טכני פשוט בהרבה מכפי שהוא נראה, אבל אפקטיבי מאוד), כיסים רבועים וגדולים בחזית המתאימים לתחיבת ידיים נונשלנטית, ופרופורציות מאורכות במיוחד מאחור, המבטיחות שהעליונית הזו תשתרך בעצלתיים בזמן הליכה נוקבת.

באורח פלא, שכמיות הן נדירות בנוף הישראלי. אחרי הכל, הן מתאימות יותר ומאווררות יותר למזג האוויר המתעתע בהשוואה למעילים. הן אפילו מצריכות מינימום של סטיילינג. האם הגרסא האולטרה-שיקית של וונג, במחיר של 14 אלף שקלים, תצליח לשכנע את הסרבניות ולחולל כאן מהפכה?

ניתן להשיג ב- ssense.com, במחיר 3,995 דולרים שהם כ-14,461 שקלים. יש משלוחים לישראל. דמי המשלוח הם 70 דולר והשכמיה אצלכם תוך 2-5 ימים. ועכשיו במבצע: המשלוח חינם למי שיזמין עד ה-1 בנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט לימין. מתוך ssense.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו למרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מעילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully