וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק קייט: מעיל אדום עז ביום סגרירי

3.11.2011 / 14:49

בביקור הומניטרי שערכה בדנמרק, בלטה קייט מידלטון במעיל אדום-עז על רקע קופנהגן הסגרירית והצליחה להעלות שוב את שאלת הרזון שלה לסדר היום המלכותי

קייט מידלטון בביקור במרכז יוניצף בקופנהגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011. Phil Noble, GettyImages
דוכסית ונסיכה ביום סגרירי. קייט מידלטון והנסיכה מרי בביקור במרכז יוניצ"ף בקופנהאגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011/GettyImages, Phil Noble

קייט מידלטון בלטה אתמול (רביעי) בנוף הסגרירי של קופנהגן, בירת דנמרק, כשהיא לובשת מעיל בהשראה צבאית, באדום בורגונדי, המסתמן כאחד הגוונים האהובים עליה. הדוכסית ביקרה יחד עם בעלה הנסיך וויליאם במרכז אספקה של יוניצ"ף (קרן הילדים של האו"ם) במטרה ללמוד על תהליכי העבודה של הקרן במאבקה נגד רעב ילדים באפריקה. בני הזוג התקבלו על ידי הנסיך פרדריק, יורש העצר הדני, ורעייתו הנסיכה מרי. אפריקה, ובמיוחד חלקה המזרחי, קרובים לליבם של וויליאם וקייט; כזכור הצעת הנישואים המלכותית בדיוק לפני שנה התקיימה בעת חופשה משותפת מול הנוף הרומנטי של הר קניה.

קייט מידלטון בביקור במרכז יוניצף בקופנהגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011. Phil Noble, GettyImages
אדום בסתיו. קייט מידלטון והנסיך וויליאם בביקור במרכז יוניצ"ף בקופנהאגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011/GettyImages, Phil Noble

במעיל הצמר של Lk Bennet (מותג אנגלי המתמחה בביגוד, אקססוריז והנעלת יוקרה) ומגפי הזמש החומים של סטיוארט ויצמן (מותג נעלי יוקרה אמריקאי) הציגה קייט לוק רטרו טרנדי לשנות ה-70. מעניין לציין שגוון המגפיים תאם להפליא את שיערה. החגורה שהיא התאימה למעיל, היא אינה החגורה המקורית שמגיעה איתו (כפי שאפשר לראות בעמוד באתר הרשמי של המותג), אלא חגורת עור עם דיגום נחש של 'וצ'לי איטלי' (Vecceli Italy), מותג אמריקאי לאקססוריז עור לנשים.

ההשקעה של קייט בהופעה כולה הייתה 440 דולר (כ-1,605 שקלים) למעיל, 59 דולר (כ-215 שקלים) לחגורה ו-635 דולר (2,300 שקלים) למגפיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רטרו שנות ה-70. מעיל LK Bennet, חגורת Vecceli Italy ומגפי סטיוארט וייצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט מידלטון בביקור במרכז יוניצף בקופנהגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011. Phil Noble, GettyImages
אדום בולט בין גווני סתיו. מימין לשמאל: הנסיך פרדריק, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והנסיכה מרי בביקור במרכז יוניצ"ף בקופנהאגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011/GettyImages, Phil Noble

תמונת דוגמנית במעיל קייט, מוצגת החל מהבוקר בעמוד הבית של מותג המעיל LK Bennet . המעיל, מיותר לציין, הפך החל מאתמול לרב מכר אינטרנטי. ככל הנראה השילוב של מזג אוויר הקר ומעיל צמר אדום המחמיא לגזרה ומחדד סילואטה גבעולית שנבחר על ידי הדוכסית מקיימברידג' לביקור בקופנהאגן הקרה (8 מעלות לכל היותר), הוביל לביקוש גבוה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של מותג המעיל LK Bennet החל מהבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שהפעם העסיק את הבריטים, מלבד כמובן האופנה של קייטי, היה סירובה לטעום ממרח חמאת בוטנים מזינה וגדושת ויטמינים הנשלחת לילדים רעבים באפריקה במטרה לסייע בעלייתם במשקל. וויליאם לא היסס לטבול את אצבעו ולטעום, אך לאחר שהציע לרעייתו לטעום גם, נתקל בסירוב מנומס. תגובת הבריטים לא אחרה לבוא, והדיון בדבר דיאטה מוגזמת של הדוכסית התעורר שוב. לנו, מכל מקום, היא נראית לא רע בכלל.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בביקור במרכז יוניצף בקופנהגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011. רויטרס
הדוכסית סירבה לטעום גם. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בביקור במרכז יוניצ"ף בקופנהאגן, דנמרק, 2 נובמבר 2011/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully