וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם ללא צלוליט: תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט

10.11.2011 / 16:54

לאחר חודשים של הכנות נערכת התצוגה השנתית של מותג הלנז'רי האמריקאי ויקטוריה'ס סיקרט - מעולם לא נראו כל כך הרבה גברים סטרייטים בשורה הראשונה של תצוגת אופנה

ג'קלין ג'בלונסקי

התצוגה ה-16 במספר של מותג הלנז'רי האמריקאי ויקטוריה'ס סיקרט, התקיימה אתמול (רביעי) בבניין היסטורי בשדרת לקסינגטון בניו יורק בהשתתפות 'מלאכיות' המותג - מעין דוברות רשמיות, כמו מירנדה קאר, אדריאנה לימה, לינדסי אלינגסון, ארין התקרטון, שאנל אימאן, ג'ואן סמולס, איזבל גולאר, דאוצן קרוס, ועוד. עלות הפקתה למותג, על פי המדווח, כ-12 מיליון דולרים.

עוד על ג'קלין ג'בלונסקי במדור הדוגמניות של וואלה! אופנה

מירנדה קאר ב"חזיית שני המיליון דולר וחצי"

Its Show Time, היה סלוגן התצוגה השנה והיא נפתחה בהכרזה: "חוויה מבדרת בלתי נשכחת עם הדוגמניות היפות בעולם והופעות מוזיקה חמות". קניה ווסט הופיע והוא הודיע על הופעת הפתעה של ג'יי זי. שני כוכבי ההיפ הופ שרו כשדוגמניות העל אדריאנה לימה, קרלי קלוס (לראשונה בתצוגה) וארין הת'רטון טופפו על מסלול מוכסף לבושות בחזיות ותחתונים שזכו לסטיילינג בהשראת גיבורי על.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

דאוצן קרוס

בניגוד למרבית תצוגות שבועות האופנה שבהן הדוגמניות מציגות את הבגדים חסרות כל הבעה, ה'מלאכיות' של ויקטוריה, סוג של דוברות רשמיות, הן מפעילות קהל מחוננות. הן צוחקות, מעודדות את הקהל למחוא כפיים, מנופפות, מפריחות נשיקות, קורצות, רוקדות לצלילי מוזיקה, מפלרטטות עם האמנים המופיעים ומלכסנות מבטים לצלמים המרוצים משיתוף הפעולה המוביל לצילומים ססגוניים. במיוחד מוכשרת בתחום הזה, היא שאנל אימאן (21), אפרו אמריקאית-קוריאנית מתוקה עם חיוך כובש.

עוד על דאוצן קרוס ודוגמניות הולנדיות אחרות במדור הדוגמניות של וואלה! אופנה

איזבל גולאר

בשורה הראשונה עמד ועודד במרץ השחקן אורלנדו בלום הנשוי ל'מלאכית' האוסטרלית מירנדה קאר (28). ילדם הראשון של השניים, אגב, נולד בפברואר השנה. קאר נבחרה השנה להציג את 'חזיית 2.5 מיליון דולר', חזיית גימיק משובצת יהלומים ואבנים יקרות שמדי שנה מציגה דוגמנית נבחרת. בשנה שעברה הציגה אותה אדריאנה לימה.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טוני גארן

בהתאם למסורת, לצד פריטי הלנז'רי שהציגו הדוגמניות, שולבו גם כל מיני אקססוריז כמו נעלי בלרינה, מגפונים, עליוניות, וכמובן - כנפיים בכל מיני גדלים ומרקמים. דוגמנית על בסט לנז'רי זערורי, עקבים וזוג כנפיים מנצנץ המחובר לגבה הוא דימוי ידוע של המותג ובכל שנה מוצגות וריאציות שלו.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

כרמן פדרו

מארון 5 הופיעו עם להיטם הקופצני Moves Like Jagger. סולן הלהקה, אדם לוין, הוא בן זוגה של ה'מלאכית' הרוסיה אנה ויאליטסנאייה (26) והוא גם דאג שאף אחד לא יפספס זאת. הוא פלירטט עם היפיפיה הבלונדינית, החזיק בידה וגם נישק אותה על לחייה הגבוהה.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

ג'וליה סטגנר

גברים סטרייטים בשורות הראשונות של תצוגות אופנה הם לא מחזה שכיח. אבל תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט זוכה כל שנה, מטעמים מובנים, לנוכחות מרשימה של גברים שברוב ימי השנה אינם בהכרח פאשיוניסטים מסורים. אתמול לא היה יוצא דופן, ועשרות ברוקרים מוול סטריט עודד את הבנות מהקהל.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

לילי אולדרידג'

עוד נצפו בשורה הראשונה קארין רויטפלד, לשעבר עורכת ווג פריז, וצלם העל פטריק דמרשלייה. שני הצרפתים המסוגננים הריעו ורקדו. עם כל הבאאז סביב התצוגה, לפעמים נדמה שסך הכל מדובר בעוד מותג חזיות ותחתונים.

רוצים לראות עוד מהתצוגה? היכנסו לפייסבוק שלנו

ג'ואן סמולס

לינדסי אלינגסון

מרינה לימצ'וק

לו וואן

קנדיס סוונופול

סווי הי

עמנואלה דה פאולה

פלאביה דה אוליביירה

ארין הת'רטון

אניה רוביק

קרלי קלוס

אנאיס מאלי

שאנל אימאן

אלסנדרה אמברוסיו

אדריאנה לימה

אנה ויאליטסנאייה ואדם לוין

ג'סיקה קלארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully