וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: לטשטש כתמים

שירלי אכסלרוד

13.11.2011 / 20:37

הבטחות לפנים שנראות כמו אחרי פוטושופ או למרקמים קלילים שאמורים לעשות פלאים - מדור קוסמטיקה קלה יוצא לבדוק את השטח וחוזר עם פצעונים על המצח

זוכרת את הימים שהיית קמה בבוקר, שוטפת פנים עם קצת מים, ויוצאת מהבית? ככה, נטורל? על מי אנחנו עובדות, זה הרי לא קרה מעולם. טוב, אולי, ייתכן שהיה יום אחד כזה, בודד, אי שם ב-2002, בתקופת הרנסנס הקצרצרה שבין הפינאלה שנתנו החצ'קונים לבין תחילת עידן הסוגריים מסביב לפה.

לתרגולת הקלאסית של קרם לחות-מייק אפ מתווספות מדי פעם הצעות לשלבים נוספים, כאילו החיים לא סיזיפיים מספיק: פריימרים, תמציות וסרומים שנועדו לשפר את מראה העור, לטשטש את מה שצריך, וגם לגרום לכל העסק שמעליהם לשבת יותר טוב. מהמותג סמאשבוקס הגיע פריימר שמבטיח להעניק לעור מילוי, אחידות ומראה חלק "כמו אחרי פוטושופ", ובשימוש ממושך גם לעדן את הקמטים.

הנסיינית פ', בעלת עור מאוזן ורגיל, השתמשה בו פעם, פעמיים ושלוש- ונטשה: "הצדק מחייב לציין שניסיתי לא מעט פריימרים של מותגים שונים, וכולם ללא יוצא מן הכלל לא עשו לי טוב. גם במקרה הזה, המראה שהתקבל היה מפודר בשיגעון, המייק אפ נראה למרחוק בנקבוביות האף, האזורים היבשים בלטו עוד יותר, והעור הרגיש סתום. למרות הכל, לזכות הפריימר של סמאשבוקס ייאמר באופן יחסי, הוא קליל יותר מאחרים שניסיתי, והוא מגיע בשפופרת נוחה עם פיה שמצליחה להוציא כמויות דקיקות במיוחד, כך שאפשר להשתמש בו רק לאזורים בעייתיים, ולא למרוח על כל הפנים".

סמאשבוקס פריימר TARGETED PORE & LINE, מחיר: 150 שקלים. להשיג רק ב"אפריל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמאשבוקס פריימר TARGETED PORE & LINE,/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנקום ואסתי לאודר השיקו יחד מוצרים דומים למדי, שנועדו לטשטש כתמים, לצמצם נקבוביות, להאחיד את גוון העור, ועל הדרך להביא שלום עולמי. מאחורי כל אחד מהם סיפור על מדענים, מחקר, מולקולות וטכנולוגיות – אפשר לקצר ולומר שבשני המקרים מדובר בשלב נוסף בטיפוח היומי, שיגזול מכן עוד כמה דקות בבוקר, ולא מעט שקלים: ב', שהתנסתה בתמצית של לנקום, מדווחת על מרקם קליל וממכר, שהשאיר ציפוי עדין ונסיכותי על הפנים החל מהמריחה הראשונה. עם זאת, אחרי כמה שימושים התעורר אצלה חשד לא לגמרי מבוסס, שהתמצית גם הפריחה לה כמה פצעים קטנים על המצח.

ד' שקיבלה את הסרום של אסתי, הנושא את ההבטחה המרהיבה: "Imagine having nothing "to hide, נהנתה גם היא ממרקם עדין ולא שומני, ששיווה לעור מראה מצוחצח ואחיד, "גם אם השיפור בפיגמנטציה עוד לא נראה לעין". שתיהן המליצו לממהרות/עצלניות שלא סובלות מעור יבש מדי להסתפק בסרום ולדלג על הלחות – גם אם הדיילת בסופר פארם לא תאהב את זה.

לנקום, VISIONNAIRE. מחיר: מ"ל – 445 שקלים; 50 מ"ל – 575 שקלים

אסתי לאודר, Idealist Even Skintone Illuminator. מחיר: 30 מ"ל - 440 שקלים; 50 מ"ל - 580 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, VISIONNAIRE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, Idealist Even Skintone Illuminator/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכעת, לשני מוצרים דלי מחיר, אך רבי עוצמה, המיועדים לרגעים בהם את משוועת להשיל מעליך את המוני התאים שמתו לך על הפרצוף:

גם אם הנעורים מאחוריך, אין שום סיבה שלא לאמץ את הפילינג היומי של קלין & קליר, מותג המצטיין במחירים נגישים. התרחיץ סמיך ומסיר ביעילות את כל הטינופת, עדין מספיק בשביל לא לייבש או להשאיר אדמומיות, ומותיר עור חלק ותחושת ניקיון ממכרת.

קלין & קליר, Exfoliating daily wash, מחיר: 45 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלין & קליר, Exfoliating daily wash/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמש דקות על הפנים, ומסכת החימר של קרליין תשאב החוצה את כל הג'יפה שהצטברה לכן בנקבוביות. בנוסף למרקם הנעים ולריח המשגע, שילוב של תמציות מלפפון ומנטה, ציינה הנסיינית מ' כי המסכה לא מתפוררת ומטנפת את סביבותיה כמקובל בתחום. רק שימו לב לא לשכוח אותה על הפנים, פן תאבדו כמה שכבות אפידרמיס נחוצות.

קרליין, SKIN PURIFYING MASK, מחיר: 100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרליין, SKIN PURIFYING MASK/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully