וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה בא החורף: המטריה הכי יוקרתית

לירוי שופן

18.11.2011 / 0:15

הגשם משפיע גם על מדור משכורת 13, שממליץ רק על דברים יקרים, ובוחר במטרייה מהממת של אלכסנדר מקווין שתגן על בגדיו העדינים תמורת 2,100 שקלים. פרויקט החורף של וואלה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב לגולגולת המאיימת בקצה. מטריה של מקווין לבוטיק אניגמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוניה מצמררת, אבל אחד הסמלים המזוהים עם מעצב האופנה אלכסנדר מקווין, שכזכור התאבד לפני כמעט שנתיים, הוא גולגולת אדם. בעשור האחרון הוא, וגם בית האופנה על שמו שממשיך לפעול בעוז בימים אלה בלעדיו, עשה שימוש יוצא דופן בסמל הפיראטים האולטימטיבי עד שהפך לכמעט סמלו המסחרי. קולקציות של צעיפי משי מעוטרים, חולצות מאויירות ושאר אקססוריז, כמו טבעות משובצות אבנים נוצצות, קושטו כולן בגולגולת כזו או אחרת ונמכרו בקצב מסחרר. אין פאשניסטה שנותרה אדישה (גם לא למטפחת ב-650 דולרים).

עם בוא החורף, שבניגוד לזה האימפוטנטי בשנה שעברה מסתמן כאחד עם פוטנציאל ממשי, אביזרים משלימים המתאימים לעונה הקרה הופכים ללהיט רותח. כמו מטריות לדוגמא. כיאה למותג בריטי, מקומן של מטריות מעוצבות אינו נפקד מהקולקציה העונתית של מקווין. שלא כמו המסורת הישראלית לרכוש מטריות פשוטות ממזנונים, שגם מתקפלות היטב (ברוח), אלו של בית האופנה הנודע דורשות השקעה. קצת מעל ל-2,000 שקלים, או 300 לירות שטרלינג. בתמורה, מקבלים אחת שנתפרה באיטליה ועשויה היטב, שבקצה הידית הטלסקופית שלה ניצבת בגאון, איך לא, גולגולת מאיימת עשויה כסף.

למטריות של מקווין יש מספר גרסאות, בגדלים וצבעים שונים. מטריה אדומה עם גולגולת מן המניין; או אחת שחורה, עם גולגולת המלווה בניטים פאנקיסטיים. בקיצור, תוספת הולמת להופעה מלאת הדר. אחרי הכל, חובב אופנה אמיתי לעולם לא ייתן לזוטות כמו גשם זלעפות לפגום ולו במעט בסגנונו המושלם.

ניתן להשיג:
בוטיק אניגמה, כיכר המדינה בתל אביב. מטריה ארוכה ב- 2,095 שקלים.

אתר האופנה Net-a-porter.com, מטריה מתקפלת בכ-290 לירות שטרלינג. יש משלוחים לישראל.

עוד בפרויקט החורף: ארוחה חורפית מפנקת

עוד בפרויקט החורף: 10 טיולי שטפונות מומלצים

עוד בפרויקט החורף: מכינים כרית מסוודר ישן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטריה מתקפלת של מקווין מתוך האתר net-a-porter.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטריה מתקפלת של מקווין מתוך האתר net-a-porter.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מטריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully