וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: שמלה יומיומית ב-6,000 שקלים

לירוי שופן

2.12.2011 / 15:15

שמלת המשי של המעצב ג'ונתן סונדרס, מבטיחה לוק נינוח ואלגנטי לכל פקידה עם שיק, שיש לה מאיפה להביא 6,000 שקלים - מדור משכורת 13 ממשיך להציף את הרשת בשחיתות מתוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת ריזורט קסומה המקדמת את פרץ ההדפסים העתיד לבוא. מתוך קולקציית הריזורט של ג'ונתן סונדרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבות נכתב כבר על ההיגיון המעוות והמקסים של עולם האופנה. הימים הם ימים של תחילת חודש דצמבר, אבל אל הבוטיקים – לפחות אלה שמאוכלסים באופנה אמיתית; לא השכפולים ברשתות – כבר מטפטפים בעוז דגמים מקולקציות הריזורט וקדם-אביב 2012 של בתי האופנה והמעצבים הגדולים, אשר כבר אוצרים בתוכם את הבשורות שעתידות להתפתח בעונה הבאה. ביניהן אפשר למנות את כניסתם של הדפסים בומבסטיים ודיגיטליים וקשת צבעים חיה ושוקקת. או במילים אחרות – מינימליזם החוצה.

אבל כמו כל רעיון גדול, או מגמה חדשה, צריך להתרגל אליהם בעדינות. טיפין טיפין. ומי שיכולה להראות את הדרך בבטחה, היא ללא ספק אחת משמלות המשי בקולקציית הריזורט של הסקוטי ג'ונתן סונדרס. בגזרתה הרפויה ובהדפסי הטורקיז המשוכללים המקשטים את קו החזה ואימרת החצאית, היא מהווה התחלה מושלמת לעושר הויזואלי העתיר לבוא. מצד אחד, היא מיושבת ונינוחה. יש בה עדינות מתבקשת ורמז דק לעידון הוויקטוריאני בזכות צווארונה הגבוה; מצד שני, מבט קרוב אל אותם קישוטים מודפסים, הממלאים את העין בזוהרם, יגלה קווי מתאר העולים בקנה אחד עם האר-נובו, אותה תנועה אסתטית ומתפקעת מסוף המאה ה-19, שהיוותה רגע של פזרנות לפני המודרניזם חמור הסבר. ביחד, יש בה את שני הקצוות היוצרים איזון אלגנטי של אופנה מעודכנת, אך שאינה נסחפת. תמורה נאה עבור שמלה ב-6,000 שקלים.

גם אם שמו של המעצב עשוי להישמע זר, הבחור הצעיר (34) פעיל בסצנת האופנה הבריטית עם המותג הנושא את שמו מאז 2003, כשלפני כן התמחה אצל נודע בהדפסים אחר – אלכסנדר מקווין. עד השנה החולפת, התקשה עולם האופנה, שהתמכר למינימליזם ולצבעים ניטרליים, להבין את שגעון הקישוט והצבע של סונדרס, שאף שיתף פעולה בעבר עם טופשופ, רשת טארגט או מותג מוצרי העור האנגלי סמית'סון. אבל כעת, כשמתחיל להיות נוח להתפרע ולהגזים, הוא מתבסס ככוכב הנישא בפי פאשניסטות לונדוניות מן השורה. או כפי שגרדיאן הבריטי ניסח זאת - 'ג'ונתן סונדרס הוא המעצב של הרגע'. ובכן, כך גם השמלה עצמה.

אפשר להשיג ב-Matchesfashion.com, יש משלוחים לישראל ב-30 ליש"ט

מדור משכורת 13: עוד אקססוריז יקרים שלא תוכלו לממן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וככה זה נראה מקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully