וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירום הבוטה בלוח השנה של פירלי

לירוי שופן

7.12.2011 / 17:38

כמיטב המסורת, לוח השנה של פירלי כולל את הדוגמניות והשחקניות החמות בעולם. הפעם, הן גם ערומות לגמרי

צילומים מתוך לוח השנה המפורסם של חברת הצמיגים פירלי לשנת 2012 נחשפו. על פי המסורת, מתקבצים להכנתו צלם ידוע ושורה של דוגמניות, דוגמנים ושחקניות, מהמפורסמות בתחומן. הפעם, ה-39 מאז הושק לוח השנה הראשונה בשנת 1964, הופקדה העבודה בידיו של הצלם מריו סורנטי, האיטלקי הראשון שקיבל לידיו את הזכות. מול עדשתו ניצבו בין היתר קייט מוס, איזבלי פונטנה, ג'ואן סמולס, ולארה סטון. בסך הכל, תשע דוגמניות ושלוש שחקניות.

המאפיין המובהק ביותר לוח השנה החדש, אשר צולם בקורסיקה, הוא בעירום הבוטה. על אף כוונתו של סורנטי להשתמש בעירום בצורה מתוחכמת יותר, התוצאה עתירה מיניות שוקקת דווקא משום שאין בה רמז פורנוגרפי. בניגוד ללוח השנה של השנה הקודמת, שצולם על ידי קרל לאגרפלד תוך השראה קלאסיציסטית ותיאטרלית, זה הנוכחי ניכר באווירה חופשית יותר, המתחברת במובנים רבים לטבע ראשוני וטהור.

לוח השנה של פירלי הושק כאמור לראשונה בשנת 1964. הפצתו הופסקה לאחר המשבר הכלכלי בשנת 1974, וחודשה עשור לאחר מכן, עד היום. בין הצלמים שלקחו חלק בפרויקט ניתן למנות את טרי ריצ'ארדסון, ברוס וובר, פטריק דמרשלייה ואנני לייבוביץ. כיוון שלוח השנה אינו ניתן לרכישה, אלא מוענק במתנה ללקוחות נבחרים וסלבריטאים, ועצם עלות הפקתו הגבוהה במיוחד, הופכים אותו לנחשק ויוקרתי פי כמה.

כל תמונות לוח השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר הרשמי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המון עירום - מתוך האתר הרשמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully