וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: לזכור את קוואלי ב-20 אלף שקלים

לירוי שופן

9.12.2011 / 10:33

מדור משכורת 13, שמעדיף ללבוש בגדי יוקרה גם אם זה יעלה לו בחייו, חולק כבוד לקוואלי, ומוצא את השמלה שתגרום גם לו להרגיש כמו דוגמנית צמרת תמורת 20 אלף שקלים, לא כולל משלוח

קולקציית חורף 2012 של רוברטו קוואלי במילאנו. Chris Moore/Catwalking, GettyImages
קטיפה ובדים שקופים; אורגיה של צוענים, רוק אנד רול ונשות בוהמה/GettyImages, Chris Moore/Catwalking

הביקור האחרון של רוברטו קוואלי בישראל, במסגרת שבוע האופנה בתל אביב לקיץ 2012, כלל גם ערך מוסף משמעותי – תצוגת אופנה של המאסטר, שחגג בשנה החולפת 40 שנות פעילות. האמת היא, שאותה תצוגה, שהייתה פומפוזית וראוותנית מכל האחרות, טיפטפה גם לא מעט טיפות-חשק לפיות הצופים. היא יצרה בהם תאווה לאופנה גדולה, לנוכחות עצומה, לבגד ששולט בעולם ולא ההפך. סינדרום, שהוא לכל הפחות הגיוני, כאשר לוקחים בחשבון את החומרים מהם רוקח קוואלי את יצירותיו – אובססיות לעולם הטבע, הדפסים חייתיים, וקוקטיילים המורכבים ממידות שוות של בוהמה, צוענים ורוק אנד רול.

כדי להתנסות בכל היופי הזה, או במילים אחרות – לפתוח את הארנק כדי להרגיש את קוואלי קרוב ללב - אפשר למצוא למרבה השמחה, פנינה מסעירה במיוחד בקולקציית החורף הנוכחית. מדובר בשמלה ארוכה, שהוצגה בכמה גרסאות על המסלול, המורכבת מפיתוחי קטיפה, פיסות של בד שקוף וצמד אפליקציות גיאומטריות. היא מתמצתת בשלמות את כל הערכים הקלאסיים של קוואלי ומאפשרת עם לבישתה להתמסר לליבה האולטימטיבית של עיצוביו.

בגדול, יש בה איכויות המסוגלות לטלטל את איזור החלציים. ראשית, היא חושנית באופן שרק אורגיה עמוסת משתתפים חטובים יכולה לה. מעוצבת בקווים ארוכים, אך עוטפת מקרוב את האגן, מאפשרת לגוף להתנועע ומדגישה את פיתוליו. שנית, יש בה אצילות גותית מהולה באגרסיביות, או מה שאפשר לכנות בקלות 'עוצמה נשית אפלה'. שלישית, היא מכילה את מינון העושר העודף הזה, שהופך את יצירתו של קוואלי לדבר שהיא. אפילו תג המחיר, 22 אלף שקלים, הם התרגשות טהורה. ככלות הכל, זהו סכום ריאלי כדי לחקוק על הגוף ביקור היסטורי.

ניתן לרכישה דרך האתר הרשמי של קוואלי. משלוחים לישראל ב-30 יורו

קולקציית חורף 2012 של רוברטו קוואלי במילאנו. Chris Moore/Catwalking, GettyImages
ויש גם בגוונים אחרים, אפלים יותר/GettyImages, Chris Moore/Catwalking
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר רשמי של קוואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully