וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קום איל פו מפנה פינה נשית לגבר

לירוי שופן

18.12.2011 / 15:00

סניף קום איל פו בנמל תל אביב מתרחב ומשיק פינת ייבוא לגברים, שכוללת סריגי יוקרה, צעיפי קשמיר ונעליים בעבודת יד. ועדיין, קולקציית הנשים החדשה מנצחת ובגדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרדיגן דו צדדי של Szen לבית בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים הופיעה בחנות הקונספט 'בית בנמל', המאוכלס במותג המקומי קום איל פו ובקולקציות יבוא, פינה חדשה שעליה התנוסס השם Brothers (אחים). זהו ניסיון להרחיב את היצע בגדי הגברים במקום, שעד אז הסתמך על המותג המקומי Sketch, בעזרת שורה של מעצבי נישה מחו"ל. "רציתי להתמקד בחיבור בין ישן לחדש", מספרת הקניינית אורה זק, ומציגה קרדיגנים עבים מצמר בצווארוני שאל של המותג הוותיק האיטלקי רוברטו קולינה, לצד חולצות טי מאויירות וחולצות פלאנל מכופתרות ומוכתמות בכוונה, של הבריטי הצעיר סימון פרר (אשר זכה שלוש פעמים בפרס 'הדור הבא' של שבוע האופנה בלונדון).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצות הפלנל המוכתמות של סימון פרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הכוונה המובהקת להתמקד בפריטים בעלי זהות עיצובית מובחנת, ולא בשמות מעצבים מוכרים דווקא, מסתמן גם רצון מסויים לתת מענה כולל למלתחה גברית מעודכנת. באופן הזה, סריגים של Szen האיטלקית, שרובם דו-צדדיים ומעוצבים בטכניקת הדפסה מקורית היוצרת אשליה של אריג, מאוזנים על ידי שורה של צעיפי קשמיר קלאסיים, כמו אחד בדוגמת פיפטה. זו גם אחת הסיבות לאוסף האביזרים המשלימים המרשים יחסית. בגזרת ההנעלה מוצגות נעליים מחוספסות למגע וגבריות במובהק, העשויות בעבודת יד, של המותג הבלגי NDCונעליים איטלקיות בעלי גוון אמנותי יותר של Moma, לדוגמא מגף קצר ומרובה לולאות שרוכים, המשוסע כולו בתפרים. תכשיטים של הצורפת הישראלית אור הלברכט, המפרשים מחדש קלישאות כדוגמת שרשרת עם תליון שן חייתית, או תיקי עור של קוטולי, למשל דגם אולטרה-יוקרתי המתאים לחדר כושר, משלימים את ההיצע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סריג צמר משובח של רוברטו קולינה. ותיק לצד צעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות כוונות הרחבת קו Brothers בקיץ הקרוב, ולמרות הנכונות לתת מגוון נרחב לגברים, הקניינות עדיין חסרה. זו אינה קולקציה של בוטיק, אלא אוסף פריטים איכותיים אשר ניצבים זה ליד זה. מטרתם היא לא להרכיב הופעה שלמה, אלא לכל היותר לסתום בה חורים. מרבית הפריטים מתאימים להופעה מסוג אחד - רובה נתפרת על הגבול בין קלאסיקות גבריות לאופנת רחוב המזכירה את שנות ה-90 – ונעדרים מתוכם פרטי יסוד כמו ז'קטים מחוייטים, מעילים ואפילו מכנסיים. הפתרון הוא כביכול הקולקציה של Sketch, אלא שזו מאופיינת במראה אחר, חלקלק ומודרני יותר.

טווח מחירים לגברים: חולצות טי: 490-690 שקלים; חולצות:990-1,150 שקלים; סריגים 990-1,690; נעליים: 1,390-1,790 שקלים; צעיפים 890-1,490; גרביים: 65-99 שקלים; תיקים: 1,190-1,590 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק חדר כושר, או לנסיעות קצרות של קוטולי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפיים של NDC/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובצד השני - קולקציית החורף לנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל כתום ברוח שנות ה-60 עם דיטיילים הלקוחים מהספורט האתגרי. חורף 2012 של קום איל פו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעברה השני של החנות, במחלקת הנשים, המצב שונה. בימים אלה משיק בית קום איל פו את קולקציה מספר 4, המושקת לאחר ההחלטה בקום איל פו להוציא מדי שנה ארבע קולקציות לפי עונות השנה, במקום שתיים, תוך התאמת הבגדים בחנות למזג האוויר העכשווי. אמנם זוהי הקולקציה הקטנה ביותר בהיקפה, ביחס לאחרות, אבל יש בה מענה אופנה טוטאלי.

"מסע אתגרי במטרופוליטן", מסבירה המעצבת אירה גולדמן, חצי מהצמד האחראי על קו הנשים של קום איל פו, את הקונספט שמלווה את הקולקציה, כשהיא עומדת ליד מעיל כתום וארוך, בעל גזרה פעמונית ברוח שנות ה-60 ופרטים מעודנים, כמו מעין פאנל 'קווילט' בקו המותניים, המזכיר רצועת תמיכה של תיקי תרמילאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוג הסילון של שנות ה-60/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הגזרות נקיות, אורך החצאיות מיני, השרוולים מקוצרים מעט", היא פורטת את מאפייני הבסיס של הקולקציה, שעולה בקנה אחד עם מגמות אופנה רחבות היקף, שאליהם התווספו פרשנויות כמו רצועות ושילובי בדים. חולצת פולו שחורה שהוארכה לשמלה, או מעין שמלת-מעיל עשויה פרווה סינטתית באיכות טובה, מזכירות את חוג הסילון שהתגבש לפני חמישים שנים, או את דמותן המצודדת של דיילות אל על בתקופה בה התעופה הייתה שמורה לברי מזל.

על אף שמורגשת גם הפעם הגישה המעדיפה לפזול אל טרנדיים עכשוויים ("הלקוחות שלנו מחפשות משהו מעודכן יותר ללבוש"), שלל הדיטיילים הספורטיביים המעשירים את היצירה הנוכחית, כמו מיני-רצועות או שילובים בין בדים סינטטיים על ז'קט, מייצרים את אחת הקולקציות המודרניות, והחזקות של קום איל פו אי פעם.

קולקציית הסתיו של קום איל פו הייתה יפה, אך מלהיבה פחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קום איל פו, חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קום איל פו חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית בנמל, נמל תל אביב האנגר 26.

טווחי המחירים: מכנסיים 790-1,290 שקלים; ז'קטים:1,100 -3,200 שקלים; שמלות: 1,100-2,200; טישרטים 220-590 שקלים; חצאיות 890-1,890 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully