וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקי זיקרי סוגר את רשת המספרות שלו

אדר ריכטר

21.12.2011 / 10:21

לאחר 20 שנות פעילות בשוק עיצוב השיער בארץ ובעולם, הודיע שוקי זיקרי על הפסקת פעילות הרשת עקב קשיים כלכליים

שוקי זיקרי הודיע היום על סגירת רשת המספרות שלו הכוללת סניפים ברחבי הארץ, עקב קשיים כלכליים. בהודעה שיצאה לתקשורת הבוקר (רביעי) בישר מעצב השיער כי לאחר 20 שנות פעילות בתחום השיער בארץ ובעולם, הוא נאלץ להודיע, בעצב רב, על הפסקת פעילות הרשת הנושאת את שמו. "אנו מבקשים להודות תודה עמוקה לשותפים הרבים לדרך: הלקוחות הנאמנות, הזכיינים, צוות מעצבי השיער, הספקים, התקשורת וכל מי שהאמין בנו וצעד איתנו כל השנים. עדיין קיימת בנו התקווה שרשת שוקי זיקרי תמצא בעתיד שוב את דרכה מעלה". נמסר בהודעה.

שוקי זיקרי נולד בפז שבמרוקו ב-1963 למשפחה מסורתית בת 6 ילדים. אביו עסק במרוקו בטקסטיל וב-1973 עברה המשפחה לפריז. בגיל 15 החל לעבוד בהתנדבות באחת המספרות בעיר בתור מנקה ולאחר מכן כאסיסטנט וכספר. הוא עלה לארץ ב-1980 ופתח את המספרה הראשונה שלו עם שותף, ברחוב בן יהודה בתל אביב.

במהלך השנים כיהן כנציג הרשמי של לוריאל העולמית. בנוסף לרשת המספרות, פעלה תחת המותג גם רשת בתי ספר לעיצוב שיער, הושקו סדרות מוצרים לעיצוב וטיפוח שיער, סדרות צבעי שיער ומוצרים נוספים. לפי פרסום בידיעות אחרונות, זיקרי חייב 10 מיליון שקל לשוק האפור וקיבל לאחרונה אף איומים על חייו.


צפו בתכנית מיוחדת על פועלו של שוקי זיקרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully