וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי - הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל

מגזין "פורבס ישראל" פרסם את רשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל בשנת 2011. במקום הראשון צועדת, בהפרש ניכר, בר רפאלי עם הכנסות של 5 מיליון ואחריה ברשימה גל גדות

הדוגמנית הישראלית המרוויחה ביותר היא בר רפאלי. על פי הדירוג שערך המגזין "פורבס ישראל" המתפרסם בימים אלה בגיליון ינואר שלו, עמדו הכנסותיה של רפאלי בשנת 2011 על כחמישה מיליון שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי משמשת כפרזנטורית של רשת פוקס ישראל, משתתפת בקמפיין לבושם החדש מבית אסקדה ובקמפיינים להלבשה תחתונה בצרפת, קמפיין בגדי ים בקולומביה וקמפיינים עבור הרשתות האמריקניות GAP ו-Arrow. היא מובילה בפער ניכר על שאר הדוגמניות ברשימה - גל גדות שהגיעה למקום השני השתכרה ב-2011 1.3 מיליון שקלים בלבד.

למקום השלישי הגיעה נועה תשבי המשמשת כפרזנטורית של מיכל נגרין ו-ML והשתכרה בשנה החולפת סכום של 740 אלף שקל. אחריה ברשימה ממוקמת מורן אטיאס עם הכנסות של 700 אלף שקל. אטיאס כיכבה בישראל בקמפיינים לחברות to-go ופמינה והצטלמה לפרסומת למפעל הפיס, שהשכר בעבורה מוערך ביותר מ-70 אלף שקלים. עם זאת, הופעותיה בסדרות ובקמפיינים בחו"ל הן הסיבה העיקרית למיקומה בצמרת הדירוג.

את העשירייה הפותחת סוגרות גלית גוטמן עם 670 אלף שקל בשנה, אסתי גינזבורג עם 630 אלף בשנה, לירז דרור עם 580 אלף בשנה, תהילה ריץ' עם 520 אלף בשנה, אור גרוסמן עם 470 אלף בשנה ורותם סלע עם 300 אלף שקל בשנה.

הדירוג התבסס על הערכות ושיחות עם סוכני דוגמניות בכירים, סוכנים לשעבר, צלמים, גורמים בתעשיית הפרסום, חברות האופנה והטיפוח ועוד. השכר נבחן על פי פרמטרים של מספר הקמפיינים בהם השתתפה כל דוגמנית, סוג הקמפיין, המדיומים בהם הופיע כל קמפיין והסכום שפורסם בתקשורת, שלרוב גבוה פי 3-5 משכר הדוגמנית בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully