וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מעצבים מעניינים במיוחד בבוטיק תמה

9.1.2012 / 15:10

בוטיק תמה בקריית שאול עבר לחלל חדש באותו האזור וממשיך לייבא פריטים מהארץ ומחו"ל. 5 מותגים מבינהם מומלצים במיוחד

בוטיק "תמה" המחודש בקריית שאול בצפון תל אביב, ניצב בדיסוננס מוחלט לשקט שמביא איתו בדרך כלל צמד המילים "קריית שאול". הבוטיק הוקם באזור לפני כשלוש שנים, על ידי צמד האדריכליות שרון ויעל תעוז, ובשבועות האחרונים הוא מתרגל למשכנו החדש בהאנגר תעשייתי רחב ידיים אשר עוצב כחלל ביתי. תחת קידוש עיצוב המוצר, מאכלס הבוטיק בגדים ואקססוריז לצד כלי בית ומוצרי טקסטיל בעלי אפיל מונוכרומאטי ונקי. תשכחו מקולור בלוקס.

שתי הגיסות שרון ויעל, החליטו להסב את עיסוקן באסתטיקה מסוג אחד לעיסוק באסתטיקה מסוג אחר, וכך מצאו עצמן פותחות את בוטיק תמה המשותף. ההוויה האדריכלית של השתיים, ניכרת גם בעיצוב הנקי והביתי של חלל החנות, וגם בבחירת המעצבים והמותגים מהארץ ומחו"ל, כדוגמת LAYOU, ג'ולייט, יונייטד ניוד, נוריתמי, מאיה בש ומעצבים נוספים בעלי טונים ואלמנטים ארכיטקטוניים הטמונים בכתב ידם. בין השמות המוערכים מתבלטות חמש מעצבות דווקא פחות מוכרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברברה גונגיני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק מהקולקציה של ברברה גונגיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברברה גונגיני - אופנה אמנותית מדנמרק

המעצבת הדנית ברברה גונגיני ממשיכה לעבוד באופן בלעדי בארץ עם בוטיק תמה זו העונה החמישית, ואם יש מעצבת ששווה להצפין עבורה זו ללא ספק היא. גונגיני מתמרנת בצורה מרתקת בין קז'ואל קלאסי לאוונגרד גיאומטרי, תוך אחיזה באסתטיקה קודרת ומונוכרומאטית המזוהה כל כך עם האופנה הנורדית. בראיון למגזין אופנה איטלקי שנערך עמה לאחרונה, היטיבה גונגיני להגדיר זאת כ"תערובת של פשטות ומורכבות". המעצבת ידועה גם בשיתופי פעולה רב תחומיים עם אמנים מתחומי המוזיקה, צילום, קולנוע, כאשר האחרונים עמם שיתפה פעולה הם ההרכב הבריטי אורקה.

בוטיק תמה מציע טעימה מגונגיני, ומוכר פריטי אופנה יומיומיים יותר לצד תיקי עור ותכשיטים מצמיגים ממוחזרים בעיצובה. האוונגרד האמיתי של גונגיני נשאר בארצות הקור, אך עם זאת ניתן למצוא בבוטיק גם שמלות דרמטיות פרי עטה, לצד ז'קטים מודולאריים בעלי אפשרויות לבישה מגוונות. גונגיני דוגלת באג'נדה אקולוגית המתבטאת בשימוש בחומרים ממוחזרים ובבדים אורגניים כמו כותנה ומשי טבעיים.

ברברה גונגיני 190-2,390 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מריה ברמן - טרנצ'יות מזרח אירופאית

מריה ברמן היא יוצרת מסקרנת שנכנסה לתמה רק בעונה הנוכחית. ברמן התגלתה בגרסה הישראלית לתכנית הטלוויזיה פרויקט מסלול ששודרה ב-2009, כאשר הודחה בשלבים המוקדמים של התוכנית. מאז הספיקה המעצבת לצבור קילומטראז' לא מועט בתחום, וכיום ניתן למצוא את עיצוביה בבוטיקים שונים מלבד תמה. סגנון העיצוב של ברמן מושפע מאוד מהמורשת והילדות שלה ברוסיה, אך דווקא העונה, הוא מקבל טוויסט אורבני חזק יותר ביחס לעונות הקודמות. את התמהיל הזה מבטאים היטב מעיל הקרדיגן מכותנה אשר גזרתו מזכירה מעיל טרנץ' מזרח-אירופאי, אך גימוריו הפרומים נותנים לו חספוס עירוני. ז'קט פיקה בגזרת פעמון מלהטט יפה בין הגברי לנשי, צמד ניגודים נוסף האהוב על ברמן, ומציג גזרה גברית שמתאזנת בעזרת הכותנה והוויסקוזה הרכים.

טווח מחירים: 540-1980 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריה ברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריה ברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

HOKO - המראה הזרוק

חגית חזן, אשר עומדת מאחורי המותג HOKO, משתפת פעולה עם בוטיק תמה זו העונה שנייה. חזן, בוגרת מחלקת האופנה של בצלאל, הקימה את המותג לפני חמש שנים תחת קונספט הניקיון האורבאני השולט בבוטיק תמה. חזן מציגה חולצות נונשלנטיות בעלות מראה זרוק, עשויות כותנה וצמר, לצד חולצות מהונדסות יותר כדוגמת חולצה בגזרת סלים-פיט עם כפתרה אלכסונית. בעברה השני של הקולקציה ניתן למצוא גם פריטים מחויטים יותר כמו מכנסיים בגזרות שונות, והפריט המצטיין- מעיל כותנה אפור בעל רכיסה מעניינת המזכירה שכמיה.

טווח מחירים: 310-985 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HOKO/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HOKO/מערכת וואלה!, צילום מסך

נועה שדה - אלופת המכנסיים עד למידה 44

בוגרת שנקר הידועה כ"אלופת המכנסיים", פתחה אמנם סטודיו משותף עם המעצבת מיכל מילר לא מזמן, אך את תמה היא מלווה מתחילת הדרך. עם דגש חזק על נוחות, שדה מעצבת בגדים יומיומיים מבדים נושמים וטבעיים שחלקם אף עוברים תהליכי עיבוד של צביעה ידנית. לצד חולצות רפויות הנזרקות על הגוף, מציגה המעצבת מכנסיים בעלי גזרות מהונדסות אך נטולות מאמץ, עם וריאציות ודיטיילים כגון רוכסנים וכיווצים צדדיים. הגזרות של שדה נחשבות למחמיאות ונוחות במיוחד, והן אפילו מגיעות עד למידה 44.

טווח מחירים: 200-550 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נועה שדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

TODO JOYA - רק נעליים שחורות

מותג הנעליים הישראלי של גלית גרטנבנק שרר הוא אינו בין השמות המוכרים בסצנה, וחבל. המותג דוגל בנעליים שטוחות בלבד המוצעות בטווח מידות של 36-41, וכולן עשויות 100% עור. בהתאם לאסתטיקה של הבוטיק, מוצגות בו רק נעליים בגוון שחור, אך בעלות הבוטיק מוסרות כי שרר מייצרת נעליים גם בגוונים אחרים. זו העונה השנייה של שיתוף הפעולה בין המותג לבוטיק, אך אל תתבלבלו בין המותג למותג התכשיטים בעל השם הזה, אשר עליו אחראית אחותה של שרר, איריס גרטנבנק. סגנון העיצוב המינימליסטי מזכיר אלמנטים יפניים באופן בו הנעל עוטפת את הרגל, ועל אף המונוכרומאטיות האינטגראלית, המותג מספק אלטרנטיבה מרעננת לעקבי הציפור החוזרים ונשנים.

טווח מחירים: 700-830 שקלים


תמה רחוב קריית שאול 20 תל אביב, 03-6442356

צילומים: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TODO JOYA/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TODO JOYA/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטיק תמה המחודש בקריית שאול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully