וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: להסתובב בחזייה

טל דרורי

17.1.2012 / 13:18

מדור חולצת רשת, המתמחה בקניות באינטרנט, מבקר חנות לנז'רי מקוונת שמדגים איך הפריטים נראים על חמש דוגמניות שונות בעלות גוף נורמלי, מפטיט ועד גדול מאוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Knicker Picker

משמעות השם: 'בוחר תחתון' (באנגלית זה מתחרז וגם יותר הגיוני)

לוקיישן: http://www.knickerpicker.com

טריילר: קניות אופנה ברשת הפכו לדבר שבשגרה ברוב מדינות העולם המערביות. ההיצע האינסופי, הנוחות והספונטניות שברכישה מתלוות לעובדה שהחנויות הווירטואליות יעשו הכול בשביל שהלקוח יהיה מרוצה. כמו למשל, מדיניות החזרה אולטרה גמישה, שיגור מהיר של הפריטים ואריזות שמרגישות כאילו חג המולד. בנוסף, יש גם כאלו שפונות לחדשנות טכנולוגית בשביל להעלות את הרף החוויתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וקדימה, להסתובב! מתוך ניקרס-פיקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת החנויות שמנסה להפוך את חווית הקנייה לאינטראקטיבית וריאליסטית יותר היא Knicker Picker. החנות מעמידה לרשות הגולש 5 דוגמניות שעליהן אפשר להלביש את הפריט הרצוי. כך, שבמקום להידחק לתא מדידה ולהתעצבן על המוכרת שדוחפת את ראשה דרך הווילון כשציצי אחד עדיין בחוץ, אפשר לשבת על הספה בבית ולתת לדוגמניות לעשות את העבודה.

חשוב לציין כבר עכשיו, שהמילה דוגמניות עלולה להיות מטעה. בפועל מדובר בחמש נשים בעלות גוף נורמלי לחלוטין, מקומפקטי למלא פלוס, כשמידות החזייה בהתאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה ייראה עלי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן, שהממשק הווירטואלי אינו מהווה תחליף מושלם למדידה פיזית אך בהשוואה לחנויות אינטרנטיות אחרות המציעות את הסחורה על גופה של דוגמנית בעלת היקפים מושלמים, החוויה ריאליסטית הרבה יותר.

החנות האינטראקטיבית היא גם אופציה מושלמת לגבר שחפץ לפנק את אהובתו בסט סקסי אבל רק המחשבה שייאלץ לתאר למוכרת את גודל וצורת החזה אותו של זוגתו גורמת לו להזיע.

מה בפנים
החנות מציעה מבחר של כל המותגים הידועים בתחום ההלבשה התחתונה דוגמת Triumph, Freya, Gossard ו- wonder bra. כל אחד מהם מציע מגוון עשיר של חזיות מכל ז'אנר אפשרי כולל מידות גדולות במיוחד. בנוסף אפשר למצוא שם מבחר תחתונים ליצירת הסט המושלם.

בהקלקה על כל פריט ייפתח חלון קטן שמציג את כנופיית הדוגמניות. כל שניתן לעשות הוא להקליק על הדוגמנית בעלת המידות הרלוונטיות ביותר ולראות אותה צועדת עם האביזר הנבחר. אפשר גם לבקש ממנה לצעוד קדימה להסתובב וללכת בכיוון המנוגד להשלמת אפקט 360 המעלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטיט או אקסטרה לארג'?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: הקלקה על המותג בו חפצת תשלח אותך לחנות http://www.lingerieplease.co.uk, שם אפשר לבצע את הרכישה. משלוחים לארץ: 8 ליש"ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully