וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדי קרופורד: הבת לקמפיין יאנג ורסצ'ה

19.1.2012 / 10:02

בתה בת ה-10 של סופרמודל שנות ה-90 סינדי קרופורד נבחרה להוביל את קמפיין יאנג ורסצ'ה. גנים טובים, קשרים במקומות הנכונים או יופי אמיתי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי אני דומה? קאיה גרבר בקמפיין ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קאיה גרבר, ילדה חמודה בת 10, נבחרה להופיע בקמפיין החדש של "יאנג ורסצ'ה", ליין ביגוד לגילאי 0 עד 13 מבית אופנת העל האיטלקי. לא מדובר ביפיפייה קטנה נוסח ברוק שילדס או מילה ג'ובוביץ המוקדמות, אבל כן מדובר בבתה של סינדי קרופורד.

הסופר מודל האמריקאית, שהיום בגיל 45, עדיין מצטלמת פה ושם לקמפיינים ושערים, הייתה אחת הדוגמניות המצליחות בשנות ה-90, "עשור הסופרמודלס", כפי שהוא מכונה בתעשייה.

הדוגמנית סינדי קרופורד ובתה קאיה, מאליבו, קליפורניה, 22 אוקטובר 2006. Frederick M. Brown, GettyImages
סופרמודל בהתהוות. קאיה עם אמא סינדי קרופורד, מליבו, קליפורניה, אוקטובר 2006/GettyImages, Frederick M. Brown

קאיה ששמה המלא הוא קאיה ג'ורדן גרבר, נושאת את שם אביה, איש העסקים היהודי רנדי גרבר. היא נבחרה לקמפיין על ידי דונטלה ורסצ'ה עצמה, "כמו אמא שלה, קאיה ניחנה במתנה מיוחדת מאוד", אמרה המעצבת הראשית וסגנית נשיא בית האופנה בהודעה רשמית. "המצלמה מאוד מאוד אוהבת אותה. נוכחותה של סינדי על סט הצילומים החזירה אותי לכל אותם צילומים מדהימים של [ריצ'רד] אבדון שעבדנו עליהם יחד. זאת הייתה זכות להביט בקאיה הולכת בדרכה של אימה".

האם הגאה שהולכת, כך נראה, בדרכה של ציפי רפאלי, אמרה: "אני מאוד נרגשת שקאיה בחרה להיות חלק מקמפיין 'יאנג ורסצ'ה'. יש לי הרבה זכרונות טובים מן הזמנים עם ג'אני ודונטלה. יש משהו מאוד מיוחד בבית ורסצ'ה. להיות על סט הצילומים עם בתי וצפייה בה מול המצלמה היו חוויה פנטסטית. אני מאוד גאה בה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתה המוזה של ג'אני ורסצ'ה. סינדי קרופורד בקמפיין ורסצ'ה, 1994/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין צולם על ידי מרט אלאס ומרקוס פיגוט, צמד צלמי אופנה מובילים שעבדו בעבר לא פעם עם אמא של קאיה, כמו למשל בקמפיין לכלבו האופנה הרוסי "צום". הקולקציה תושק היום (חמישי) במסגרת יריד סוף שבוע מיוחד בפירנצה שתקיים. הקולקציה עצמה כוללת דגמי מיני-מי חמודים של דגמי ורסצ'ה מובהקים וכוללים כמה מתימות החתימה של המותג, כמו עור, הדפסים וניטים. אבל כאן, הדגש מושם יותר על הממד החמוד, ופחות על הסקסי.

סינדי קרופורד, בעלה רנדי גרבר, ו-2 ילדיהם, קאיה (מימין) ופרסלי (משמאל) באירוע באולפני יוניברסל בהוליווד, 7 מאי 2011. John Sciulli, GettyImages
קאיה, אמא סינדי, אבא רנדי והאח הגדול פרסלי, מאי 2011/GettyImages, John Sciulli

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully