וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג איטלקי: התפירה העילית של ורסצ'ה

בת גולן

24.1.2012 / 16:31

שמלות יקרות להחריד וזוהר שיש רק בחלומות הפרועים - בית האופנה ורסצ'ה חוזר להציג בשבוע אופנת ההוט קוטור בפריז ומראה איך עושים את זה ההפך מ-H&M

רויטרס

בית אופנת העילית ורסאצ'ה פתח אתמול (שני) את שבוע אופנת ההוט קוטור בפריז לעונת קיץ 2012, והציג קולקציית תפירה עילית ראשונה מאז 2004. כידוע, הוט קוטור, או בעברית תפירה עילית, הוא קטגוריה אקסקלוסיבית של אופנה הנתפרת בעבודה ידנית ובה לוקחים חלק מספר מצומצם של מעצבי ובתי אופנה אשר קיבלו אישור מיוחד לשם כך מטעם ועדה מיוחדת.

שובו של בית ורסאצ'ה לסבב תצוגות הקוטור לווה בצבעים זועקים של צהוב, ירוק ואדום ובגזרות המקדמות מתח מיני מופגן. הדוגמניות צעדו על המסלול כשהן לבושות שמלות סטרפלס עטורות פאייטים, שאליהן נתפרו רצועות זהב עם מחוכים משובצים קריסטלים.

בשורה הראשונה של התצוגה ניתן היה לראות את עורכת הווג האמריקאי אנה וינטור, השחקניות קמרון דיאז ודיאן קרוגר והאיט-גירל קלואי סביני. "העיצוב הארכיטקטוני מובנה ושומר על צורף הגוף הכללית, וזה מחמיא לרוב הנשים, סיפרה קרוגר לאחר התצוגה.

ורסצ'ה ביצעו קפיצה משמעותית בתודעה הציבורית שלהם לפני כחצי שנה, כאשר הכריזו על שיתו, פעולה מתוקשר עם רשת האופנה השוודית H&M. לאחרונה הודתה דונטלה ורסצ'ה, העומדת בראש הבית, כי החבירה עם מותג הפונה להמונים נסך בה ביטחון וכי היא הבינה מה רוצה הקהל הצעיר. במילים פשוטות? יותר ורסצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully