וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי בפרסומת חדשה לקוקה קולה

וואלה! סלבס

1.2.2012 / 18:57

חשיפה ראשונה: הסופר מודל הישראלית, בר רפאלי, מסמנת עוד וי בדרך לקריירה בינלאומית, והפעם פרסומת בינלאומית למותג קולה זירו. וואלה! סלבס גאוות יחידה

ההורים של בר רפאלי יכולים להיות ממש גאים. אה כן וגם אתם, בכל זאת זה ייצוא ישראלי. אחרי שכבשה כמעט כל יעד, החל משער לסופרטס אילוסטרייטד ועד לפנים של בושם אסקדה, הטופמודל הישראלית כובשת עוד פסגה והפעם פרסומת למותג קולה זירו של חברת קוקה קולה.

הרפאלי, שמסתובבת לה בעולם, הצטלמה לפני מספר שבועות לפרסומת חדשה שעלתה היום (ד') בעולם. עכשיו וואלה! סלבס מביאה לכם הצצה ראשונה. בפרסומת, נראית הבלונדה שהיא שוכבת על מיטה ומדברת אל הצופה, "מהרגע שראיתי אותך לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייך", אומרת הרפאלי, "אתה מרגש וכל כך כיף איתך, אבל אני יודעת שאני לא יכולה לקבל אותך עכשיו", ואז עוצרת הרפאלי וגורמת לכולכם להבין שהכל הייתה פנטזיה אחת גדולה כשהיא שואלת: "אתה חושב שאני מדברת אלייך נכון? לא! דיברתי על הפלייסטיישן ויטה החדש".

או אז מגלים הצופים שהחלום שלהם התנפץ אל מול עיניהם והברבור בכלל מדברת על שיתוף הפעולה של קולה זירו וחברת פלייסטיישן ועל האפשרות שלכם לזכות בפלייסטיישן החדש אם תשתתפו בהגרלה של קולה זירו. באסה.

וואלה! סלבס הצטלמה גם לפרסומת שבה היא מפלרטטת עם הצופה. היא נגנזה אחרי חמש דקות מחשש לפגיעה ברגשות הציבור

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully