וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג ברשת: תיקי מזוודה ב-100 ועד 1,908 שקלים

הילית וולברג

2.2.2012 / 8:23

מדור חדש חורש את הרשת בחיפוש אחר פריטים שכולם יכולים לבזבז עליהם כסף, מעט או הרבה. ראשונים על המוקד: 5 תיקי מזוודה ב-100 ועד 1,908 שקלים

טרנד תיקי המזוודה כבר לא נחשב חדש אבל הולך ומשתכלל בצורותיו מעונה לעונה. גרסת העור הכבדה שינתה עורה לסינתטית וקלילה, החומים והשחורים הפכו לניאון או לצבעים בוהקים ולאחרונה גם הגודל כולו הצטמק לכדי ארנק יציאה קטנטן שמתכתב בצורתו עם הרוח שנשארה מתיק המסמכים המקורי.

תיק מזוודה אופטימלי מאפשר בדרך כלל 2 אופציות לנשיאה, אחת לנשיאה ביד כמו מזוודה ואחת לנשיאה על הכתף או באלכסון לאורך הגוף. למעשה, הרצועה הארוכה המשתלשלת בעת נשיאה ביד היא חלק גדול מהמראה הכולל של התיק. הטרנד הנוכחי של תיקי המזוודה מתהדר בסגירת מעטפה, אבל שאריות הרכיסה הכפולה מהחורף יהיו תקפות גם בעונה החמה כל עוד מדובר בצבע קליל ואביבי.

בכל צורה גודל או מרקם, הפרט החשוב ביותר בתיקי המזוודה הוא השילוב הנכון בין רכות לנוקשות. תיק קשיח יעבוד טוב בצבע עדין ונשי ואילו את תיקי המזוודה הרכים יותר יהלמו רצועות גבריות או מרקמי עור למיניהם. השילוב הזה הוא זה שמייצג את המהות האמיתית של הטרנד שמזגזגת בין גברי לנשי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם בשחור. תיק של Forever21/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים

תיק מזוודה קטן בלכה של Forever21, מספק תוספת ייחוד מבריקה, בעיקר לשעות הערב. במחיר כזה (76 שקלים) לא מזיק להחזיק שניים בצבעים שונים כדי שיהיה אפשר לגוון. זמין באדום, ירוק ושחור ומגיע גם עם רצועת אורך.

תיק של Forever21. מחיר: 76 שקלים

עלות משלוח: 38 דולר עד סכום קניה של 50 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזיק גם לעונה הבאה. תיק של אסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים

תיק מזוודה קטן בגימור צדפה של אסוס, מגיע בגוון פסטל ירקרק מתוק. הצבע בשילוב עם הגימור הגלי, מהווים ביחד אופציה עדינה ושפויה לטרנד הימי של הקיץ הקרוב שצפוי להביא עלינו מבול של קשקשים ונוצצים, לא תמיד בטוב טעם.

תיק של אסוס. 137 שקלים, אסוס.

משלוח: חינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של אלגנטיות. Mod Cloth/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300 שקלים

תיק מסמכים חצי מטאלי של Mod Cloth - כל פרט בתיק הזה משדר עידון ואלגנטיות, מבד המשבצות העדין בצבע קרם, סגירת המעטפה הזהובה, ידית הנשיאה הכפולה החומה ועד לאבזם הלחיצה המשולש. שילוב צבעים מתוחכם ונקי.

תיק מסמכים של Mod Cloth. מחיר: 209 שקלים.

משלוח: כ-29 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיימברידג' קלאסי. Cambridge Satchel/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים

אם כבר תיקי מזוודה, למה לא ללכת על תו התקן המקורי: תיק קיימברידג' קלאסי של קיימברידג' סאטצ'ל קומפני Cambridge Satchel בגרסה הקלאסית ובגודל 27 ס"מ. אפשר ללכת גם על המהדורה המטאלית החדשה או מהדורת הניאון המצליחה, תמורת יותר כסף כמובן.

תיק קיימברידג' קלאסי של Cambridge Satchel. מחיר: 437 שקלים

משלוח: 20 פאונד לתיק, 40 לשניים ומעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורה גברית וחומר נשי. זאק פוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי גבולות

המעצב זאק פוזן מיטיב לתמצת את מהות תיק המזוודה בגרסתו הטרנדית בשילוב מדויק של צורה גברית – תיק מסמכים וחומר נשי – עור בצבע אדום ובטקסטורת נקודות.

תיק מזוודה מעור של Z spoke זאק פוזן. 1,908 שקלים, בלומינגדיילז.


משלוח: כ-30 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully