וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: וינטג' בכמויות

טל דרורי

7.2.2012 / 13:05

מדור חולצת רשת, שאמון על מציאות שוות באיטרנט, ממלא את עגלת הקניות הוירטואלית שלו בתכשיטי וינטג' מקוריים באתר סקוטי קסום, ועוד נשאר לו עודף ממאה שקלים

שם: Silk purse sow ear

משמעות השם: השם המוזר למדי מתייחס לפתגם אנגלי עתיק יומין שטוען שאי אפשר לעשות ארנק משי מאוזן חזיר. כלומר כשמשהו הוא לא טוב מלכתחילה אין הרבה מה לעשות כדי לשפר אותו. המקרה המסוים של מותג התכשיטים המקסים הזה, שמשתמש בפתגם באופן אירוני, מוכיח שהאמירה לא תמיד נכונה.

לוקיישן: http://www.silkpursesowsear.com

ז'אנר: אתר הבית של תכשיטי ווינטג' מגניבים במחירים מגניבים לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת פנינים - 18 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: האתר מכיל סלקציה שווה במיוחד של תכשיטי ווינטג' מקוריים ומשוחזרים שנאספים במסירות ובהתמדה על ידי מעצבת סקוטית תושבת אדינבורו בשם אליד סטרנג.

אליד מקדישה את זמנה לליקוט תכשיטי וווינטאג' ושלל חומרי גלם עתיקים משנות ה-20 ועד שנות ה-80 של המאה הקודמת. היא מתגוררת בחלק של העיר שעמוס בחנויות יד שנייה המקבלות בקביעות תרומות אביזרים מקשישים הגרים בשכנות. החנויות הללו, המכונות צ'ריטי שופס, הן קונספט בריטי נפוץ וחיובי. בגדול, הן גובות סכומים זעומים עבור הפריטים שהן מוכרות וכל ההכנסות נתרמות לצדקה. הצ'ריטי שופס המצויות בכל עיר או עיירה בריטית הן יעד אטרקטיבי למעצבים ושוחרי ווינטג'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת אר דקו - 12 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

באמצעות התאמות וגימורים שאליד משקיעה בהם האביזרים שהיא מוצאת ומאתרת מקבלים חיים חדשים, אך בגלל שקנתה אותם בפרוטות היא יכולה למכור אותם במחירים נמוכים. תחת ידה המיומנת של אליד כפתורים הופכים לטבעות, פיסות מתכת ישנות לתליון וסיכות לעגילים. בגלל שכל 'חומרי הגלם' הם מקוריים, חלק מהתכשיטים עשויים במהדורות מוגבלות וחלקם חד פעמיים לגמרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילי מתכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: החנות מתמחה בטבעות קוקטייל, סיכות בסטייל אר דקו, שרשראות פנינים מהפיפטיז ועגילי קליפס מהאייטיז.
עם זאת, אפשר למצוא בה היצע רחב של תכשיטים בסגנונות שונים. בין אם שרשראות גיאומטריות, טבעות עם הדפסים פרחוניים והמון המון חיות. בגלל האופי האספני של אליד ההיצע מתחדש כל הזמן.

יונת דואר: יש דרך שירותי הדואר בעלות של שני פאונד.

אקסטרה: המדור, שרצה לבדוק את חווית הקנייה וגם לפנק את עצמו, הזמין שרשרת על תליון וביקש באימייל מאיליד לשנות את השרשרת לזהב מיושן. בתגובה הוא קיבל בתוך יום חבילה עטופה בנייר יפה ומרשרש עם מה שהזמין בדיוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תליון כלב - 12 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכת ארנב - 6 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully