וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: היי את כריסטיאן לובוטין

טל דרורי

14.2.2012 / 16:01

מעכשיו כל אחד יכול להיות מעצב נעליים בזכות אתר שמאפשר עיצוב עצמי של נעליים. אחרי שבוחרים את הצבע, המרקם וסוג העור, הוא אפילו ישלח את היצירה לכל מקום בעולם

שם: Shoes of Prey

לוקיישן: http://www.shoesofprey.com

משמעות השם: המילה Prey באנגלית כוונתה ציד, כלומר חיה שנלכדה ונהרגה על מנת להיאכל. במקרה הזה המשמעות היא כמובן סימבולית. הציד הוא הנעל המושלמת שתרגיע את הרעב הפשיוניסטי.

ז'אנר: אתר לנעלי נשים המציע נעליים בעיצוב עצמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים מתוך מגוון של דגמים בסיסיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: האתר צמח מתשוקה בוערת למצוא את הנעל המושלמת ומהתסכול שנלווה לעיתים לחיפוש. לכאורה נעליים שוות נמצאות בכל מקום. אנחנו רואות אותן מחייכות אלינו מתוך מגזינים, עושות לנו טיזינג מבלוג אופנה, או מעוררות את קנאתנו כשהן עוטפות את כפות רגליה של בחורה אקראית ברחוב.

בפועל החיפוש אחרי הזוג המושלם מסתיים הרבה פעמים בעוגמת נפש, ובהרגשה שזה לא בדיוק זה. התחושה הזו, או יותר נכון המוטביציה לפתור אותה, היא הסיבה להקמתו של
Shoes of Prey.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לבחור מתוך עשרות סוגים של עורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת לכל גולש ליצור את הנעל הווירטואלית האולטימטיבית שלו עם ממשק ידידותי וחוויה חלקה ונטולת בעיות. בעזרת צוות של מעצבים מוכשרים היצירה הווירטואליות הופכת לכדי זוג נעליים שנשלחת לכל יעד בעולם.

כיצד זה עובד: עם ההקלקה על תגית Start designing נפרשים 16 דגמים בסיסיים של נעליים. יש להקליק על הדגם המבוקש, שמוצג ב -360 מעלות באמצעות גלגול העכבר על התמונה. מצד ימין ייפתח חלון שדרכו ניתן לבחור את החומר ממנו תהיה עשויה הנעל. האפשרויות מרובות וכוללות בין השאר עור רך וקשה, עור נחש אמיתי, עור דג, זמש, ונצנצים. כמובן, שכל אחד מהחומרים מגיע עם מגוון צבעים אין סופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדלים שעוצבו על ידי חולצת רשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

את בחירת החומר והצבע אפשר לעשות בנפרד לכל חלק של הנעל, כולל הרוכסן. בנוסף, אפשר לעשות התאמות לקדמת הנעל, לחלקה האחורי ולעקב ואפילו להוסיף קישוט.

למי שמטיל ספק בחזון העיצובי שלו ולא רוצה להתחיל מאפס יש אופציה מתונה יותר. תחת התגית 'גלריה' ניתן למצוא נעליים שכבר עוצבו על ידי לקוחות קודמים. אפשר לקנות אותן כמו שהן, או לבצע בהן התאמות. האתר גם מסייע בבחירת הצבעים ועם כל צבע שנבחר קופץ חלון עם הצעות לצבעים תואמים.

המחירים, אגב, נקובים מסביב ל-100 פאונד (כ-600 שקלים).

יונת דואר: יש לכל העולם ב-DHL בעלות של 15 פאונד.

אקסטרה: המדור מתריע מפני סכנת התמכרות אחרי שמבלי לשים לב העביר את כל שעות היום בעיצוב קולקציה שלמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לשלוט על כמעט כל פרט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם עור נחש אמיתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully