וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות מעצבים חדשה למשך חודש בלבד

8.3.2012 / 15:21

חנות מעצבים שהוקמה למשך חודש בתל אביב, תציע בגדים של מעצבים מהארץ ומחו"ל, אקססוריז לילדים ושיתופי פעולה אמנותיים. טווח המחירים של הפריטים ינוע בין 150-4,000 שקלים

ענת טל, ניצן רוזנט וגילת ויקסמן, הנוהגות לקיים מכירות מעצבים בסופי שבוע, תחת השם שופליפטרס, פותחות בימים אלה חנות פופ אפ למשך חודש, בדרום תל אביב. חנות הפופ-אפ המתכנה F.A.D (Fashion/Art/Design) ממוקמת איפשהו על התפר בין מכירה ביתית אקסקלוסיבית ליריד מעצבים, ותפעל במתכונת רב-תחומית, במסגרתה יתקיימו שיתופי פעולה שונים, כמו זה עם אמי שחר, אוצרת אמנות ועיצוב מבלגיה ובעלת הגלריה "דיזיין ספייס", או שיתופי פעולה חד פעמיים עם מעצבים ישראליים שעיצבו פריטים במהדורה מוגבלת במיוחד עבור האירוע, כגון קארן אוברזון, שרון ברונשר, מריה ברמן, יעל מניה, גרטרוד ועוד.

את הקולקציות המקומיות משלימים שמות בינלאומיים כדוגמת סינתיה וינסנט ואלכסנדר וונג; מכירת מוצרי אמנות ועיצוב של 30 מעצבים תעשייתיים ו-20 אמנים בני זמננו; עמדת מניקור; קולקציות משקפי שמש של מארני, פנדי, טום פורד ועוד; בגדי גברים מרשת סטורי ואגף לילדים בשיתוף בית העיצוב לילדים "קרוסלה". את אלו יחתום בית קפה זמני של "אידלסון 10" אשר יארח מדי שבוע הרצאות אורחות וסדנאות של יוצרים ומעצבים מקומיים.

טל (צלמת בעברה), רוזנט (מעצבת גרפית) וויקסמן (עורכת דין) החלו במסורת המכירות הביתיות לפני שש שנים. לאחר שנתיים למכירות החלו להתווסף אלמנטים קונספטואליים יותר אשר באו לידי ביטוי בשיתופי פעולה עם מעצבים מתחומים שונים או נושאים ותמות שליוו את המכירות. זוהי לא חנות הפופ-אפ הראשונה של שלישיית השופליפטרס, אך לעומת החנות שפעלה בספטמבר האחרון במשך 10 ימים, המיזם הנוכחי מתיימר לקחת את קונספט המכירות הבלתי ממוסדות למימד חדש.

טווח מחירים: 150-4,000 שקלים

F.A.D, רחוב אלפסי 15 ת"א, מס' טלפון לבירורים: 054.6679799.
תאריכים: 5 במרץ עד 4 באפריל
שעות פתיחה:
ימי ראשון-חמישי, בין השעות 11:00 – 21:00
ימי שישי, בין השעות 10:00 – 18:00
ימי שבת, בין השעות 11:00 – 21:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הפופאפ F.A.D. עד ה-4 באפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully