וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: תיק מזוייף פעמיים

לירוי שופן

16.3.2012 / 9:47

מדור אופנת היוקרה מתאהב נואשות בתיק מעור מזוייף של סטלה מקרטני, ב-3,600 שקלים. למעוטי היכולת מוצע סרטון שמדגים איך לתפור תיק כזה בבית בחינם

פלאבלה, Falabella, היא אחת מסדרות התיקים המצליחות ביותר של המעצבת הבריטית סטלה מקרטני, כשהשם הזוהר, לקוח מכינוי לגזע זעיר של סוסים. כמו כל קולקציה, התיקים מוצגים בשלל גדלים, מקלאצ'ים ותיקי ערב ועד סלי נשיאה, ובכל עונה לובשים ופושטים גוונים והדפסים חדשים. סימן ההיכר שלהם הוא שרשרת מתכת הסובבת את התפרים החיצוניים, ואף משמשת כידית התיק, מוטיב שיש לו אפקט המזכיר את התיקים האיקונים של שאנל. כך או כך, בעונות האחרונות הם הפכו לצעצוע חביב בקרב עורכות אופנה ושאר סלבריטאיות, בין היתר אווה מנדז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית תיקי הפלאבלה החדשה של סטלה מקרטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרטני ידועה בגישה הבריאה, שלא לומר המוסרית שלה לחיים, והיא מסרבת להשתמש בעורות ופרווה (או כל דרך ייצור מזיקה ולא אקולוגית). מכאן, שכל סדרת התיקים (כמו גם הנעליים) מיוצרת מחומר דמוי עור או בדים המערבים כותנה ומשי. יחד עם זאת, את התקווה למחיר נגיש יותר בעקבות השימוש בחומרים טכנולוגיים אפשר לסלק כבר עכשיו. המעצבת אולי משכינה שקט בלבבות לקוחותיה, אבל יחד עם זאת אינה מתפשרת על היוקרה. על כל המשתמע מכך. במילים אחרות – תיק פלאבלה ממוצע וסינתטי לחלוטין מתומחר בלא פחות מ-600 לירות שטרלינג, או בעברית כ-3,600 שקלים.

מצד שני, זה לא אומר שאין תקווה למשהו אחר. כמו למשל, סדנה אינטרנטית שמלמדת צעד אחר צעד איך לתפור בבית תיק פלאבלה מחומרים פשוטים. לא בטוח שניסיונות החיקוי הם המעשה המוסרי בעולם, אבל זה בוודאות מסקרן. אחרי הכל, לא כל יום מוצאים תיק מעצבים שהשם שלכם רקום עליו.

את הקולקציה המקורית ניתן לרכוש כאן, וגם כאן, עם משלוחים לישראל וגם באגת, ה' באייר 8 תל אביב ובוטיק SIVAN, מרכז שוסטר, רמת אביב, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק פלאבלה מעור מזוייף ב-600 ליש"ט. מתוך: net-a-porter.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק כותנה ומשי מסדרת פלאבלה. מתוך net-a-porter.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשו זאת בעצמכם

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully