וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידי גונזלס: שמלות לליל הסדר בדקה ה-90

הילית וולברג

1.4.2012 / 11:53

הבעיה - אין שמלה לליל הסדר ואין רצון לפקוד קניונים או חנויות מפוצצות באנשים. הפיתרון - חמישה אתרי אופנה שיספקו לשלוח לכם שמלה נוצצת לפני החג

הסטיגמה על משלוחים באינטרנט בעניין הזמן שחולף מרגע ההזמנה ועד קבלת המשלוח נכונה לרוב, בעיקר אם מדובר ברכישות של הרגע האחרון. אבל הרכישה אונליין משתכללת בקצב מהיר ומעודד וכיום, כמעט כל אתר מספק אופציה למשלוחי אקספרס. לקראת חג הפסח, אם טרם רכשתן שמלה חגיגית לליל הסדר, עדיין לא מאוחר.

בשימוש באופציות האקספרס חייבים להפנים כמה דברים: ראשית, אם לוקחים בחשבון את הזמן והאנרגיה שמוקדשים למציאת שמלה בחנויות או בקניונים, יחד עם העמידה הבלתי נסבלת בתורים שלפני החג ובימי שישי והמחירים הגבוהים אל מול המחירים ברשת, יש סיכוי לגלות שאולי 30 יורו דמי משלוח שווים את השקט הנפשי והזמן. לא תמיד, אבל לפעמים.

כל מה שכדאי לדעת לקראת החג:
וואלה! אופנה – כל כתבות החג
קוסמטיקה קלה: המתנות הנבחרות לחג
גלידה בשולחן החג: שמלות בצבעי סורבה
מתנות לפסח - האופציות המקוריות
כל מבצעי העיצוב והריהוט השווים לחג
טיפים לניקיון בריא לפני הסדר

שנית, המחשבה שלנו בנוגע לעלויות המשלוח חייבת להשתנות מעט. על פניו הם תמיד נראים יקרים ואופציית החינם עדיין נשמעת טוב יותר, אבל בסופו של דבר, גם אם מוסיפים את דמי המשלוח לעלות בגד נמוכה ביחס למחירי הארץ (אם הוא נמכר בכלל בארץ), התוצאה הסופית תהיה עדיין זולה יותר ברוב המקרים. לעתים גם אחרי עלויות המכס שפועלות לטובתנו עם החוק החדש (שקובע רק תשלום מע"מ, ולא מכס, לפריטים מתחת ל-350 דולרים).

אם בכל זאת תרצו לצמצם תשלומים מיותרים, תוכלו לרכוש עם כמה חברות ולחלוק בדמי המשלוח והמסים. מומלץ להציץ בטבלה המועילה הזאת באתר רשות המסים כדי לשער כמה צריך להוסיף ולקרוא את תנאי המשלוח העולמי באתר החברה. והכי חשוב, לפני כל רכישה שאלו את עצמכן 2 שאלות מועילות: 1. הייתן קונות את הפריט במחיר זהה בארץ? 2. האם המחיר הסופי של הפריט משתלם בהתאם לצורך ולרצון שלכן בו?

עד 100: שמלת מידי מכופתרת של Vero Moda

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת מידי מכופתרת של Vero Moda/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלת החולצה של חברת האופנה הדנית ורו מודה ממוקמת בדיוק על התפר שבין רשמי לקז'ואלי. הרכות שלה שוברת את הרשמיות והאורך שלה, ביחד עם השסע הסקסי וחגורת הקשירה, נותנים לה הידור רומנטי יותר, במיוחד בשילוב נכון של אקססוריז: עקבים, קלאץ' וצמיד או שרשרת בולטים זה כל מה שהיא צריכה.

שמלת מידי מכופתרת של Vero Moda באדום או טורקיז, באסוס, 94 שקלים.

משלוח תוך 3 ימים: 20 פאונד. משלוח רגיל חינם.

עד 200: שמלת גן פרחונית/משובצת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלה הזאת ממצה את הפן האביבי של ליל הסדר בדרך שובבה ושובה, כיאה למבחר השמלות של נאסטי גאל. מחשוף חור המנעול בחזה ובגב משחק עם הסקסי במידה לא מוגזמת לארוחת חג משפחתית וההדפס פשוט עושה מצב רוח טוב.
שמלת גן פרחונית ומשובצת מ-Nasty Gal, 180 שקלים.

- משלוח תוך 4-6 ימים ב-36 דולר.

עד 300: שמלת תחרה ורשת של BB Dakota

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמרתן שמלת קוקטייל אלגנטית אבל צעירה - אמרתן ביבי דקוטה ובכל פעם שתצטרכו אחת כזאת, תמצאו את המותג בכל האתרים המובילים בטווח מחירים משתנה. שמלת התחרה והרשת הזאת יכולה להיות השמלה השחורה הקטנה שלכן לעונה כולה. הכיווצים בחזית מחמיאים גם לבעלות החזה הקטן וקו המותניים יחמיא לבעלות החזה הגדול. שרוולי התחרה יחמיאו לכולן.

שמלת תחרה ורשת של ביבי דקוטה בריבולבר, 251 שקלים.

- משלוח תוך 3-6 ימים: 20 דולר. משלוח תוך 4-8 ימים: בקנייה מעל 100 דולר יעלה 8 דולר ובקנייה מתחת ל-100 יעלה 18 דולר.

עד 500: שמלת ג'רזי של McQ, מבית אלכסנדר מקווין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא צריך להסתנוור מכל מותג ברשת שנמכר במחיר מפתיע, אבל השמלה המודפסת של McQ, המותג לבית אלכסנדר מקווין המנוח, מעבר להילה בה היא שרויה, נינוחה ומושלמת לארוחת חג מפוצצת. היא עשויה מג'רזי נמתח ואוורירי, מונחת על הגוף בחוסר מאמץ מחושב וזמינה בהדפס בגווני חום או אפור.

שמלת ג'רזי עם הדפס וצווארון סקופ של McQ, מחיר: 372 שקלים ב-YOOX.

- משלוח תוך 3 ימים: 30 יורו.

ללא גבולות: שמלת ראפלס של רבקה טיילור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אומה ת'ורמן, שרה ג'סיקה פרקר, קייט בלנשט, כולן מעריצות מושבעות של המראה הנשי והרך של רבקה טיילור. שמלת המידי שלה קורצת לילדותיות אבל בסטייל. הרצועות המשוחררות בגב יפהפיות, הדרייפינג המוטמע בתוך הפאנלים בחזית זורם בטבעיות עם הראפלס המינימליים בחלקה התחתון של השמלה. בקיצור, אביב הגיע פסח בא.

שמלת רפאלס של רבקה טיילור בשופבופ, 1,313 שקלים.

- משלוח אקספרס בקנייה מעל 100 דולר: חינם, בקנייה מתחת ל-100 דולר: 10 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully