וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: ערמה של חבר'ה

טל דרורי

10.4.2012 / 12:52

מדור חולצת רשת, שמכור לקניות באינטרנט, נגאל סוף סוף מבדידותו עם Motilo, אתר חדשני שמאפשר לעשות קניות וירטואליות לגמרי עם חברים אמיתיים

שם: Motilo

לוקיישן: motilo.com

ז'אנר: אתר בגדי מעצבים המאפשר בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך לעשות קניות ברשת עם החברים.

טריילר: אחת ההנאות הנילוות לשופינג אופנתי היא בוודאי הפן החברתי. השיטוט, המדידה ההתלבטות וההחלטה נעימים יותר בשניים (אם לא יותר). כי מה יותר כיף ממסע שופינג עם החברה הכי טובה, עם ידיד בעל עין מקצועית או עם אמא, כשהיא במצב רוח בזבני?

הקניות ברשת, מנגד, על אף כל היתרונות הבולטים, הן חוויה סוליסטית ברובה, שהאינטרקציה היחידה שהיא מאפשרת היא הקלקה באמצעות העכבר ומילוי פרטי כרטיס האשראי.

Motilo.com הוקם בדיוק מהסיבה הזו. באמצעות טכנולוגיה הקרויה Comparison Site , המשולבת עם אפליקציית וידאו וצ'ט הדומה לסקייפ, מוטילו מאפשר לשוטט בין מאות פריטים, להרכיב תלבושות, ולרכוש בלווי חברים מהצד השני של המסך .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקנות עם חברים אמיתיים ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי סופייה ברייטרי, הוגת האתר והמנהלת שלו בפועל, מוטילו היא אבולוציה טבעית לקניות ברשת בעידן הרשתות החברתיות. אך על אף המילים המצטנעות, בפועל מדובר במהפכה אינטרנטית קטנה, הצפויה לשנות את האופן בו אנשים עושים קניות ברשת. האתר אף זכה בתואר הנחשק 'האתר הכי מוצלח' בטקס פרסי החדשנות הדיגיטלית של עיתון הגארדיאן הבריטי.

מוטילו עובד עם מיטב אתרי הקניות ברשת, כמו net-a-porterו-Matches, שנבחרו בקפידה על ידי הסטייליסטים של האתר. אגב, הם גם אלה שבחרו מכל אתר מבחר בגדים איכותי ומוקפד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעות הגשה של פאשניסטות מנוסות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים? אחרי הרשמה פשוטה של שם ואימייל תיפתח אופציה שתאפשר להזמין חברים דרך מייל או דרך פייסבוק.

מהנקודה הזו קיימות שתי אפשרויות: או שבוחרים באופציה הסטנדרטית, שמצויה תחת תגית Shop, שם אפשר לרכוש פריטים מכל אתרי המעצבים השווים הקיימים ברשת. או שבחורים באפשרות השנייה והמעניינת יותר, שמצויה תחת תגית Create a look + Shop together, ובה אפשר ליצור מערכות לבוש שלמות בחברותה אינטרנטית.

התהליך המסעיר, שלא לומר ממכר, מתאפשר באמצעות וידאו, כך שכל שכל אחד מהנוכחים יכול לתרום לתהליך. בפועל, את הלוקים יוצרים על ידי גרירה של פריטים לחלון בחזית המסך, כאשר את כל אחד מהפריטים אפשר כמובן לקנות לאחר בהייה משותפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת התגית Recent Looks אפשר למצוא גלריה של שלל לוקים שנוצרו על ידי קהילת האתר, שניכר היטב שנמנות עליה פאשניסטות מנוסות. הלוקים מסודרים לפי קטגוריות של קזו'אל, ערב, חופשה וגם אם לא מעוניינים לרכוש את הפריטים, הם מקור טוב לשפשוף חוש הסטיילינג.

ואם גם זה לא מספיק תחת תגית Motilo Girls אפשר למצוא פאשניסטות מקצועיות דוגמת אנה דלה רוסו, החולקות על גבי האתר את הבחירות האופנתית שלהן ויוצרות את הלוקים שהן אוהבות במיוחד.

אקסטרה: למי שעייפה מבגדי מעצבים, האתר מאכלס תחת תגית Shop חנות קונספט הקרויה Muzungu Sisters. החנות הזו היא בעלת רעיון ייחודי מסוגו והיא אוצרת ומוכרת בגדים ואקססוריז של אמנים ממדינות מתפתחות. לא מדובר באוצרות לא נחוצים דוגמת מעיל האלפקה שגררתם אתכם בתיק בסיבוב בדרום אמריקה, אלא במבחר סטייליסטי של פריטים ייחודיים שעד עכשיו הדרך היחידה להיתקל בהם הייתה בהגעה ליעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully