וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: האיפור החדש לקיץ

שירלי אכסלרוד

12.4.2012 / 10:08

האביב הוא הזדמנות מצויינת לאוורר את הראש ממבצעי הבישום ולהתרכז במה שחשוב באמת - קולקציות האיפור החדשות לקיץ. חלק א'

חמש דקות של חסד נותרו בטרם יהפכו ריחות הפריחה המשכרים בחוץ לארומת סירחון קיצית ועד שהחולצות הדקות יגדלו עיגולי זיעה. זוהי בדיוק עונתן של קולקציות האיפור האביביות, שיעזרו לך להוציא את האפרסקית החמודה שבך. מה מציעות חברות האיפור לאביב/קיץ הקרובים?

שייסדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיסיידו, Shimmering Rouge, מחיר: 210 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיסיידו מציגה שישה גוונים חדשים לסדרת שפתוני ה-Shimmering Rouge המוצלחת, שמבטיחה מראה עסיסי ועמידות של 8 שעות. הנסיינית א', שקיבלה את הגוון הסגול המעולה, המכונה "שזיף חושני", מדווחת שיש אמת בפירסום: הוא אכן חושני. כמו כן, השפתון נמרח למשעי, בוהק ולח לתפארת, ואפילו מצליח להסוות חריצים וקמטוטים על השפתיים, אלא שבגזרת העמידות נרשמה התרופפות אחרי שעות ספורות.

שיסיידו, Shimmering Rouge, מחיר: 210 שקלים

סיסלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסלי, PHYTO-LIP STAR, מחיר: 250 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחיר היסטרי אף יותר תוכלו להתמוגג מהגלוס החדש של סיסלי, ולאחר שתחזירו את נשימתכם שנעתקה מהאריזה העדינה כצווארו של ברבור, תספר לכן הנסיינית ש' שגוון הפוקסיה נראה עז במיכל, אך עדין יותר ואלגנטי על השפתיים, שהמרקם מעט דביק וכבד, אך נמרח בנעימים, ושלא כדרכם של גלוסים אחרים, גם כשהוא נמוג (וזה קורה די מהר גם לגלוס במחיר הזה) הוא מותיר אחריו מזכרת מוצלחת, ורדרדה ומעט מבריקה, על השפתיים.

סיסלי, PHYTO-LIP STAR, מחיר: 250 שקלים

לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, La Roseraie, מחיר: 275 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל מוצרי האיפור למיניהם, הסכנה האמיתית לשמך הטוב טמון דווקא בסומק – מעטות יודעות להשתמש בו כפי שצריך ולהינצל ממראה של "לחי בוערת", אשת הצ'יף האינדיאני הידועה. ולכן, יש להעלות על נס את הסומק החדש שמציעים בלנקום לקראת האביב, שכולו וורדרדות שקופה ודקיקה, שמאפשרת גם ללא מנוסות לזכות במראה אפרסקי וחמוד, ועל הדרך להעלים אדמומיות. כה דקיק ואוורירי הסומק, שגם אם תנסו להגזים בו – לא תצליחו.

לנקום, La Roseraie, מחיר: 275 שקלים

איב סן לורן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלליות VINYL CANDY PALETTE, מחיר: 380 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיב סאן לורן הולכים על חבל דק עם פלטת צלליות "בשני מרקמים – סאטן ופנינה, ובגוונים מתוקים של לילך, פטל, וורדים ודומדמניות שחורות, שנוצרו בהשראת קופסת סוכריות גדושה בצבעים ובמרקמים מפתים".

הנסיינית פ' ציינה שהצלליות באיכות מעולה, עמידות ומשייות להפליא, אבל הגוונים קשים לעיכול למתאפרות מן השורה: מריחה אחת מיותרת - וקנית לך מקום של כבוד בהיכל התהילה של בוליווד.

מומחה האיפור של המותג מציע לווסת את עוצמת הצבע: "עם המברשת, כדי לפזר הילה מעושנת, או עם הקצה הספוגי של האפליקטור ליצירת גוון מבריק או טשטוש האפקט הססגוני". אם יש לך מושג מה עושים עם ההוראות האלה – כיף לך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון Rouge Pur Couture , מחיר: 175 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קל יותר לאימוץ הוא השפתון החדש של המותג, שמגיע ב-19 גוונים ובמארז יפה בטירררוף: מין מוצר היברידי של שפתון וגלוס, במרקם נוזלי וקל, ובמראה אטום יחסית. הגוון שנבדק, וורוד פוקסיה, היה עמוק ועשיר, המברשת היא מהמשובחות אי פעם, והדביקות המסויימת שאפיינה את המריחה נעלמה חיש מהר.

איב סאן לורן, צלליות VINYL CANDY PALETTE, מחיר: 380 שקלים; שפתון ROUGE PUR COUTURE Vernis À Lèvres. מחיר: 180שקלים

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פודרה של מאק, 299 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאק משגרת בשבועות האחרונים אין ספור קולקציות איפור חדשות. מוצלחת במיוחד זו שהושקה בשיתוף המעצב התעשייתי ההולנדי מרסל וונדרס – ולא רק בגלל מארזי הכרום המהודרים והמלוטשים, שחורגים מנוף המיכלים השחורים-סטנדרטיים של מאק, אלא גם בגלל הצבעים המתונים יחסית: ורודים, סגולים ובז', פניניים וטבעיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון של מאק, 139 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפתון בורוד טבעי שהוגדר כ"מושלם" הזכיר לנסיינית גוון אהוב דומה מקולקציית ויוה גלאם דאשתקד שכבר לא נמצא בחנויות: לא מבריק מדי ולא מאט מדי, ככה הוא באמצע, רך, נעים ועמיד להפליא. צל"ש קיבלה גם הפודרה בגוון שנהב מאותה סדרה, שבהינף ספוגית יצרה מראה מאט שקוף ולא אבקתי. הנקודה הכואבת: המחירים גבוהים משמעותית ממחירי המוצרים הרגילים.

MAC & MARCEL WANDERS , שפתון 139 שקלים; פודרה 299 שקלים. להשיג בחנויות רמת אביב וחיפה בלבד

OPI

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הבלט של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנייה לפני שתמרחו ציפורניים בירוק-ניאון, ורוד-בזוקה וחברם כתום-מיגרנה, מומלץ לעצור להתרעננות בקולקציית "ניו יורק סיטי בלט" של OPI, שכוללת גוונים ענוגים וטבעיים של בז', ורוד, אפור, לבן וגם אחד שקוף עם נצנצים, שמצטיינים בשמות כמו: Don't Touch My Tutu ו- Pirouette My Whistle. היתרון המשמעותי הטמון בצבעים כה בהירים הוא כמובן ביכולת למרוח לבד ללא חשש בושה ופספוסים בקצוות. העמידות, כרגיל, היא שבוע, פלוס מינוס, עד לקילופים.

OPI, NYC Ballet, מחיר: 59 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully