וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון והכחול הגדול: סיכום אופנת השבוע

בשבוע החולף הפציעה הדוכסית בחליפת חצאית מטוויד בסגנון שאנלי מובהק, אך בעיצוב בריטי כמובן, ובאותה הזדמנות גם הפכה את המעצבת שחלמה להלביש אותה למעושרת במיוחד

קייט מידלטון בקבלת פנים לכבוד ארגון "מאה למירוץ סקוט ואמונדסן", לונדון, 26 אפריל 2012. GettyImages
שיק פריזאי בבית המלוכה הבריטי. קייט בחליפת טוויד כחולה של רבקה טיילור/GettyImages
קייט מידלטון ב"גולדסמית' הול" בלונדון בעת קבלת פנים לציון מאה שנים למסע לקוטב הדרמי של סקוט-אמונדסן, 26 אפריל 2012. AP
פרחי שיפון ופאייטים קטנטנים בצווארון/AP

בשבוע שבו צוין יום השנה לנישואי האגדה שלה לנסיך וויליאם, קייט מידלטון הייתה עסוקה בחובות מלכותיות שונות, מה שכמובן היה עוד הזדמנות לבחון את אופנת הליידי האלגנטית שלה.

הפעם, על רקע אמירות גורמי אופנה כאלו ואחרים הטוענים כי הדוכסית אינה ממש מכתיבת אופנה ואין מקום להתייחס אליה כאייקון אופנה בן זמננו, קייט נראתה דווקא באופנה מרשימה במיוחד. ביום אחד השבוע היא ביקרה שני מקומות שונים, ונצפתה פעם אחת בחליפת חצאית מחמיאה מטוויד כחול, שאובזרה עם ארנק ונעליים תואמים, ופעם שנייה בשמלת צמר עדינה וצמודה שאובזרה באביזרים משלימים שקשה שלא לתאר אותם כהורסים, ויש מקום להניח שאין פשיוניסטה אחת בעולם שלא הייתה רוצה אותם לעצמה.

קייט ערכה יחד עם הנסיך וויליאם, ב-26 באפריל, ביקור מחווה באירוע לציון מאה שנים למרוץ סקוט-אמונדסן (מרוץ לקוטב הדרומי שם לא דרכה כף אדם קודם לכן בו השתתפו שתי משלחות, בריטית בראשות רוברט פלקון סקוט ונורווגית בראשות רואלד אמונדסן. המרוץ הסתיים בהצלחה של הנורווגים שהגיעו ראשונים, ובאסון של הבריטים שהגיעו לייעדם רק חודש מאוחר יותר ובדרכם חזרה נספו במדבר הקרח). במסגרת האירוע נאסף כסף למען פעילותו של "הלגיון המלכותי הבריטי " התומך כספית, חברתית ורגשית בחיילי בריטים בהווה ובעבר, שהנסיך וויליאם הוא פטרונו.

בלונדון לציון 100 שנין למסע לקוטב קייט מידלטון והנסיך וויליאם מגיעים לקבלת הפנים ב"גולדסמית' הול" הדרומי של סקוט-אמונדסן. רויטרס
בלונדון לציון 100 שנין למסע לקוטב קייט מידלטון והנסיך וויליאם מגיעים לקבלת הפנים ב"גולדסמית' הול" הדרומי של סקוט-אמונדסן/רויטרס
קייט מידלטון ב"גולדסמית' הול" בלונדון בעת קבלת פנים לציון מאה שנים למסע לקוטב הדרמי של סקוט-אמונדסן, 26 אפריל 2012. AP
קייט מידלטון ב"גולדסמית' הול" בלונדון בעת קבלת פנים לציון מאה שנים למסע לקוטב הדרמי של סקוט-אמונדסן, 26 אפריל 2012/AP
קייט מידלטון ב"גולדסמית' הול" בלונדון בעת קבלת פנים לציון מאה שנים למסע לקוטב הדרמי של סקוט-אמונדסן, 26 אפריל 2012. AP
קייט מידלטון ב"גולדסמית' הול" בלונדון בעת קבלת פנים לציון מאה שנים למסע לקוטב הדרמי של סקוט-אמונדסן, 26 אפריל 2012/AP

קייט לבשה לאירוע חליפת חצאית וז'קט שרוולים שלושה רבעים בסגנון שאנל, המקושטת בפרחי שיפון ופאייטים קטנטנים בצווארון מקולקציית קדם-סתיו 2012 של רבקה טיילור. המעצבת, ניו זילנדית הפועלת בניו יורק מאז אמצע שנות ה-90, ידועה בקולקציות מוכנות ללבישה פרקטיות, נשיות ואלגנטיות.

גוון הכחול-נייבי של חליפת הליידי העשויה טוויד, אריגה גסה של צמר מעורב, התגלה לא בפעם הראשונה כמחמיא לקייט ירוקת העיניים. הסגנון, ז'קט עד המותניים (רכוס או לא) וחצאית (A או עיפרון) קצת מעל הברכיים, הוא סגנון שנודע בעיתונות האופנה כ"סטייל קייט". קייט איבזרה בכחול תואם עם עקבי ז'מש של פראדה וארנק-קלאץ' עם דיגום נחש של אניה הינדמארץ', מעצבת אקססוריז בריטית. הנעליים והארנק, אגב, שימשו את קייט גם כשפגשה את חיילי המשמר האירי ביוני השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמכרו בהנחה, נחטפו מן המדפים והוצעו מייד למחרת באתר המעצבת, אבל במחירים המלאים. החצאית והז'קט שלבשה קייט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עור כחול נייבי ודיגום נחש. ארנק-הקלאץ' של קייט בעיצוב אניה הינדמארץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגיל, החליפה שהוצעה בארבעים אחוזי הנחה בחנויות הענק הניו יורקיות נימן מרקוס, סאקס וברגדורף גודמן, אזלה תוך שעות לאחר פרסום תמונות קייט לובשת אותה, אך הוצעה למכירה שוב כבר למחרת, אך הפעם רק באתר המעצבת ובמחירים המקוריים: 265 דולר לחצאית ו-450 דולר לז'קט. בנוסף, הפנייה האומרת: "השיגו את החליפה שלבשה קייט מידלטון" צצה בעמוד הבית. מה שבעיתונות הזרה כונה: "cashing in on Kate" (מזומנים על חשבון קייט, בתרגום חופשי). מסתבר, שכשיש ביקוש גבוה, גברת טיילור לא עושה הנחות.

בכל זאת, מדובר ברגע מיוחל לו חיכתה המעצבת בסבלנות ובדריכות, לאחר שבפברואר השנה ענתה בתשובה לשאלת מגזין "טיים" איזה סלבריטאית היא הייתה רוצה להלביש - "קתרין מידלטון. אני פשוט חושבת שהיא יפיפייה; אני חושבת שהיא עושה עבודה נהדרת ואני אוהבת את וויליאם".

ומה קרה לאחר שהרגע המיוחל הגיע? טיילור גילתה לווג הבריטי: "יצאתי מן המעלית אותו בוקר והצוות שלי תלה תמונה של קייט לובשת את החליפה על הקיר ממול. אני פריקית של קייט מידלטון – מאז שהיא בסצנה אמרתי: 'אני רוצה להלביש את הבחורה הזו'. זה חלום שהתגשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully