וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לחופה ובתוך האולם: איפור כלות לקיץ 2012

ירין שחף

11.5.2012 / 7:47

לרגל סיום ספירת העומר ולכבוד פתיחת עונת החתונות ירין שחף מסביר מהו האיפור הנכון לוידאו וסטילס, מהם הטרנדים הנועזים וגם איך נמנעים מכתמי צבע לא מחמיאים על הפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים: אבי משולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצב החיים הדינאמי מביא את מאפרים, ואת המתאפרות, לבדוק את גבולות המחר. כרגע, איפור הכלות החדש מתמקד בקו נקי, שמתוכו פורץ בעדינות טוויסט מתוחכם, תוך שמירה על מראה ייחודי מוקפד.

הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי מגמות העונה העכשוויות הוא, שנגיעות של צבע באזור לא צפוי על הפנים, יוצרות מראות מעניינים ומאתגרים. וכך, מינימליזם בתמהיל אוונגרדי מאפשר לכלה המשוחררת לפרוץ הלאה. בשתי מילים – כלה בהפרעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגיעות של צבע באזור לא צפוי על הפנים, יוצרות מראות מעניינים ומאתגרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכלל, אפשר לומר שכלות 'הדור הבא' הן מעיזות, יוצרות, שוברות סטיגמה ונפרדות סופית מהמראה המלאכותי של "הנסיכה מהאגדות". שימוש במגוון טקסטורות וחומרים כמו נוצות, רשתות, שקפי פלסטיק, לצד גוונים קונטרסטים, יוצר מראה ייחודי חד פעמי. מחשבה מוקדמת ותכנון קונספט, מעצימה את "ההפרעה" והופכת את הכלה לשונה בנוף הרווי.

איך להתאפר מול מצלמה?
לפני שמתאפרים צריך לדעת מספר כללי אצבע. ראשית, המצלמה מתקשה להבחין בגווני איפור מבריקים, שכל כך נפוצים אצל הכלות ובמקומם נוצרים בצילומים מעין כתמים על הפנים. בנוסף, יש לקחת בחשבון שתאורת אולם מעלימה את גווני האיפור הבהירים, כמו ורודים, צהובים, כתומים או הפסטלים. גם צלליות זהב יוטמעו בקלות באור חזק. שלישית, תאורת שטח באוויר הפתוח יוצרת שילוב מוזר של צל וצבע כאשר מתאפרים בגוונים לא נכונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלות 'הדור הבא' הן מעיזות, יוצרות, שוברות סטיגמה ונפרדות סופית מהמראה המלאכותי של "הנסיכה מהאגדות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצילומי וידאו וסטילס כל טעות קטנה בהנחת האיפור מתעצמת וכל חוסר תשומת לב מורגש. פירור שנוחת על הפנים משתדרג ומקבל צל כבונוס. צללית שנפלה מתחת לעין ולא נוקתה, גוש מסקרה שהחליק יראה כמו פיצעון. שפתיים שאינן משורטטות כהלכה נראים רע.

לכן, באירוע שמתקיים באולם סגור יש להעצים כמויות ולבחור גוונים עם פיגמנטים חזקים ומודגשים. מנגד, בתאורת שטח לבנה (למשל, אירוע מדשאות וגן) יתאימו גוונים כמו תכלת, כתום, וורוד, זהב וברונזה.

וטיפ קטן - פנים שפודרו היטב ימנעו טרגדיות מונצחות. לאחר הנחת הצללית, יש להעיף שאריות שנפלו מתחת לעין בעזרת מברשת פודרה. גם להבריש היטב את הריסים, כי צללית שנחתה על הריסים תיראה "מקומחת" בצילום.

איך להתאים את האיפור לאופי?
כלות שאינן מתאפרת ביום יום, איפור כלות הוא מסיכה עבורן. עם זאת, כדאי לזכור שמדובר באירוע מצולם ומתועד. על מנת שהיופי הטבעי יבוא לידי ביטוי בצילומי הסטילס, כמו גם בוידיאו, מומלץ בכל זאת להתאפר, גם אם מדובר באיפור מינימאלי, שנועד להדגיש את תווי מתאר הפנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הזמן לאוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד שני, כלות שאוהבות מראה דרמטי יבחרו בצללית בגוון אחד מודגש על כל שטח העפעף. אשליה של הגדלת עין ניתן לעשות בעזרת ריסים מלאכותיים. לקבלת מראה הדור ניתן להשתמש בפודרה מבריקה.

מראה נועז? סולידי? קלאסי? אופנתי? מינימאלי? דרמטי או מתוחכם? ההחלטה שלך, אלא שהכלל החשוב הוא שכדי ליצור מראה נכון יש לשמור על איזון. יש להקפיד להדגיש רק את העיניים או רק את השפתיים. אחרת זה פשוט הופך "קרקסי" ומצועצע. אם משתמשים בצלליות מאוד דומיננטיות, השפתיים חייבות להיראות "רגועות" יותר ולהיפך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיצוב שיער: יפית קוריש
שמלות כלה :שלומי יקיר
הפקה וסטיילינג: טליה נימן, גיא יצחק

לאתר ירין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully