וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לוותר על פדיקוריסטית?

האם יש תחליף לפדיקור מקצועי? בדיקה של 4 מכשירים שמבטיחים לעשות את עבודת השיוף להרבה יותר קלה, ולפי הפרסומות גם למהנה, מגלה כי לא תמיד יש מקום לקיצורי דרך

בין אם עושים פדיקור בבית ובין אם הולכים למכון מקצועי, זוהי פעולה שמצריכה לא מעט זמן, ובמקרה הראשון גם לא מעט מאמץ. לאחרונה השוק מוצף במכשירי פדיקור ביתיים, שנועדו לקצר תהליכים ולהקל על העבודה. הרי כאשר משתמשים במכשיר פדיקור ביתי, במיוחד אם הוא חשמלי ובמיוחד אם הוא נועד כדי להחליף את עבודת השיוף המייגעת, זמן העבודה אמור להתקצר. בנוסף, מכשיר אישי עשוי גם לחסוך כסף על טיפולים קבועים בטווח הארוך. זאת ועוד, ששימוש במכשיר אישי הוא כביכול היגייני יותר ומפחית את הסיכוי להידבק בחיידקים, פטרת ושאר מרעין בישין במכונים שאינם מקפידים על חיטוי ועיקור הכלים.

אז האם המכשירים אכן עומדים בהבטחה לעשות את עבודת טיפוח הרגליים לקלה, יעילה וסקסית? האם יש תחליף לשופין המעיק? נסיינים לקחו את הפדיקור לידיים ובדקו את יעילותם של ארבעה מכשירים הנמכרים בחנויות או דרך הרשת. באופן גורף ניתן לומר, שאין תחליף לפדיקור יסודי, ובוודאי שלא לפדיקור מקצועי. עם זאת, שניים מתוך המכשירים, היו יעילים מספיק כדי להאריך את פרק הזמן הנדרש בין ביקור לביקור אצל פדיקוריסטית.

Pedilady

מחיר: 149 שקלים
איפה ניתן לרכוש: סופר פארם
סוג: חשמלי, על סוללות
ייעוד המכשיר: המכשיר מציע שיוף עור קשה של כף הרגל בשתי רמות: שיוף עדין ושיוף אגרסיבי יותר. בנוסף, הוא מגיע עם סט של ראשי מניקור לסידור ציפורני הידיים והרגליים.
יתרונות: קל לתפעול, תחליף ראוי לשופין ידני, זול ביחס לטיפול פדיקור מקצועי.
חסרונות: מצריך סוללות (בזבזני ולא אקולוגי), ראשי המניקור יעילים אך בשל מיקומם על המכשיר לא נוח להשתמש בהם, ואין הסבר מספק בחוברת כיצד להשתמש בהם.

מכשיר פדיקור pedilady. נמרוד סונדרס
Pedilady/נמרוד סונדרס

Bario

מחיר: 289 שקלים, לא כולל דמי משלוח.
איפה ניתן לרכוש: טלפון להזמנות 086337760 או דרך האתר
סוג: חשמלי
ייעוד המכשיר: המכשיר מציע הסרת יבלות קשות ועור מת מכף הרגל בשתי רמות שיוף: שיוף עדין ושיוף גס .
יתרונות: מצורף ספר הוראות מפורט, צורת המכשיר נוחה לאחיזה, המכשיר הסיר את העור היבש והצליח להתגבר על יבלת אחת.
חסרונות: לפני תחילת העבודה מומלץ לשים את הרגליים בגיגית עם מים, כך שלא נחסך שלב הגיגית. השיוף העדין לא הספיק וישר עברנו לשיוף הגס וגם אז, כדי להסיר את העור היבש, היה צורך לחזור על הפעולה מספר פעמים. לאחר השיוף מרקם העור נותר מחוספס, שכדי להתגבר על זה מרחנו קרם רגליים. המחיר יקר יחסית לתמורה שהוא נותן ולזמן שהשקענו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מכשיר פדיקור bario. נמרוד סונדרס
Bario/נמרוד סונדרס

Pedi Pistol

מחיר: 99 שקלים
איפה ניתן לרכוש: דרך אתר 'בחינם'
סוג: חשמל, על סוללות
ייעוד המכשיר: המכשיר מציע הסרת עור יבש וסידור ציפורני הרגליים בעזרת ראשי הפדיקור פדיקור מתחלפים ומבלי להתכופף.
יתרונות: ראש הפדיקור להברקת הציפורן הצליח להבריק אותה.
חסרונות: המכשיר עובד על סוללות ועוצמתו חלשה כך שכל ראש פדיקור שחובר אליו עבד באיטיות ולא עשה את העבודה. המכשיר מעוצב בצורת אקדח ארוך, כדי להגיע לציפורניים מבלי להתכופף, אך המרחק מהיד לציפורן אינו מאפשר שליטה ודיוק בטיפול ועל כן נאלצנו בכל זאת להתכופף. המחיר של המכשיר יקר ביחס לכך שלא נעשתה באמת עבודת פדיקור.

מכשיר פדיקור pedi pistol. נמרוד סונדרס
Pedi Pistol/נמרוד סונדרס
מכשיר פדיקור pedi pistol. נמרוד סונדרס
החלפת ראשים במכשיר Pedi Pistol/נמרוד סונדרס

Ped egg

מחיר: 29 שקלים
איפה ניתן לרכוש: בטלפון: 02-6439413 או דרך האתר
סוג: ידני
ייעוד המכשיר: המכשיר מציע קילוף עור יבש ושיוף על ידי 135 סכינים קטנים הנראים כמגרדת. מצורפת גם מדבקת שיוף להחלקת העור לאחר השיוף.
יתרונות: המכשיר מעוצב בצורת ביצה ולכן הוא נוח לאחיזה והוא אינו מחליק מהיד. בנוסף העור הקשה נאסף לקופסה ואינו מתפזר על הריצפה.
חסרונות: הלהבים כל כך עדינים כך שהם אינם מצליחים להסיר כראוי את העור הקשה.

מכשיר פדיקור ped egg. נמרוד סונדרס
Ped egg/נמרוד סונדרס

לסיכום

מכשירי הבריו והפדי ליידי יכולים לשמש כתיחזוק לפדיקור המקצועי שעושים לנו במכונים. שימוש במכשירים אלה יאריך את הזמן עד שנקבע תור נוסף למכון, אך הם לא באמת יחליפו את הטיפול המקצועי והיסודי שהפדיקוריסטיות מציעות. במילים פשוטות - אם רוצים עבודת פדיקור יסודית, או לוותר על שופין ידני, אין פתרונות מושלמים. חייבים לגשת למכונים המקצועיים או להשקיע זמן בטיפול ארוך בבית.

פדיקור מלא בבית: המדריך המושלם


מניקור לצילומים: מאיה אשר; לק: Electric Beat, צ'יינה גלייז

  • עוד באותו נושא:
  • פדיקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully