וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: אינדי שיק

טל דרורי

22.5.2012 / 8:43

מדור חולצת רשת מוצא השראה יצירתית באתר שמאתר פריטי אופנה עם טאצ' ארטיסטי ומשגר אותם לכל העולם ללא עלות משלוח. בתפריט - טבעות מחודדות ובקבוק בושם שנראה כמו צדפה

שם: lost at e minor

משמעות השם: E minor הוא אקורד מוסיקלי (מה שהופך את שם האתר לפואטי אך לא בהכרח מוסבר).

לוקיישן: http://shop.lostateminor.com

ז'אנר: חנות שמוכרת אביזרי אופנה ולייף סטייל

טריילר: למי שאוהב לגוון את המלתחה שלו בפריטים חד פעמיים עם מגע ארטיסטי Lost at e minor הוא יעד וירטואלי ששווה התייחסות. למעשה, זהו מגזין דיגיטלי שמספק השראה קריאטיבית משלל תחומים ביניהם עיצוב, אופנה ותרבות עכשווית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד עם ציור מקורי מתוך Lost at E minor/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזין ניחן בטעם משובח במיוחד לאיתור של כל מה שעונה על התואר 'cool', והוא מורכב מצוות כותבים ועורכים הממוקמים ברחבי העולם (ניו יורק, לונדון, סידני, ברלין, קולומביה ומנילה). לכל אחד מהם עיניים ואוזניים פקוחות לרווחה והם לא מאפשרים לאף רעיון מגניב לחמוק מתחת לרדאר. האתר מתעדכן בתוכן מעניין על בסיס יומי, ויש לו קהל קוראים הולך וגדל.

כאבולוציה טבעית וכתגובה לפופולריות של המגזין, שהוקם ב- 2005, צוות העורכים החליט לפתוח לצד המגזין גם חנות דיגיטלית שתיתן מענה מסחרי לאיתור האוצרות המתמיד. בחנות הנושאת את שם המגזין, אפשר למצוא קולקציה ייחודית של פריטים השייכים לאומנים עצמאיים שנבחרו בקפידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופנה עם מגע אמנותי מיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: ברוח המגזין, החנות אינה מתיימרת להיות ממשק מהוקצע וחלקלק למסחר אלקטרוני. הצילומים בה בסיסיים ודוגמני הבית נראים כמו חברים של צוות העריכה. השיטוט דורש סקרנות טבעית וסבלנות שתסייע לנווט בין עשרות פריטים שהקשר ביניהם הוא מקרי ביותר.

מעבר לנוכחות גבוהה של חולצות טי, האתר מתמחה באקססוריז מעניינים. אפשר למצוא שם ארנקים עתידניים, צעיפים עם טוויסט ומגוון רחב של תכשיטים שממחישים היטב את ההכלאה בין אומנות לאופנה. כמו למשל הצמידים של Morphik, סטודיו המייצר פריטי אומנות מוכנים ללבישה כמו למשל סדרה יפה של צמידי עור שבחזיתם ציורים שצוירו על ידי אמנים עכשוויים. בנוסף יש בחנות המקוונת יצירות ייחודיות כמו בושם ירח הדבש של האומנית סטפני סימק, בעיצוב לא שגרתי של קונכייה תת ימית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: יש חינם לכל העולם.

אקסטרה: מעבר לפריטי אופנה, החנות מוכרת שלל עבודות הדפס ופריטי לייף סטייל ומלאה רעיונות למתנה למישהו אהוב שסולד מקונבציונליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully