וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדוג מציאות ברשת: מעצבי-העל מגיעים הביתה

הילית וולברג

7.6.2012 / 11:33

חודש יוני הוא הזמן בו אתרי האופנה הגדולים בעולם מתחילים במכירות סוף העונה, ואפילו מבצעים משלוחים לישראל - כל מה שצריך לדעת על המקומות עם הסיילים השווים באמת

מכירות הקיץ של מעצבי העל ומותגי היוקרה ברשת, שנפתחו באופן רשמי השבוע, הן הזדמנות נפלאה להוסיף למלתחה פריטי איכות במחיר זול במיוחד. מרבית האתרים מציעים בתקופה זו הנחות נדיבות על פרטים עונתיים ועל הטרנדים המובילים, והנחות גדולות אף יותר על פרטי החורף והסתיו שעבר, למי שחכם מעוניין לנצל אותם לקראת החורף הבא. מרבית המכירות הן לקהל הרחב, אבל שווה להירשם לאתרים האהובים ולבדוק את המכירות הסודיות ואת מכירות הבזק שנמשכות בין 24 ל-48 שעות, שעליהן מודיעים לחברים הרשומים דרך המייל.

מכל המבצעים, שימו לב במיוחד למכירה המתקרבת של The Outnet על פריטים חדשים של מארני שתחול ב-12 ביוני (וכנראה שתגרום לכם להבין שאין טעם לשלם 500 שקל על מארני ל-H&M כשאפשר לרכוש את הדבר האמיתי בפחות). יש להירשם למכירה מראש ולהפגין זריזות על העכבר וכרטיס האשראי היות ותוך שעות ספורות מרבית הפריטים השווים נעלמים.

עוד טיפים - במייסיס מציעים הנחה נוספת של 20 אחוזים על כל הנחה קיימת עבור פריטים נבחרים בצירוף הקוד Summer, ובסאקס פיפת' אבניו, כלבו היוקרה הנוצץ של ניו יורק, תקבלו 40 אחוזי הנחה על פרטי מעצבים נבחרים (מפראדה ועד גוצ'י).

בנוסף, אם עד היום המשלוחים לארץ מאתרי חו"ל היו מוגבלים, הרי שמסתמנת מגמה מהותית של שינוי. במילים אחרות, זו גם הזדמנות לחגוג עם המשלוחים לישראל שהולכים ונעשים נפוצים יותר ויותר. כך לדוגמא, רשת חנויות היוקרה 'בארניז', שככבה בלא מעט פרקים של סקס והעיר הגדולה, צרפה לאחרונה את ישראל לרשימת יעדי המשלוח שלה. בימים אלה, גם היא מציעה 40 אחוזי הנחה על מותגי הבית, מותגי הקו-אופ (אופנת הקז'ואל), ופריטי מעצבים אחרים, שנעים מברברי ועד אלכסנדר וונג.

שמלה מטאלית של אלה מוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמלה פשוטה מנצנצת בשחור-זהב ממותג היוקרה של פמלה פרוצל, עם חיתוך ספורטיבי בגב וחזית וי נשית, שמתכווצת לכדי חגורה אלסטית פנימית במותניים ומשם לגזרה נשפכת וזורמת באזור האגן. קלילה וזוהרת.

שמלה מטאלית של אלה מוס, בארניז, 289 שקלים (במקור 630 שקלים)

משלוח: חינם; תוספת מסים: 62.50 שקלים

סקיני ג'ינס של J Brand

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה למצוא מכנסיים של המותג הנחשק J Brand במחיר כל כך אטרקטיבי ועוד במידות שפויות. הדגם הספציפי המוצע למכירה הוא סקיני מיד רייז שמגיע בצבעי נייבי, טרה קוטה וחום שזוף והוא קלאסי תמיד. בשופבופ מתקיימת מכירה סופית בהחלט על המכנסיים האלו, עם 50 אחוזי הנחה ועליהם עוד 70 אחוזים. גם במחיר המקורי, אגב, הייתם יוצאים עם רווח לעומת המחירים בארץ.

סקיני של J Brand, שופבופ, 192 שקלים (634 במקור)

משלוח: 10 דולר

חולצת פסים של מייקל קורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפסים המקושקשים בעיצוב של מייקל קורס שוברים מעט את דפוס המלחים הרגיל של אחת החולצות הכי שמישות ומועילות לארון הבגדים. גם הטריק בשרוולים והקשר הקטן בתחתית הוא מרענן. גם אם מחירה הנוכחי של החולצה לא נמוך במיוחד, היא תשתלם מבחינת הזמן שתישאר רלוונטית בארון והשימוש. סוג הבד ממנו היא עשויה, אגב, עוצב במיוחד לנשימה ולמניעת הזעה והוא נשפך בצורה מחמיאה ואוורירית.

חולצת פסים עם קשירה של מייקל קורס, בלומינגדיילז, 240.60שקלים (321 שקלים במקור)

משלוח: 42 שקלים

נעלי עקב פתוחות של קלווין קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר Endless הוא המקום המושלם למכירות מעצבים של נעליים תיקים ואביזרים בכל יום, ובתקופה הזו במיוחד. עם הנעל הקלאסית הזאת תוכלו לזרום מיום ללילה בלי ליפול מהעקבים. החיתוך הנמוך שלה בצדדים מחמיא לרגל ומאריך אותה, השפיץ העדין שלה שומר על אלגנטיות והעקב הנמוך מאזן בקז'ואליות. נעל מושלמת וזמינה במידה 5 הבעייתית במיוחד עבור נשים בארץ.

פאמפס עם רצועת עקב של קלווין קליין, אנדלס, 160 שקלים (375 שקלים במקור)

משלוח: 5 דולר

טבעת של מרק ביי מרק ג'ייקובס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירה סופית בהחלט במידות מדיום של טבעת הלוגו ההצהרתית והמיוחדת הזאת של מרק ג'ייקובס, מהקו הצעיר והחצוף שלו. האורך הכולל של בלילת הקריסטלים הזאת הוא 5 ס"מ, מה שאומר שעם כל שמלה פשוטה היא תבלוט מרחוק ותשדרג את הלוק.

טבעת קריסטלים עם לוגו מוטמע של מארק ביי מארק ג'ייקובס, שופבופ, 144 שקלים (במקור 480 שקלים)

עלות משלוח: 10 דולר

חולצת טי של פיליפ לים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיליפ לים יודע לעצב פרטי בסיס פשוטים בצורה נפלאה ולא סתם נחשב לאחד ממעצבי הקונטמפוררי המצליחים של ניו יורק. חולצת הג'רזי המדוברת היא פשוטה בגזרתה, אבל טוויסט קטן של סרט ומחמיא באזור החזה ונקודות מטאליות עדינות הופכים אותה לנפלאה ורב שימושית.

חולצת נקודות מטאליות עם סרט של פיליפ לים, דה אאוטנט, 258 שקלים (במקור 570 שקלים)

עלות משלוח: 16.5 פאונד ותיק בד מתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully