וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: הכל לכדי תמונה

טל דרורי

19.6.2012 / 7:35

מדור חולצת רשת פוקד בוטיק מקוון ומלא סטייל, פרי מוחם של שני היפסטרים מוויליאמסבורג ומוצא שם אווירה מעוררת השראה ללבישת וינטג' בצורה קצת יותר מקורית

שם: Where I was from

לוקיישן: http://www.whereiwasfrom.com

ז'אנר: בוטיק אונליין היפסטרי המוכר בגדי וינטג' גבריים, נשיים והרבה בגדי יוניסקס.

טריילר: החנות בעלת השם הפואטי Where I was from נהגתה ונולדה במעוז ההיפסטרים הידוע - שכונת ווילאמסבורג שבניו יורק. נאמנה למיקום הגיאוגרפי, היא מוכרת פרטי וינטג' שנראה שנשלפו מהמלתחות של תושבי השכונה. ייחודה הוא לא בהכרח בייצור אפשרויות קנייה מעניינות (למרות שלא חסרות בה כאלו), אלא ביכולתה לספק את הקונטקסט המושלם לפריטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך: Where I was from/מערכת וואלה!, צילום מסך

להבדיל מרובן המכריע של החנויות ברשת?, הבגדים בה מצולמים בלוקיישנים יפיפיים ולא בסטודיו ממוסחר. אחד המיקומים הפופולריים ביותר הוא חלל תעשייתי בעל לוק מרוכך. על רקע החלל הזה הבגדים, בעלי הקווים הפשוטים, נראים עוצמתיים במיוחד.

בנוסף, בניגוד להרבה חנויות וינטג' ברשת שמבכרות כמות על פני איכות, ל-Where I was from אין שאיפה למלא מדפים. ההיפך אולי. למעשה, היא יוצרת תחושה חזקה של בוטיק מינימליסטי בו הבגדים יכולים להתרווח בנוחות ולהשיל מעצמם את ריח הווינטג' שדבק בהם עם השנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וינטג' מעורר בצורה בלתי רגילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: ניכר שבחירת הבגדים מחושבת ובאה לשרת קו אופנתי מסוים המתאפיין בחיתוכים גיאומטריים, גזרות רחבות ולוק דגמ"חיים. שיטוט בין חולצות טריקו, שמלות חסרות שרוולים ומכנסיים הנושאים דמיון לשרוואל, יכול להוליד מסקנה נמהרת, שחלקם של הפריטים נראים במבט ראשון מעט סתמיים. אך מי שבוחר להתעמק יגלה שוב שהקונטקסט הוא מה שחשוב, ושהפריטים האלה יכולים להוות פריטי מפתח במערכות לבוש אולטרה מגניבות.

זוהי בדיוק שאיפתם של שני מקימי האתר, שלא רק רוצים למכור בגדים אלא לתת השראה ללבוש וינטאג' בקונספט מודרני, והם עושים את זה בכשרון רב. את ההשראה, אגב, ניתן למצוא בערימות תחת תגית worn with. תחתיה אפשר למצוא סדרת צילומים יפיפייה של חברי הבוטיק, מצולמים כשהם מערבבים סטריט סטייל עם פריטים הלקוחים מתוך Where I was from.

ניכר, שבצילומים הבגדים מתעוררים לחיים ומעוררים חשק מיידי לבחון אותם באור אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטרת האתר - לתת השראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: יש לכל העולם. ייקח כ-10 ימים עם תעריף התחלתי של כ-10 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במבט ראשון - סתמי; במבט שני - מסקרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully