וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבקות מעוצבות לציפורניים: האם הן תחליף ללק?

בשנתיים האחרונות השוק מוצף במדבקות ציפורניים מעוצבות, שאמורות להיות תחליף מסוגנן ללק. האם ההבטחה לסטייל ולנוחות שימוש אכן מתממשת, או שמדובר בסרבול מיותר?

בשנתיים האחרונות השוק מוצף במדבקות לציפורניים המשמשות כתחליף למריחת לק. בעקבות העלייה החדה בתחום הציפורניים ומגמות הקיץ המעודדות צבעוניות פרועה, חברות חדשות, המציעות מדבקות לציפורניים נכנסו לשוק. אך יש שגורסים כי המגמה שהתחילה ברוח סערה, נמצאת כעת בירידה.

מדבקות לציפורניים, די סטיק. די סטיק, ספק 500
מדבקות די סטיק/ספק 500, די סטיק

על פניו המוצר אמור להיות להיט, ולפחות בגלל ההבטחה לשימוש הפשוט - משייפים את הציפורן, מניחים עליה את המדבקה, מהדקים ובעזרת פצירה מסירים את שאריות המדבקה. במילים אחרות, אין זמן ייבוש. בנוסף, המדבקות מציעות מגוון דוגמאות וטקסטורות, שלא ניתן להשיג באמצעות לק.

עם זאת, לאחר התנסות במגוון מוצרים מדבקות הציפורניים התגלו כפחות פרקטיות ונוצצו ממה שהובטח. באופן כללי, אמנם קל להדביק את המדבקות על הציפורניים, אך לרוב הן לא נדבקות בצורה אחידה על הציפורן. נותרות גבשושיות בקצוות, מה שגורם ללוק להיראות פחות אסטטי ולמדבקה להתקלף מהר יותר.

יחד עם זאת עושה רושם ששלל הצבעים והצורות, בין היתר פרחים, לבבות, טקסטורות מנומרות וכדומה, מתאימים יותר לנערות מתבגרות ולאו דווקא לנשים בוגרות משום שהמראה המתקבל יכול להיחשב מצועצע וילדותי. לאור כך, המדבקות הצבעוניות והשמחות יתאימו בעיקר לאירוע מיוחד בו רוצים להיראות מעט שונים, למסיבות ולחג פורים.

החיסרון הגדול ביותר קשור אל נוחות השימוש. מתברר, שמי שיש לו ידיים שמאליות לא יוכל להתמודד עם המשימה בקלות וייתכן שיצטרך להיעזר במישהו מיומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות רוק ביוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם במכונים המקצועיים אין ביקוש רב למדבקות לק. לדברי דינה בר אל, מנהלת סניף המניקור 'מסודרות' בתל אביב, "הלקוחות שמגיעים אלינו לא מבקשים שנדביק להם מדבקות, הם באים כדי שימרחו להם לק. בעולם יש טרנדים. לפעמים טרנד יכול לתפוס ולפעמים לא. כרגע אנחנו נמצאים בשלב של מריחות לק, אולי בעתיד יהיה ביקוש גדול יותר למדבקות במכונים".

מאיה, הבעלים של מכון פוקסי בתל אביב, מצטרפת לדברים. "אנחנו מחזיקים אצלנו מדבקות לציפורניים למקרה שמישהי תרצה, אבל הביקוש הוא נמוך והוא בעיקר בקרב צעירות. בשנה שעברה המדבקות היו להיט, אך השנה יש ירידה. לדעתי המדבקות לא יחליפו את הלק, הן חמודות וצבעוניות אך בטווח הארוך הן גם מזיקות לציפורניים".


מי שבכל זאת רוצה להתנסות, אלו שלוש אופציות הנמכרות בשוק:

רוק ביוטי

רוק ביוטי מציעים למכירה שמונה דגמי מדבקות לציפורניים המיובאים מלונדון, העשויים מויניל - החל ממנוקדות באדום ולבן, מנוקדות בשחור ולבן, ועד ניטים וכוכבים בכחול וזהב. את המדבקות החלו לשווק בארץ בפברואר האחרון, והן ניתנות לשימוש על ציפורניים קצרות, ארוכות או על בניה.

מה באריזה: ערכה הכוללת 16 מדבקות בגדלים שונים המודבקות אחת לצד השניה על גבי רקע לבן, מקלון עץ ופצירה לשיוף.

ההבטחה: המדבקות יחזיקו מספר ימים על הציפורניים.

דבר הנסיינית: כשרוצים לבחור את גודל המדבקה בהתאם לגודל הציפורן נתקלים בבעיה קלה. המדבקות מודבקות בשורה על רקע לבן ולכן אי אפשר לנסות להתאים את המדבקה ע"י בדיקה ישירה על גבי הציפורן. ההדבקה על הציפורניים נעשתה די בקלות אך לא היתה מושלמת. בחלק מהציפורניים נותרו קפלים בקצה הציפורן למרות הידוק המדבקה.

המדבקות החזיקו כארבעה ימים ולבסוף הוסרו ע"י משיכה.

מחיר: 29.90 שקלים, להשיג בסניפי רשת סופרפארם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות רוק ביוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאלי הנסן

מותג הלק סאלי הנסון החל לשווק בארץ לפני כשלושה חודשים קולקציית מדבקות מלק אמיתי במגוון דוגמאות.

מה באריזה: מארז המדבקות המכיל 16 מדבקות בגדלים שונים בהתאם לגודל הציפורניים, כשכל מדבקה מגיעה בנפרד, פצירה קטנה ומקלון עץ לעיצוב הציפורן.

ההבטחה: עמידות לעשרה ימים והסרה קלה באמצעות מסיר לק, ומראה הדומה למראה הציפורן לאחר מריחת לק.

דבר הנסיינית: כל מדבקה באריזה מגיעה בנפרד, מה שמקל מאוד על בחירת המדבקה בהתאם לגודל הציפורן. אחרי תרגול הדבקה על גבי שתי ציפורניים המלאכה נעשתה יותר בקלות. המדבקה מאוד עדינה ולכן יש לנהוג איתה בזהירות משום שהיא יכולה להיקרע עוד לפני שהדבקנו אותה על הציפורן. ההדבקה על הציפורן היתה באופן יחסי מאוד טובה, ללא בועות וכמעט ללא קפלים. המדבקות החזיקו מעמד כשלושה ימים והחלו להתקלף מבסיס הציפורן.

מחיר: 59 שקלים, להשיג: ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות סאלי הנסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

די סטיק

מדבקות די סטיק מיובאות לארץ מסין מזה שנתיים. המדבקות עשויות סוג של ניילון או פלסטיק ויש כ-200 עד 250 דגמים לבחירה.

מה באריזה: 16 מדבקות בגדלים שונים המודבקות אחת בסמוך לשניה על גבי רקע שקוף ופצירה קטנה.

ההבטחה: המדבקות נדבקות בקלות ללא צורך במספרים ונשארות על הציפורניים כשבוע עד שבועיים.

דבר הנסיינית: הרקע השקוף עליו מוצמדות המדבקות מקל על בחירת גודל המדבקה הרצוי, המדבקות נשלפו בקלות אך נותרו בועות וקפלים רבים לאחר ההדבקה על הציפורן. המדבקות הוסרו לאחר יום מכיוון שהמראה שהתקבל לא היה חלק ואחיד והמדבקות החלו להתקלף מעצמן.

מחיר: 45 שקלים, להשיג בחנויות ברחבי הארץ ובהזמנות דרך הפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקות די סטיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully