וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכה אחת: 5 אוברולים טרנדיים

הילית וולברג

12.7.2012 / 11:17

אוברול הוא כל מה שטוב בשמלה, ואפילו יותר - 5 הצעות סקסיות ב-5 רמות מחיר לסרבלים סופר שיקיים, שיהפכו את הימים המהבילים של הקיץ לקצת יותר נסבלים

ביום קיץ חם, דביק וטיפוסי לא פשוט לבחור במראה על פני נוחות. ובכל זאת, אם יש פריט אחד שמקל על הבחירה הרי שזהו האוברול. כמו השמלה, זהו פריט שעליו מבוססת כל ההופעה ולכן קל כל כך ללבוש אותו בבוקר. מנגד, ושלא כמו שמלות נפוצות, הוא מאפשר מרחב תנועה גדול יותר בזכות המכנסיים. את החיסרון היחיד של הסרבל זוכרים למעשה בשירותים, אבל ביתר הזמן אין סיבה אמיתית לחרטה.

בעת רכישה של אוברול ברשת חשוב להקפיד לקרוא את המידות בדקדוק ולא להסס לשלוף סרט מדידה כדי לבצע החלטה לכיוון הסמול, המדיום או הלארג'. צריך לקחת בחשבון במחיר גם תיקונים פשוטים, כמו הצרה במותניים או קיצור אורך אצל תופרת מקומית. כדאי גם לבחור בפריטים המעניינים יותר, המכילים דיטיילים בצווארון או בגב, כדי למצות באופן מקסימלי את היופי והפשטות של הפריט הזה, שלרוב זקוק לאבזור מינימאלי נוכח ההצהרתיות הקיימת שבו.

נהוג להניח שבעלות הקימורים צריכות לבחור בגרסאות הקצרות, כשהגבוהות והשדופות יוכלו ליהנות מדגמים ארוכים יותר. עם זאת, בסופו של דבר החיתוך של הבגד הוא זה שקובע. נמוכות המעוניינות בכל זאת ללכת על הגרסה הארוכה, צריכות לאתר סרבל שנחתך גבוה באזור המותניים, ובכך מייצר אשליה של רגליים ארוכות.

עד 100: סרבל נוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוברול הזה, המעוצב בלעדית לפוראבר 21, הוא התגלמות של מציאה אמיתית ברשת. הדפס הנוצות שלו טרנדי והגזרה שלו חופשית ונושמת מבלי לחטוא בתוספות בד מיותרות ולא מחמיאות. למרות האורך שלו הוא אוורירי ומתאים לקיץ, גם עבור מי שלא אוהבת להיחשף. האורך ברגליים מפוצה בעזרת מחשוף חור-מנעול מעודן בגב ומחשוף עגול ורחב בקדמת הבגד, כשבנוסף לכל אלה גם מחירו נמוך למדי. הצלחה.

סרבל נוצה, פוראבר 21, 98 שקלים.
משלוח: 38 דולר.

עד 200: סרבל עם גב פתוח וצווארון כלוא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות שמדובר בסרבל המושלם. גוון הכחול-רויאל שלו כבר מושך את תשומת הלב, אבל מגדיל לעשות את אותו הדבר גם הצווארון הייחודי, שחתוך בקפידה ומנדב מחשוף מבלי לוותר על הקלאסה. הקיפולים בחלקו התחתון מוסיפים למראה המתוחכם והמחשוף המעניין בגב הוא הפתעה מבורכת למי שמביט מאחור.

סרבל גב פתוח וחיתוכים גראפיים בצווארון, נאסטי גאל, 190 שקלים.
משלוח: 32 שקלים.

עד 300: סרבל משי של צ'רלי ג'ייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משי הוא לא הבד הראשון שרצוי ללבוש ביום חם, אבל אפשר ורצוי לשמור את הסרבל החמוד הזה לימי הערב הנעימים יותר של הקיץ. הקשירה מקדימה מקלה על מי שמפחדת מסרבלים בגלל הבטן, הכיסים מונחים אסטרטגית במקום מחמיא גם הם וכל זה בכלל לא משנה כל עוד העיניים נמשכות אוטומטית לדוגמת השתי וערב באזור הצווארון.

סרבל משי של צ'רלי ג'ייד, שופבופ, 295 שקלים.
משלוח: 10 דולר

עד 500: סרבל אוברסייז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופציה הנוחה ביותר שייכת לפילמור עם סרבל נוח, מאוורר וקז'ואלי, המעוטר בפרטים נקיים שמאפשרים להסב אותו גם לבגד ערב, כמו הצווארון המשורטט והכיסים הרחבים. אורך החלק התחתון קצר מספיק אבל עדיין לא הופך אותם למכנסונים מתירניים. בעלות הקימורים יכולות תמיד להוסיף חגורה.

סרבל אוברסייז ורדרד, אסוס, 390 שקלים.
משלוח: חינם

ללא גבולות: סרבל ג'רזי-סאטן של פילוסופי די אלברטה פרטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לגלגל את השם על הלשון הופך את הסרבל הזה לסקסי (ביחד עם העובדה שאי אפשר להסתכל עליו בלי לדמיין את המלאכיות של צ'רלי בסצנת הילוך איטי לוהטת). צבע הקוראל הדומיננטי יושב בול על הגזרה הפשוטה והנשפכת, והשכמייה בגב היא יציאה חמודה ומחמיאה. שאלת המחיר אל מול התועלת היא כבר לשיפוטכם.

סרבל של פילוסופי די אלברטה פרטי, Net-A-Porter, מחיר: 2288 שקלים.
משלוח: 20 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully