וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס החדשה: אופנתית, עצמאית וסקסית מתמיד

26.7.2012 / 11:21

בראיונות-שער שהעניקה זמן קצר לפני הגירושים מטום קרוז, קייטי הולמס לא חשפה את תוכניותיה לעתיד חדש לה ולבתה בת ה-6, אך היו סימנים, כמו גם אופנה נהדרת

במקביל לתמונות פפרצי בהן דאגה להיראות כמו האם המגוננת-מושלמת שהושיעה את ילדתה בת השש סו?רי מציפורני הסיינטולוגיה, קייטי הולמס גם דאגה לראיון שער מחמיא במגזין C, מגזין לייף סטייל קליפורני.

חלקים מן הראיון, שנערך רק יום לפני הגשת הבקשה הרשמית לגירושים מטום קרוז, התפרסמו ברשת במקביל לבאז סביב הפרידה המפתיעה שהרעידה את עולם הבידור. בת ה-33, אשר זכתה במשמורת מלאה על בתה ומתחילה בימים אלו חיים חדשים בניו יורק, כמובן לא גילתה בראיון מה באמת מתרחש בחייה, אך פיזרה פה ושם רמיזות. במכוון או לא, אין לדעת.

באותה הזדמנות היא גם קידמה באמצעות הצילומים המלווים את הראיון את מותג הביגוד האישי שלה 'הולמס אנד יאנג'. בתמונה אחת היא אף נראתה עם טבעת משובצת אבן כחולה בנוסח קייט מידלטון. אולי הכוונה פה הצהרה על טעם קונסרבטיבי מסורתי, שהיא עכשיו שמחה לאמץ בחייה החדשים (בניגוד לשלב הסיינטולוגי הקודם של חייה).

לצורך הראיון נפגשה הולמס עם עורכת המגזין קלסי מק'קינון והוא עוסק בקריירה ובמשפחה, ללא כל איזכור של טום קרוז. "בהאזנה חוזרת להקלטות מתגלים סימנים", אמרה העורכת ליומון האופנה wwd. "הולמס הייתה בהחלט מודעת לעצמה. היא הניחה כמה קלפים על השולחן, אף פעם לא את כל מה שהיה לה ביד. טום קרוז כלל לא נכלל בלקסיקון שלה".

לראייה, כשהולמס נשאלה האם סורי גרמה להתקרבות בין הוריה, היא ענתה: "אני לא יודעת. כלומר...אני לא יודעת. אנשים מולידים ילדים מאז ומתמיד".

כלומר, התשובה האמיתית שלא היא פשוט - לא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי הולמס בשמלת מיני של טום פורד על שער מגזין C, ספטמבר 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי הולמס בחולצת הרמס ומכנסי המותג האישי שלה 'הולמס אנד יאנג'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי בז'קט 'הולמס אנד יאנג', מכנסי רלף לורן, כובע לואי ויטון וטבעת הארי ווינסטון בנוסח קייט מידלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי בשמלת שכבות של 'הולמס אנד יאנג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מתחילה להיות עצמאית בזכות עצמי. זה כמו שלב חדש"

בכל סיבוב התקשורת בתקופה הנוכחית של פוסט-גירושים דיברה הולמס רבות על משחק (היא לוהקה למחזה Dead Accounts מאת תרזה רבק בברודווי), ועל מותג האופנה האישי שלה 'הולמס אנד יאנג'.

המותג אשר הושק ב-2009, יציג את קולקציית עונתו הרביעית במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק בספטמבר. שותפתה לעסקים ולעבודת העיצוב במותג היא ג'אן יאנג, סטייליסטית וחברה שהועסקה על ידי טום קרוז ופגשה את הולמס באמצעותו. 'הולמס אנד יאנג', הנמכר בלעדית בבארניס, הוא מותג ביגוד ואקססוריז נשים קלאסי עם טוויסט צעיר.

לפי דובר רשמי של המותג, ענייניה האישיים של הולמס אינן משפיעים לרעה על פעילותו. ככל הנראה, אף לטובה. מגזין Elle דיווח בתחילת החודש שבאאז הגירושים של הולמס יצר עניין מוגבר במותג האופנה שלה.

המגזין גם מפרסם בגיליון אוגוסט שלו ראיון שער עם הולמס. באתר המגזין נאמר שמדובר ב"קייטי שמעולם לא ראיתם קודם", שכעת "מתמודדת עם תפקידים מאתגרים עם בטחון וגישת סקס-אפיל שכולם עוקבים אחריה".

על טום קרוז היא אמרה בראיון: "הוא טום קרוז כבר שלושים שנה...אני יודעת מי אני, איפה אני ואיפה אני רוצה להיות, אז אני רוצה להתרכז בזה".

ללא ספק, עוד רמיזה על העתיד להתגלות בכל הנוגע לחייה החדשים של הכוכבת.

בתשובה לשאלה האם עובדת היותה גברת טום קרוז סייעה לה בתעשייה היא ענתה: "דברים לא מוגשים לאיש. אם זה השפיע, אז דווקא הייתי צריכה לעבוד קצת יותר קשה בנסיבות האלו".

כלומר, לא רק שהיא נמלטת מנישואיה לכוכב הענק, הם גם לא סייעו לה בשום דרך ברמה המקצועית.

על העשור הרביעי בחייה: "אני לגמרי חשה הרבה יותר נוח בעור שלי. אני מרגישה סקסית יותר. אני חושבת שבשנות העשרים שלי - זה היה כמו לנסות יותר מדי כדי להבין דברים. אני מתחילה להיות עצמאית בזכות עצמי. זה כמו שלב חדש".

ולאמירה הזאת של הולמס, אין צורך להוסיף דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי הולמס על שער גיליון אוגוסט של מגזין אל האמריקאי. לובשת חולצת טום פורד ומכנסי 'הולמס אנד יאנג'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחולצת שכבות עור ומכנסי סקיני של 'הולמס אנד יאנג' ועקבי מנולו בלניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully