וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית השבוע: מחווה לאבן יקרה

נשות חברי הרולינג סטונז, המציינים החודש 50 שנה להיווסדם, הן יפיפיות שחלקן אף היו דוגמניות מצליחות. פטי הנסן, רעייתו של הגיטריסט קית' ריצ'רדס, היא ללא ספק היפה שבהן

פטי הנסן וקית' ריצ'רדס בבכורת הסרט The Rum Diary במוזיאון לאמנות מודרנית, ניו יורק, 25 אוקטובר 2011. Mike Coppola, GettyImages
פטי הנסן וקית' ריצ'רדס בבכורת הסרט The Rum Diary במוזיאון לאמנות מודרנית, ניו יורק, 25 אוקטובר 2011/GettyImages, Mike Coppola

בביוגראפיה הרשמית 'לייף' מ-2010, קית' ריצ'רדס, גיטריסט אגדי ומי שייסד עם מיק ג'אגר את הרולינג סטונז, מתאר את מפגשו הראשון עם הורי חברתו דאז פטי הנסן בביתם בסטטן איילנד, ניו יורק. הוא אחז בידו בקבוק, היה שיכור למדי, אך שמח לנגן משהו לבקשת המארחים. כשהם התחילו לפטפט ולהקשיב פחות, הוא פשוט ריסק את הגיטרה על שולחן האוכל. פטי, אז דוגמנית מצליחה באמצע שנות העשרים, פרצה בבכי ורצה לחדרה במעלה המדרגות. התחלה מזעזעת לזוג הצעיר. אבל בניגוד לציפיות, השניים נשארו יחד שלושים שנים אחר כך. בדומה לרבות מבנות הזוג של רוקיסטים מפורסמים, ואלו שחברים באבנים המתגלגלות בפרט, גם פטי הנסן נודעה ביופי עוצר נשימה. אך בניגוד להרבה נשות רוק, היא זכתה גם בזוגיות מופלאה וחיי משפחה יציבים וחמים עם הרוקיסט שלה.

פטי הנסן, היום בת 56 ואם לשתיים, החלה לדגמן לפני כמעט ארבעים שנה. ועדיין יש לה את זה. הבלונדינית המנומשת עוברת מצלמה באופן שדוגמניות בנות מחצית מגילה רק יכולות להתקנא בו.

הנסן היא הצעירה בשבעת ילדיהם של נהג אוטובוס ועקרת בית. אביה ממוצא נורווגי, מה שמסביר את החזותה הצפון אירופאית שלה. בקריירה המקצועית שלה שלט תמיד ממד של אגדה; היא התגלתה ליד דוכן נקניקיות, הוחתמה בסוכנות 'וילהלמינה' בגיל 16, נשלחה לליהוקים, זכתה בג'וב ראשון ומאז היא נראית במגזינים דרך קבע. בחינה חטופה בעבודות הראשונות שלה מסבירה ברגע את הצלחתה המיידית. אחרי הכל, בהירת שיער תכולת עיניים בגובה 1.75 מטרים, עם פנים זרועות בנמשים, לא תתקשה למצוא תעסוקה בתעשייה.

רגעי השיא בקריירה שלה כוללים שערים בווג, הארפר'ז באזאר, קוסמופוליטן, מירבלה, אסקווייר (ירחון גברים שצילם אותה באופן פרובוקטיבי למדי לגיליון דצמבר 1978, שעסק ב"שנת הנשים העסיסיות"), קמפיין רבלון, קמפיין מקס פקטור, וקמפיין קלווין קליין (תמונת ענק שלה בג'ינס המותג ושיער מתבדר ברוח גרמה לפקקי תנועה בכיכר טיימס בקיץ 1979). החל מריצ'רד אבדון ועד פטריק דמרשלייה, היא עבדה עם הצלמים הגדולים ביותר.

ב-1979 הנסן חגגה יום הולדת 23 בבילוי בסטודיו 54, מועדון לילה נחשב במנהטן של סוף שנות השבעים. בפנים היו עיצוב פנים מתוחכם, מולטימדיה מתקדמת וביקורים תכופים של סלבריטאים מן הדרג הראשון, כמו למשל חברי הרולינג סטונז. ריצ'ארדס ראה אותה רוקדת והזמין אותה לשמפניה, אבל הדוגמנית לא ממש גילתה עניין. עם זאת, תשעה חודשים לאחר מכן נענתה להזמנתה של ג'רי הול, אז חברתו של מיק ג'אגר, והגיעה למסיבת יום ההולדת ה-36 של סולן הלהקה. ריצ'ארדס כמובן היה גם כן במקום, וזה היה גם הרגע בו החלו לעוף ניצוצות בין השניים.

ריצ'ארדס חיזר אחריה באמצעות קלטות מיקס שהכין לה במיוחד. הוא גם צייר על עטיפות הקלטות ויצר קולאז'ים מתמונות מגזינים ופולארויד שלה. לאימה של הנסן הבטיח שהוא ישמור עליה וידאג תמיד שהיא תאכל מספיק, כך היא סיפרה בראיון למגזין באזאר מנובמבר 2011. הם נישאו בעיר החוף קאבו, מקסיקו ב-18 דצמבר 1983, יום הולדתו הארבעים. היום הם מתגוררים באחוזה רחבת ידיים בקונטיקט.

ב-2007 הנסן אובחנה כחולה בסרטן שלפוחית השתן, אך למרבה המזל לאחר סדרה של טיפולים כימותראפיים וניתוח, היא החלימה. מאז הדוגמנית המפורסמת נבדקת בקביעות וגם פועלת בשיתוף פעולה עם בית החולים שטיפל בה בניו יורק למען העלאת מודעות למחלה.

שתי בנותיה, תיאודורה (27) ואלכסנדרה (26), הן דוגמניות בעצמן, אשר במספר הזדמנויות בעבר הצטלמו לצדה. ביחד עם שני ילדיו של קית' מיחסים קודמים וילדיהם של אחיה ואחיותיה, משפחתה היא סוג של שבט בלונדינים, שמרבה להתראות בסופי שבוע וחגים.

פטי הנסן בתצוגת סתיו 2012 של מייקל קורס, ניו יורק, 15 פברואר 2012. Dimitrios Kambouris, GettyImages
פטי הנסן בתצוגת סתיו 2012 של מייקל קורס, ניו יורק, 15 פברואר 2012/GettyImages, Dimitrios Kambouris
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין ווג, נובמבר 1978/מערכת וואלה!, צילום מסך
פטי הנסן (מימין) עם בנותיה תיאודורה ו- אלכסנדרה בהשקת קולקציית סתיו 2007 של Stelle, ניו יורק, 14 מרץ 2007. Evan Agostini, GettyImages
עם בנותיה תיאודורה/GettyImages, Evan Agostini
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם בעלה קית' ריצ'רדס ובני משפחתה בווג האמריקאי, אוגוסט 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם קית' ריצ'רדס בווג האמריקאי, אוגוסט 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין סבנטין, אפריל 1974/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין ווג, אפריל 1978/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין ווג, אפריל 1978/מערכת וואלה!, צילום מסך
פטי הנסן על שער מגזין קוסמופוליטן, פברואר 79. Francesco Scavullo's, GettyImages
על שער מגזין קוסמופוליטן, פברואר 1979/GettyImages, Francesco Scavullo's
פטי הנסן על שער ווג פריס, מרץ 1980. Helmut Newton, GettyImages
על שער מגזין ווג פריס, מרץ 1980/GettyImages, Helmut Newton
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין מיראבלה, ינואר 1993/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין קוסמופוליטן, ינואר 1976/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין באזאר, מרץ 1979/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין מקס פקטור, 1980/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין גי'נס קלווין קליין, 1979/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במרכז בקמפיין ורסצ'ה עם ג'ניס דיקנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully