וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל בלי להזיע: 5 פריטי ספורט ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

12.8.2012 / 16:13

האולימפיאדה האחרונה הוכיחה מעל לכל ספק שעולם האופנה יכול להסתדר לא רע עם קצת שיק ספורטיבי. 5 פריטים מסוגננים שיעבדו בחדר הכושר וגם ברחוב

כבר בשנה שעברה התבשרנו על בואו של הטרנד הספורטיבי, שפלש גם לבתי האופנה הנחשבים ביותר כהשראה לעיצובים אלגנטיים יותר עם קריצה לבגדי הספורט. מארק ג'ייקובס הוא אחד מהמעצבים הבולטים שאימץ בחום את ההשראה לצד רבים וטובים אחרים והאולימפיאדה שאך נגמרת היוותה תירוץ מושלם לחנויות הרשת להציף את הסחורה הספורטיבית ובזול.

רכישת פריטי אימון וספורט ברשת משתלמת מאוד מהסיבה הפשוטה שמחיריהם זולים הרבה יותר מבחנויות הספורט, במיוחד בגזרת המותגים האופנתיים יותר. נכון שבסופו של יום תזרקו את הבגד לכביסה המלוכלכת כשהוא מסריח מזיעה, אבל זה רק אומר שהוא צריך להיות איכותי יותר ועמיד יותר בפני כביסות. מעבר לכך, הדרך לגוף בריא ויפה עוברת בין היתר גם דרך המלתחה ואין כמו לדפוק הופעה למכון הכושר בשביל להרגיש יפה עוד לפני שריפת הקלוריות.

ברכישת בגדי ספורט ברשת חשוב לשים לב לדבר אחד חשוב: תרכובת הבד. שיפון, משי ושאר בדים שלא נושמים לא יועילו כאן. כותנה מלאה, רייון ודומיהם יחזיקו לאורך זמן ויספגו או ינדפו את הזיעה טוב יותר. אימון נעים.

עד 100: חזיית ספורט של ספארקל אנד פייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד ממותגי הבית של אורבן אאוטפיטרס מציע כמעט תמיד פתרונות קז'ואלים נוחים ומעוצבים גם יחד. חזיית הספורט של ספארקל אנד פייד מתאימה גם למכון הכושר וגם מתחת לחולצות שקופות או רחבות שרוולים, ומעניקה טוויסט תחרה רומנטי לכל פעילות ספורטיבית.

חזיית ספורט מתחרה של ספארקל אנד פייד, אורבן אאוטפיטרז, 57 שקלים.

משלוח: 30 דולר.

עד 200: סוויטשירט של אמריקן אפרל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הנחות כאלה אפשר כבר להצטייד לסתיו הרחוק ולרכוש את 'הפול-אובר' הנהדר של אמריקן אפרל, שבדרך כלל עולה יותר (בארץ במיוחד). היופי בסוויטשירט הזה הוא גם בחיתוך הרפוי שלו וגם בקלות הבד, שלא מעיק ומכביד על הגוף.

סוויטשירט קליל של אמריקן אפרל, אסוס, 160 שקלים.

משלוח: חינם.

עד 300: תיק אימונים דמוי עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוד קלות' הוא אולי לא המקום הראשון שתשייטו אליו עם העכבר בשביל לרכוש בגדי ספורט, אבל אביזרי ספורט מעוצבים בהחלט אפשר למצוא שם. כמו למשל התיק הנוח והמרווח הזה שגם עשוי מחומרים סינתטיים לצמחונים, ויכול בקלות לשמש כתיק מעבר מיום עבודה לאימון במכון.

תיק ספורט דמוי עור, מוד קלות', 228 שקלים.

משלוח: 8 דולר (שימו לב, מחירי המשלוח ירדו).

עד 500: סניקרס של אוניטסוקה טייגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באווירת האולימפיאדה, באוניצוקה טייגר, המותג היפני הוותיק (שהוא גם מותג הבן של אסיקס), עדכנו את דגם מקסיקו 66 שלהם, שהופיע באולימפיאדת מקסיקו ב-1968 בשלל צבעים. החנות המקוונת פייפרליים מציעה את הגרסה הסגולה והשחורה-וורודה במחיר נפלא, עם הפסים האייקונים של אוניצוקה וסוליות מרוככות וגמישות. הדגם הזה לרוב לא זמין בארץ, כך שמדובר בהזדמנות נדירה כמעט, במיוחד כשהמשלוח הוא חינם.

אוניצוקה טייגר, דגם מקסיקו 66, פייפרליים, 344 שקלים.

משלוח: חינם.

ללא גבולות: מכנסי התעמלות של אליזבת' אנד ג'יימס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשלי ומרי קייט אולסן אולי לא נראות כמו כאלה שעושות התעמלות במיוחד, אבל לעצב הן יודעות. מכנסי ההתעמלות שלהן יקרים ללא ספק, אבל גזרת הסקיני הופכת אותם לפריט שלא בהכרח חייב ללכת עם פעילות גופנית. עם ג'קט מחויט ונעלי עקב הם נראים כאילו מעולם לא נועדו שיזיעו בהם. למרות זאת, הן עדיין עשויות מסוג מיוחד של ניילון (טקטל) שמתייבש מהר, שוקל מעט מאוד ויש לו מגע רך ונעים של משי. הבד הזה גם לא מאבד מצורתו ונשפך יפה על הגוף.

מכנסי טריינינג של אליזבת' אנד ג'יימס, שופבופ, 863 שקלים.

משלוח: חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully