וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית על: לינדה אוונג'ליסטה בגיליון ספטמבר של W

לירוי שופן

16.8.2012 / 11:30

גם בגיל 47 דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה לא חוששת מפרובוקציות, ומככבת בהפקת אופנה פרובוקטיבית למגזין W, שמשלבת בין עקרת פרברים מהוגנת לגיבורת קומיקס שאוהבת עירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהפרברים להצלת העולם. לינדה אוונג'ליסטה ל-W/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן של תקינות פוליטית מוגזמת, מגזין האופנה W הוא משב רוח נועז ויוצא דופן (במיוחד ביחס להוצאות שמרניות כווג האמריקאי). מאז מונה לתפקיד העורך הראשי סטפאנו טונקי, נעשה המגזין מפלטפורמה המכוונת אל קהל סנובי לזירת התרחשות אמנותית ומתקדמת, שאינה חוששת מהפקות אופנה שנויות במחלקות, עירום ושאר תכנים נפיצים שבדרך כלל נעדרים מהמתחרים לו.

דוגמא טובה לעניין מספקת אחת מההפקות המרכזיות בגיליון ספטמבר 2012, שעתיד להתפרסם בשבוע הבא. במרכזה דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה (47), שתחת עדשתו של הצלם סטיבן קליין והמגע הסגנוני של הסטייליסט אדווארד אנינפול, מחוללת שמות בטרנד פריטי העור שמציף את אופנת הסתיו. הדוגמנית מוצגת בחליפות הדוקות ומבריקות המדמות עירום, ומלהטטת בין חזות של עקרת פרברים מצויה, כולל נגיעות שנות ה-50 המתבקשות, לבין העולם האלסטי של גיבורי העל.

להפקת אופנה המלאה באתר מגזין W

ניכר שמטרת הסיפור, שמוגש בעטיפה קומיקסית מודעת לעצמה (כולל גלימה או בלורית שיער פלסטיקית ומוחצנת), היא לערבל את השגרה המוכרת, הקלישאתית כל כך, עם פנטזיה שרק כוחות על-טבעיים מסוגלים לחולל. באותה ההזדמנות, היצירה הזו של קליין ואוונג'ליסטה, מחזירה לאופנה את המימד הגדול מהחיים, שאבד לה בשנים האחרונות עקב העדפתם של מעצבים את המראה המינימליסטי, המודרני והחד, שנטול כל הצטעצעות לשם הצטעצעות.

אווג'ליסטה, שנהנתה ממעמד יוצא דופן בשנות ה-80 וה-90, עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות פרשת גירושים מתוקשרת עם פרנסואה-הנרי פינו, יו"ר קונצרן האופנה PPR (האוחז בין היתר בגוצ'י, אלכסנדר מקווין ואיב סן לורן).

מבין מותגי האופנה המופיעים בהפקה ניתן לציין מגפיים גבוהים של בית ורסצ'ה, מעיל עור מבריק של לנווין ושמלת עור של קלווין קליין קולקשן. עם זאת, למרבית פריטי הלטקס אחראי המותג אצ'וקו קודו, הידוע בבגדי פטיש יוקרתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully