וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: תיק אישי

טל דרורי

21.8.2012 / 8:19

מדור חולצת רשת בביקור באתר תיקי עור ספרדי, שמציע פריטים משובחים בעבודת יד עם בונוס דיגיטלי- האפשרות לעשות מיקס אנד מאץ' של צבעים לכל תיק, מבפנים ומבחוץ

שם: lacambra

לוקיישן: http://www.mylacambra.com

ז'אנר: אתר הבית של מותג איכותי לתיקי עור ושאר אביזרי נשיאה לנשים ולגברים, המכיל פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לרוכש לעשות קסטומיזציה, כלומר התאמה אישית, של הפריטים הנמכרים בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומה לתיקים של סלין, אבל הרבה יותר מקורי. מתוך האתר של לקמברה - תיקי Tote מחיר: 210 אירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: אחד היתרונות הבולטים של התפשטות המסחר האלקטרוני בתחום האופנה, היא האפשרות של הלקוח הפוטנציאלי לקחת חלק בתהליך העיצוב, ולהיות שותף לבחירת אלמנטים שיהפכו את הפריט הנרכש למשהו שהוא ייחודי או לפחות סמי – ייחודי לו.

ניכר שהגלגול הנוכחי של הטרנד התחיל עם נייק ב-1999, שתחת היוזמה של Nike ID אפשרה לכל לקוח להזמין נעלי סניקרס בעיצוב עצמי. מאז, הרעיון התרחב לכל מותג הנעלה אפשרי. וכך, מה שהתחיל בסניקרס הפך עתה לחובק קטגוריות ובשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פריטי הלבשה ואקססוריז שרוכבים על הגל. מנעליים, לכובעים ועד לתכשיטים הרשת מלאה באתרים שבאמצעות פלטפורמות דיגיטליות ידידויות למשתמש הופכות את תהליך הקסטומיזציה לקליל וכיפי.

Lacambra, שהוקם בנובמבר 2011, הוא דוגמא מוצלחת לטרנד הגואה. המותג הספרדי הטרי מציע פריטי עור איכותיים המאופיינים בקווים אלגנטים ונקיים. למרות המינימליזם האמור, הפריטים מדגימים השקעה מחשבתית שבאה לידי ביטוי בפיצ'רים המעניקים להם עליונות עיצובית ופונקיונאלית כאחד. כל הפריטים נעשים בעבודת יד בספרד ועשויים מעור איכותי. המחירים לא נמוכים אך בהחלט הגיוניים, עם פוטנציאל לכמה מציאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקחת תיק ולהפוך אותו לשלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: הקולקציה כוללת מבחר רחב של פריטים, כולם בעלי לוק קלאסי, מאפיין שהופך אותם לפריטי השקעה לטווח ארוך. אפשר למצוא שם בין השאר ארנקי קלאצ' בגדלים ובצורות שונים, מזוודות גבריות, תיקי גב, תיקי נשיאה וכיסויי אייפד.

הקלקה על כל אחד מהפריטים בקולקציה תגלה את רמת ההשקעה בפרטים - העור הפנימי, החלוקה ורמת הגימור של התפירה כולם מעידים על עבודת יד קפדנית.

בנוסף, כל אחד מהפריטים כולל את הפונקציה Customise המאפשרת לבחור את קומבינציות הצבעים שירכיבו אותו מבחוץ ומבפנים, עם מבחר מכובד המונה 12 צבעים שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לבחור את צבעי התיק מבפנים ומבחוץ, מתוך אוסף של 12 גוונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופן בו התיקים תפורים מאפשרת בחירה בצבע בלוק אחד, או בשני טונים של צבע - טרנד רותח במחלקת התיקים הקיץ. לנועזים יש אפשרות להתפרע גם עם יותר משני צבעים. הקסטומיזציה מאפשרת אפילו לבחור את הצבעים הפנימיים של התיק, צבע הרוכסן ולהוסיף את ראשי התיבות של השם.

יונת דואר: יש, כרגע היא יחסית גבוהה למשלוחים לישראל ועומדת על 35 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק קלאץ' במראה פטריוטי. 40 אירו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנועזים יכולים לשלב יותר משני צבעים בתיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully