וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להכיר את האוקסבלאד: 5 פריטים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

23.8.2012 / 9:33

זה לא השם, זה הגוון - האוקסבלאד, הבורדו או צבע היין הוא אחת התוספות העיקריות לארון העונה, והוא מכסה מנעליים ותיקים ועד חליפות. 5 אופציות שמגיעות עד הבית

אם הכתום הבוהק היה נחשב לצבע המוביל של האביב והקיץ האחרונים, בעונה הקרה הוא צפוי לפנות את מקומו ל'אוקסבלאד' - הצבע הטרנדי של הסתיו והחורף הקרובים. אין ממה להילחץ. האוקסבלאד הוא השם המגניב של הבורדו או גווני היין הכהים יותר והוא נצפה בשלל וריאציות על המסלול של בתי אופנה כמו איב סאן לורן, ג'ייסון וו, אלכסנדר וונג ומיסון מרטין מרג'יאלה.

ברכישה של פריטים בצבע בורדו חשוב לשים לב לתיאור הצבע, אך עם זאת, רבים מהאתרים ברשת מתייחסים אליו במילות החיפוש כאדום או סגול, כך שבכל מקרה חשוב לקרוא את הביקורות על הפריט ולסמוך על התמונה באופן חלקי בשל תאורה וריטוש. מילות חיפוש נוספות מעבר ל-Ox Blood שיכולות להעלות את התוצאה המבוקשת הן Wine או Burgundy. הצבעים שמחמיאים לאוקסבלאד הם גוונים טבעיים, שחור, לבן וקרם וורדרד, וכדי לקחת את המראה כולו ללילה, מומלץ להצטייד גם בזהב.

עד 100: תיק 'קרוס-בודי' דמוי עור יען

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעור יען סינתטי, מעבר לעובדה שהוא ידידותי לצמחונים, יש יתרון בולט נוסף על פני עור יען אמיתי והוא העובדה שהוא לא יתכהה עוד יותר עם הזמן. במילים אחרות שהאוקסבלאד לא יהפוך לדם קרוש בטעות. התיק עצמו חמוד ושימושי לנשיאת הפריטים החשובים וזו גם הזדמנות לבקר בחנות חדשה עם סידור נוח, גם אם לא זול, לישראל.

תיק דמוי עור יען, פרדפלייר, 100 שקלים
משלוח: משתנה בהתאם למשקל ומבוצע באמצעות בונגו

עד 200: חצאית מקסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכפלים העדינים בחצאית מעניקים לה עניין נוסף במרקם ובאווירת האוברסייז שעומדת לשטוף אותנו בסתיו ובחורף, מקסי הוא פיתרון בטוח אבל מעז. במוד קלות' בכלל קיים מבחר ענק של פריטים בצבע בורדו מכל הסוגים ורובם במחירים מאוד אטרקטיביים.

חצאית מקסי עם כפלים, מוד קלות', 190 שקלים
משלוח: 15 שקלים

עד 300: סריג אוברסייז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל חורף צריך את הסריג התורן שלו, זה שנוח ללבוש מהר ונראה טוב עם הכל. המיוחד בסריג הזה הוא השובל שלו מאחורה שמעניק כיסוי ראוי לישבן, במיוחד עם טייץ. ההובו שיק שמתבטא במריטות הקלה שלו לא הורס את הכיף והגוון שלו הוא כמובן מוקד המשיכה.

סריג אוברסייז, נאסטי גאל, 258 שקלים
משלוח: 15 דולר

עד 500: ג'קט דמוי עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבורדו הוא החום החדש בכל הנוגע למעילי טייסים למיניהם והצעת ההגשה שאורבן אאוטפיטרס מעניקה ללקוחותיה עושה חשק גדול יותר לרכוש את הז'קט הזה. החיתוך הישר שלו הופך אותו למוצלח גם כשהוא פתוח והצווארון הרחב מחמיא לחלק העליון של הגוף.

ז'קט דמוי עור, אורבן אאוטפיטרס, 376 שקלים
משלוח: 30 דולר

ללא גבולות: נעלי עקב מחודדות של אלכסנדר וונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השילוב של גוון הדם הכהה עם הנעליים המחודדות והמוקפדות האלו, הרצועה הדקה בקרסול והעקב הדקיק, מייצר תחושה ערפדית סקסית לנעליים ומבטיח גימור מושלם לכל שמלה. רצועת הזמש גם הולמת את הצבע וגם עושה חיים קלים על המקומות האסטרטגיים שכואבים בדרך כלל והחלק השקוף משמש כמחשוף סקסי לאצבעות, גם בסתיו.

נעלי עקב מחודדות של אלכסנדר וונג, שופבופ, 1843 שקלים
משלוח: חינם

עוד אופנה ברשת:
פריטי ספורט שאפשר לצאת איתם לאירוע
לנז'רי מפתה בצורה בלתי רגילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully