וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבור גברי: קולקציית הקפסולה של דניאלה להבי ל-Sketch

לירוי שופן

26.8.2012 / 21:21

מעצבת התיקים דניאלה להבי חוברת למותג Sketch לטובת קולקציית קפסולה של אקססוריז לגברים. התוצאה האלגנטית קיבלה הפקת אופנה ג’נטלמנית במיוחד

קולקציה משותפת לדניאלה להבי ויוסי קצב. נמרוד סונדרס
קולקציית הקפסולה של דניאלה להבי ויוסי קצב/נמרוד סונדרס

"קורה משהו בשיתוף פעולה, בחיבור עם מעצבים אחרים, שלוקח אותנו למקום שהוא לא בהכרח צורת הפעילות המוכרת לנו. וזה מה שיפה", מציינת מעצבת מוצרי העור דניאלה להבי, שמשיקה היום (ראשון) יחד עם מעצב האופנה יוסי קצב קולקציית קפסולה של אביזרים ותיקים לגברים. עבור קצב, זהו שיתוף הפעולה הרחב הראשון עם מעצב אחר מאז השיק לפני כשנתיים את המותג Sketch; להבי, לעומת זאת, עבדה לאחרונה עם האמן צורי גואטה ועם המעצבת ניבי ברקר, עם כל אחד מהם על מקבץ תיקים נפרד.

בעוד שנהוג להניח ששוק אופנת הגברים בארץ מוגבל למדי לאחיזת הטלפיים של רשתות האופנה, על אחת כמה וכמה שוק האביזרים המשלימים, שיש שרואים בו תחום בלתי פציח עם מיעוט קיצוני של שחקנים. הפעם הקודמת שלהבי יצרה קולקציה לגברים, הייתה לפני ארבע עונות. "היו לנו הבלחות של עיצוב לגברים, אבל מכרנו מזה הרבה לנשים. בסוף הזנחנו את זה. לא מתוך החלטה אסטרטגית, אלא כי תמיד יש תחרות של 'מה יהיה על המדף', והכמות שמכרנו הייתה מינורית בסך הכל. אז החלטנו להתמקד בנשים, שזה מה שאנחנו עשינו הכי טוב".

קולקציה משותפת לדניאלה להבי ויוסי קצב. נמרוד סונדרס
"נראה לי שאם מישהו קונה תיק, אז הוא צריך להתאים לו להכל". להבי וקצב/נמרוד סונדרס

הקולקציה הנוכחית, כולה בשחור ובשילובים בין עור, אבזמי מתכת כסופים וקנבס כותנה, מונה שלושה תיקים בגדלים שונים, ומיני חפצים כמו פד עור לעכבר, צמד חגורות או תגית מהוקצעת לתיקי נסיעות. "אורי להבי [מנכ"ל דניאלה להבי –ל.ש.], פנה אלי אחרי שראה את הבגדים שאני מעצב", מגולל קצב את סיפור החיבור בין הגורמים. "נפגשנו באחת החנויות ודברנו על השפה של Sketch. חודשיים לאחר מכן הבאתי את לוח ההשראה של קולקציית החורף, שהיה מלא בתמונות של קיפולי נייר, פריטי ניילון ורוכסנים. רציתי להעביר תחושה מודרנית, הייטקית".

בדומה לכתב היד של קצב, שמגלה אהדה ברורה לקלאסיקות הארון הגברי, עם שינויים נקודתיים בדרך ההגשה, או בדומה לטעמה השימושי והמודרני של להבי, ניכר שגם האוסף הזה, שנע בין תיק נסיעת לילה גלילי לתיק צד פונקציונלי, ברר בזהירות בין האופנה לפרקטיקה. "נראה לי שאם מישהו קונה תיק, אז הוא צריך להתאים לו להכל. אנחנו לא רצינו שזה יהיה פריט עונתי או לעונה אחת", מסביר קצב את הבחירה המעודנת בפרטים, כמו משחקים עדינים בין רצועות עור מבריקות המקיפות כל אחד מהתיקים לגוף התיק עצמו, שהוא מחוספס מעט או הסוגר האלגנטי של תיק הנשיאה (Tote), שהוא למעשה לשונית עור המושחלת בתוך לולאת מתכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

תיקים לג'נטלמנים

קולקציית האביזרים המשותפת לדניאלה להבי וליוסי קצב. רן גולני – רותם אגוזי, רן גולני
הפקת האופנה לקולקציית התיקים בשיתוף הגרסונרים/רן גולני, רן גולני – רותם אגוזי
קולקציית האביזרים המשותפת לדניאלה להבי וליוסי קצב. רן גולני – רותם אגוזי, רן גולני
"ניסינו לדמיין מה יש לכל אחד מהם בתוך התיק". 'התיק' של ג'רלד מרפי/רן גולני, רן גולני – רותם אגוזי

על מנת לשווק את התיקים בתוך מסגרת אסוציאציות גברית ומלוטשת, אולי גם ג'נטלמנית, חברו להבי וקצב אל צמד הבלוגרים אייל דה לאו וסהר שלו, מבלוג אופנת הגברים 'הגרסונייר'. דה לאו ושלו יצרו הפקת אופנה יעודית לקולקציה בת ארבע תמונות, שכל אחת מהן מתעדת מעין שולחן עבודה מסודר להפליא של ארבעה גברים איקונים ומלאי סגנון אישי (צלם האופנה והארכיטקט קרלו מולינו; הבשם בן גורהם; צמד האחים מאסט, בעלי מפעל לשוקולד בווליאמסברג; ואיש החברה האמריקאי ג'ראלד מרפי).

"ניסנו לדמיין מה יש לכל אחד מהם בתוך התיק, ולפרוס את תכולתו", אומר שלו על הצילומים, שברגעים מסוימים מזכירים מרחוק סצנות מתוך הסרט המלוטש 'סינגל מן' של טום פורד. "תכולתם של התיקים אינה כוללת רק פנקס, מחשב, מפתחות, חפיסת סיגריות ישנה או ארנק, אלא גם קופסה ישנה מהמאה ה-19, בובת חיה מבד ושאר פריטים שמאפיינים כל אחד מהם".

קולקציית האביזרים המשותפת לדניאלה להבי וליוסי קצב. רן גולני – רותם אגוזי, רן גולני
'התיק' של קרלו מולינו, מתוך פרויקט הצילום של הגרסונרים לקולקציית הקפסולה של להבי וקצב/רן גולני, רן גולני – רותם אגוזי

הסיפור הדמיוני למחצה שטוו הגרסונרים נועד כדי לשקף את הטיפוסים השונים אליהם מכוונת קולקציית הקפסולה. למרות שיש שיטענו שהיא אינה נועזת דיה, היא משקפת טעם יציב ואלגנטי, נכון תמיד, שמצליח להעשיר את ההיצע הדל בשוק. מצד אחד, ישנו התיק הגדול, שיתאים לטיפוסים ספורטיביים, מתוקף דמיונו לתיקי חדר כושר; מנגד, תיק הנשיאה הידנית יקרוץ לפאשניסטים, שירצו לחקות את הליכתם של דוגמנים האוחזים בעיצובים דומים בתצוגות אופנה אירופאיות.

גם אם חריפותה של ההצעה האופנתית הטמונה בשיתוף הפעולה הזה עשויה להיות נטולת עיקצוצים, ולכן גם נטולת התרגשות יוצאת דופן, הרי שהיא משרתת את שני המעצבים נאמנה. עבור קצב, זוהי הזדמנות להעשיר את הארסנל; עבור להבי, ניסיון חדש לבחינת שוק אופנת האקססוריז לגברים. ועבור הקהל? היא סוף כל סוף מספקת לו תיקים להישען עליהם; תיקים שאפשר למלא בלב שקט.

קולקציה משותפת לדניאלה להבי ויוסי קצב. נמרוד סונדרס
דגם שמתאים לטיפוסים ספורטיביים, מתוקף דמיונו לתיקי חדר כושר/נמרוד סונדרס

הקולקציה תימכר בסניפי דניאלה להבי ו-Sketch; טווח מחירים: תיקים: 699 – 1,299 שקלים (תיק נסיעות מעור להזמנה מיוחדת – 3,000 שקלים); חגורות: 199 שקלים

קולקציית האביזרים המשותפת לדניאלה להבי וליוסי קצב. רותם אגוזי, רן גולני
'התיק' של בן גורהם/רן גולני, רותם אגוזי
קולקציה משותפת לדניאלה להבי ויוסי קצב. נמרוד סונדרס
מנשא לאייפד. הקולקציה המשותפת של דניאלה להבי ויוסי קצב/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully