וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הבשמים הגדול של קוסמטיקה קלה

שירלי אכסלרוד

13.9.2012 / 11:26

אין כמו מדפי פארם עמוסים בבשמים כדי לגרום למיגרנה ואובדן תחושת התמצאות - שנייה לפני החג מדור קוסמטיקה קלה בורר בין מטהרי האוויר לניחוחות שעוד יביאו לכם אהבה

עם הרבה טקס בישבן, בקבוק קריסטל מהודר וסרט אורגנזה אפור לקינוח, נכנס לחייה של הנסיינית ב' הניחוח החדש של לנקום בעל השם היומרני – "החיים יפים". האמנם? ב' התלבטה ארוכות בין 'ריח נועז וזוהר על השטיח האדום' לבין 'מתוק עד סכרת". האמת היא כנראה איפשהו באמצע, עם נטייה לתוספת אינסולין; ככה זה כשבין המרכיבים, לצד הפצ'ולי והאיריס, הכניסו בלנקו גם צמר גפן מתוק. על העמידות, לעומת זאת, אין ויכוח: גם אחרי יום קיץ לוהט, מקלחת וקרצוף, זכר המתקתקות נותר בעינו.

לנקום, La vie est belle -מחיר: 345 שקלים ל-30 מ"ל, 535 שקלים ל-50 מ"ל, 630 שקלים ל-75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, La vie est belle -מחיר: 345 שקלים ל-30 מ"ל,535 שקלים ל-50 מ"ל, 630 שקלים ל-75 מ"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם דרמטי ומתעתע ובקבוק משעמם מסתירים את אחד הריחות החדשים והמוצלחים של העונה – בתנאי שאתן חובבות גדולות של טלק וישבני תינוקות ריחניים. המון המון טלק שמעלה בענן אבק את כל שאר המרכיבים בבושם של ז'יבנשי, למשל - ורד, איריס, מימוזה ופאצ'ולי, ומשאיר אחריו ניחוח פודרתי עז.

ז'יבנשי, DAHLIA NOIR - מחירי השקה: 300 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.ט., 350 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.פ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'יבנשי, DAHLIA NOIR - מחירי השקה: 300 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.ט., 350 שקלים ל-50 מ"ל א.ד.פ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבקבוקון הסגלגל ולוגו השמלה השחורה הקטנה עשו רושם של הבטחה, אבל הפטיט רוב נואר הזכיר לנ' דווקא את קופסת הסיגריות של אבא שלה: "יש בשמים נפלאים שמתפוגגים תוך זמן קצר, ויש בשמים עם ניחוח שלא עובד טוב בהתחלה, אבל כשנותנים להם הזדמנות מתגלים כמוצלחים מאוד. החדש של גרלן הוא לא זה ולא זה. הוא מתחיל כבד מדי, מרוכז ואינטנסיבי, מזכיר קצת בושם של גברים, ובהמשך פשוט מתאדה. אם כבר גרלן, אז לכו על שלימר הישן והטוב".

גרלן, LA PETITE ROBE NOIRE – מחיר: 595 שקלים ל- 50 מ"ל, 854 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרלן, LA PETITE ROBE NOIRE – מחיר: 595 שקלים ל- 50 מ"ל, 854 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הניחוחות של נינה ריצ'י הם בדרך כלל המתנה הקלאסית לכל יקרה ואהובה שאוהבת להותיר אחריה קורבנות בחללים סגורים כגון מעליות, מכוניות, ופינות אוכל לא מאווררות. כלומר – מה שנהוג לכנות "ריחות עם נוכחות עזה". המדמואזל החדש לבית ריצ'י לא נופל רחוק מהעץ בכל מה שנוגע לעוצמה ועמידות, אלא שהפעם מדובר בריח צעיר יותר שמשתבח עם הזמן, ומורכב מוורדים, עלי דפנה ותיבול נוסף. הבקבוק, כמו תמיד, נראה כמו יצירה של הכובען המשוגע.

נינה ריצ'י, Mademoiselle Ricci – מחיר: 445 שקלים ל- 50 מ"ל, 580 שקלים ל- 80 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נינה ריצ'י, Mademoiselle Ricci – מחיר: 445 שקלים ל- 50 מ"ל, 580 שקלים ל- 80 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ' שאוהבת את הבשמים שלה נשיים, חזקים, ולא יוניסקסיים, חיבבה את ההוד וההדר הספק מיושנים ספק יוקרתיים של בקבוק הג'איפור ברייסלט, שהתלבש לה טוב בכף היד. "למרות שמדובר בגרסת הפרפיום, ועל אף התזה נדיבה בבוקר, הניחוח המתוק והמשכר נמוג אחרי שעות אחדות. אולי החום והלחות אשמים, אבל כדאי לחכות לימים קרירים יותר – שיהפכו את הג'איפור ברייסלט למתנה מצוינת לחגים".

בושרון, JAIPUR BRACELET - מחיר: 438 שקלים ל- 50 מ"ל, 657 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושרון, JAIPUR BRACELET - מחיר: 438 שקלים ל- 50 מ"ל, 657 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלל המשוכתב 'אם זה לא מסריח, אל תוציאו לו גירסה חדשה', כנראה חמק מאפם של מותגי הבשמים, שבמקום לטרוח על רקיחת שיקויים חדשים, מעדיפים לדהור על מוניטין, לעיתים מפוקפק, של ניחוח קיים, להוסיף או לדלל חלק מהמרכיבים, ולהשיק עוד גירסה לעתים מוצלחת יותר ולעתים פחות, של ריח מוכר:

כל התייחסות לסדרת Be Delicious הבלתי נלאית של דונה קארן היא בלתי נלאית כשלעצמה, והאמת היא שבשלב מסויים גם מיטיבות הרחרוח ורגישות האף התקשו להכיל את ההבדלים בין התפוחים. התנובה החדשה לחגים היא אותו פרי ירקרק, עם אותו ריח בסיסי מוכר, אבל הפעם עם טוויסט חמצמץ ועוצמתי במיוחד. הכי לחובבות הז'אנר.

דונה קארן, Eau So Intense – מחיר: 420 שקלים ל-50 מ"ל, 595 שקלים ל-100 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דונה קארן, Eau So Intense – מחיר: 420 שקלים ל-50 מ"ל, 595 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-body המקורי אובחן כאן במדור כבושם חמים וטלקי, שלא לומר – נקי על גבול הסטרילי, ומתאים במיוחד לבחורות עם קביעות בעבודה שנוהגות לקפל את בגדיהן היטב לפני שיתנפלו בלהט על הגבר שלהן. גירסת האו-דה-טואלט המעט קלילה יותר לבושם של בית ברברי "מוסיפה לחגיגת החושניות גם תפוח ירוק פריך ותה מפתה" - שהרי ידוע כי בקרב אוכלוסיות מסוימות, תה הוא אפרודיזיאק ממדרגה ראשונה. כך או כך, גם הפעם מדובר בניחוח מוצלח במיוחד למי שלא מחפשת ריח שישאר עוד שעות אחריה במסדרונות התאגיד, ובמחיר נמוך מזה של גירסת הפרפיום. עיצוב הבקבוק נותר כמעט זהה - פאלי ורב שימושי.

ברברי, E.D.T BURBERRY BODY - מחיר: 389 שקלים ל-50 מ"ל, 486 שקלים ל-85 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברברי, E.D.T BURBERRY BODY - מחיר: 389 שקלים ל-50 מ"ל, 486 שקלים ל-85 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

'פלז'רס או פרש' עוד בושם קלאסי שחוזר במתכונת מחודשת, שמנסה, די בהצלחה יש לומר, להיפטר מכל המאפיינים המרגיזים של הגירסה המקורית – פחות פרחונית, פחות מנג'סת ופחות אגרסיבית, אם כי לפי הנסיינית א', עדיין טעונת שיפור מסויים בכל מה שקשור למקדם המיגרנה הגבוה. הבקבוק גם הוא נאמן למקור העדין והאלגנטי, עם טוויסט ירוק-ורוד עליז באזור הפקק. ניחוח לחמודות.

אסתי לאודר, PLEASURES EAU FRAICHE - מחיר: 430שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, PLEASURES EAU FRAICHE - מחיר: 430שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד מסדרת 'עוד מאותו הדבר' – ערוגת הוורדים המוכרת של קלואה, שמתנודדת באופן קבוע בין ניחוח טלק מעודן, נשי וברבורי לבין מטהר אוויר בשירותים, יוצאת עם גירסה חדשה ל- love,chloe, שהוא כשלעצמו בושם חדש יחסית, בן שנתיים בלבד. גם במקרה הזה ההבדל הוא בריכוז – המהדורה החדשה היא גירסה אוורירית ומעודנת יותר של המקור המוצלח מאוד, יש שיגידו מדוללת וחיוורת. הבקבוק נותר כמעט ללא שינוי, בהבדלי גוונים בלבד.

קלואה, love, chloé, eau florale – מחיר: 445 שקלים ל- 50 מ"ל, 576 שקלים ל- 75 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלואה, love, chloé, eau florale – מחיר: 445 שקלים ל- 50 מ"ל, 576 שקלים ל- 75 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא אמנם יצא כמהדורה קייצית שאמורה לסייע לצלוח בצורה מכובדת את ימי הקיץ הלוהטים, עד כמה שהדבר אפשרי, אבל הריח המשגע של הפרוזן קולון יעשה שירות נאמן לכל גבר, בכל עונה. הנסיין ע', שלא מבין בתווים אוריינטליים, בעצי ארז ובפולי טונקה, אך כן מבין בנשים שמרחרחות אותו בחמדה במעלית, מספר על הצלחה מסחררת ומצב רוח טוב שליווה אותו מרגע ההתזה ועד לשעות הערב המאוחרות.

איב סאן לורן, LA NUIT DE L’HOMME FROZEN COLOGNE – מחיר: 480 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איב סאן לורן, LA NUIT DE L’HOMME FROZEN COLOGNE – מחיר: 480 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרחק מאחורי ה-YSL משתרך בבקבוקו חסר הייחוד הניחוח החדש לגברים מבית ארמנג'ילדו זניה, שמתאים, כפי שהגדיר הנסיין ר' אחרי שהתקשה לסחוט מעצמו יותר מ-"נחמד ובסדר" – בעיקר לימי חול. כלומר – פועל יעיל, עמיד ונעים, שעושה את העבודה במסירות, אבל בלי לרגש או לחדש.

Z ZEGNA – מחיר: 570 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Z ZEGNA – מחיר: 570 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully