וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון: כל אופנת סיור דרום מזרח אסיה

20.9.2012 / 8:30

אין לדעת אם קייט מידלטון הפנימה או לא את כלל הברזל שפטמות נשארות בבית - אבל בסיור בדרום מזרח אסיה, למרות החום, הלחות והרגליים היחפות, היא הציגה אופנה ממש לא רעה

אתמול הגיע לסיומו סיור רשמי בן תשעה ימים שערכו הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בסינגפור, מלזיה, איי שלמה וטובאלו. במסגרת הסיור, אשר נערך לרגל יובל השישים למלכות אליזבת השנייה, הציגה קייט מידלטון אופנה מגוונת אשר ענתה על דרישות היום ומזג האוויר, וכתמיד שימשה השראה לאוהדי הסטייל שלה. בין ארוחת ערב רשמית, מסיבת גן בצהרי היום ועד ריקוד שבטי, הדוכסית הזכירה לנו שהיא יודעת למצוא את האופנה הנכונה בכל פעם, כולל ברגליים יחפות או עם שיער נפוח ומוכה לחות דרום-מזרח אסייתית.

באמצעות אופנה דיפלומטית וקורקטית פוליטית היא הצליחה להשכיח מליבם של בריטים מודאגים שאלות בדבר הדיסקרטיות של מלכת בריטניה לעתיד. כזכור, שאלות אלו צפו בתקשורת הבריטית בעקבות שערוריית צילומי הפפרצי המתעדים אותה משתזפת טופלס בעת חופשה פרטית עם וויליאם. הצילומים המביכים, אשר צולמו לפני כשבועיים בחצר בריכה באחוזה פרטית בדרום צרפת, התפרסמו בסוף השבוע במגזיני הרכילות 'קלוסר' הצרפתי ו'צ'י' האיטלקי, וגרמו לסערה רבה בממלכה.

תביעת מצד בית המלוכה הובילה לדיון בזק בבית משפט צרפתי, שפסק על איסור תמונות נוספות מאותה סדרה לוהטת. למרות הסערה במולדת, קייט נראתה רגועה ומחוייכת כל הזמן. עם זאת, אין לדעת אם היא הפנימה את הכלל הבסיסי שפטמות נשארות בבית תמיד. אבל לזכותה ייאמר שכשהיא כן לבושה, בחירות אופנה שלה יוצרות עניין והשראה.

עוד על הסטייל של קייט מידלטון:
האפליקצייה שתלביש אתכם כמו קייט מידלטון
קייט מידלטון בראש רשימת המתלבשות הטובות של וניטי פייר
דרך המשי: קייט מידלטון בסינגפור, תחנה ראשונה בסיור במזרח הרחוק
הכל על אופנת הדוכסית

אליס ביי טמפרלי

לביקור רשמי בטובאלו, קייט לבשה שמלת כותנה רקומה של הליין הצעיר של 'טמפרלי לונדון', מותג ready to wear לנשים שייסדה ב-2000 מעצבת האופנה הבריטית אליס טמפרלי. השמלה אשר שולבה עם חצאית קש צבעונית שהוענקה לה על ידי המארחים וזר פרחים, יותר מהתאימה לריקוד שבטי בחברת נשים מקומיות.

מולברי

שמלת מולברי בגוון כחול נייבי משולבת במחרוזת עבודת יד מתנת מארחיה, הצילה את קייט היחפה בשיער שנזקק בדחיפות לתכשיר אנטי-פריז יעיל. למרות תנאי הלחות הרחוקים מכל מה שהיא רגילה אליו, היא לא נראתה מוטרדת מכלום ושמחה לפגוש מקומיים בטיבאנידודו, אחד ממאות האיים של איי שלמה. מולברי הוא מותג בריטי לתיקי עור שנוסד בתחילת שנות השבעים והתרחב עם השנים גם לייצור אופנת ready-to-wear לנשים.

ג'ייגר

קולור בלוק צהוב על רקע נוף טרופי תמיד נראה טוב וכך בדיוק נראתה שמלת הכותנה הקלילה עם קשירת מותניים קדמית וחצאית הפליסה שלבשה קייט למפגש עם תושבי כפר קטן באיי שלמה. ג'ייגר הוא מותג אופנה ולייף סטייל בריטי הקיים מאז 1884 ולו כ-90 סניפים בבריטניה ובעולם. פריטי הביגוד והאקססוריז של ג'ייגר במקרים רבים מבוססים על חומרים טבעיים והם מעוצבים בסגנון בריטי קלאסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מתנה מן המארחים

בשמלת הדפסי בטיק ורודה-אדומה, מתנת מארחיה בבית המושל בהוניארה, בירת איי שלמה, קייט נראתה כמו כלה טרייה בירח דבש באי טרופי. ביחס לצילומי הטופלס הידועים לשמצה, שמלת הסטרפלס שנקנתה בחנות מקומית (וקייט מדדה אותה לראשונה רק שעתיים לפני שלבשה) נראתה צנועה למדי.

ג'ונתן סונדרס

צבעים טרופיים, הדפס אקזוטי ומעצב סקוטי - דיפלומטיה מצוינת בשמלה אחת. ללא ספק, גם המארחים בשדה התעופה הוניארה, בירת איי שלמה, היו מרוצים. שרשרת הפרחים הוורודים תרמה לאווירה הטרופית-חגיגית. ג'ונתן סונדרס, בוגר ה'גלזגו סקול אוף ארטס', נודע בזכות עבודתו עם הדפסי משי בטכניקות מסורתיות. עבודותיו, גם אלו שעוצבו עבור רשתות המוניות כמו טופשופ וטארגט, התחבבו על ידועניות בריטיות רבות, כמו גם על מישל אובמה.

ביולה לונדון

שיער אסוף בנוסח אצילי ורגליים יחפות כנדרש בכל ביקור במסגד, היו שילוב מסקרן ותקדימי עבור קייט. השמלה הקלילה והצעיף התואם הם של 'ביולה לונדון', מותג יוקרה בריטי שנוסד רק ב-2011 על ידי ליידי נטשה רופוס אייזקס, אריסטוקרטית בריטית, ולביניה ברנן, מעצבת אופנה. המותג פועל מאז ייסודו נגד סחר בנשים ומעסיק דרך קבע נשים הודיות שהיו קורבנות לסחר נשים בבריטניה. בבחירת שמלת 'ביולה לונדון', מידלטון מצטרפת למפורסמות אחרות כמו קייט מוס, דמי מור, שרה ג'סיקה פרקר, פיפה מידלטון, נטליה וודיאבונה ואחרות, שנראו לובשות דגמים מתוצרתו בעבר.

אליס טמפרלי

שמלת התחרה והכותנה התכולה-לבנה של המותג הבריטי היוקרתי החביב על פשיוניסטיות בריטיות ידועות כמו סיינה מילר וקירה נייטלי, הייתה בחירה מצוינת למסיבת תה בצהרי יום בבית השגריר הבריטי בקואלה למפור, בירת מלזיה, אבל סיכות הפנינה בשיער גנבו את ההצגה. 'טמפרלי לונדון' הוא מותג ready to wear לנשים שייסדה ב-2000 מעצבת האופנה הבריטית אליס טמפרלי בוגרת הקולג' היוקרתי לעיצוב 'סנטרל סיינט מרטינס'. המותג המבוסס בלונדון נודע בהתמקדות בבדים יפים וגימורים ידניים. בגדי המותג התחבבו על פאשניסטות בריטיות ידועות וכוכבות הוליוודיות.

שרה ברטון לאלכסנדר מקווין

לארוחת ערב מדינית בארמון הנשיאות בבירת מלזיה קואלה למפור, קייט לבשה שמלת ערב לבנה-זהובה בעיצוב שרה ברטון לאלכסנדר מקווין. עוד חיזוק למעמדה של ברטון כ"מעצבת חצר" בלתי רשמית. ברטון, כזכור, הייתה גם מי שעיצבה את שמלת הכלולות של קייט, שהיום כבר זכתה למעמד איקוני. בית אלכסנדר מקווין - אשר נודע בזכות מורשת עיצוביו יוצאי הדופן, הדרמתיים עד ראוותניים ובעיקר פרוגרסיביים ומעוררי התדהמה של המייסד - הוא היום אחד ממותגי הדגל של האופנה הבריטית.

ג'ני פקהאם

שמלת תכלת משולבת רקמה לבנה בחלק העליון וחצאית פליסה לביקור באתר הנצחה בסינגפור היא דוגמא מובהקת לסטייל ה-smart & sexy הידוע של קייט. שמשייה מקומית צחורה הייתה אקססורי פוטוגני ושימושי כאחד. ג'ני פקהאם, מעצבת בריטית בוגרת ה'סנטרל סיינט מרטינס', ייסדה ב-1988 לייבל משלה, ומאז היא נודעה בזכות קולקציות שמלות כלה ושמלות ערב הנראות דרך קבע באירועי שטיח אדום בהוליווד.

ארדם

לקבלת פנים בבית השגריר הבריטי בסינגפור, קייט לבשה שמלה תכולה-לבנה עם הדפסים ברוח מקומית של 'ארדם', מותג צעיר שנוסד בלונדון על ידי ארדם מורלוגלו, מעצב קנדי שעובד רבות עם הדפסי משי פרחוניים ותחרה ונודע בעיצובים נשיים ורומנטיים, סילואטות גבעוליות המחמיאות בזכות פרופורציות מחושבות. בגדי המותג נראו מאז ייסודו ב-2005 על קירה נייטלי, סיינה מילר, סמנתה קמרון, ת'נדי ניטון ועוד.

ראול

חליפת חולצה וחצאית מודפסת של 'ראול', מותג המבוסס בסינגפור ומשפיע היום רבות על סצנת האופנה באסיה, הייתה עוד מחווה לאופנה המקומית. 'ראול' נוסד ב-2002 בידי אודיל בנג'מין, לבנונית שעסקה קודם באופנה בלונדון ובאיטליה. בתחילת דרכו עסק במותג בחולצות גברים, ובהמשך בהתאם לצורכי השוק הפך למותג ready-to-wear לגברים ולנשים.

אלכסנדר מקווין

לביקור בוקר ב'גארדנס ביי דה ביי', פארק טבעי על קו המים בדרום סינגפור, קייט לבשה חליפת חצאית לבנה אלגנטית במרקם כותנה מחוררת. ככל הנראה, החליפה, עם חצאית A, ז'קט פפלום עם צווארון V, שרוולים עד המרפק וחגורה מקורית, הקלה על החום והלחות הגבוהים אותו בוקר. לחליפה צורפו אקססוריז בכחול נייבי אשר השתלבו מצוין עם טבעת אירוסיה המשובצת ביהלום ספיר וגם עם החליפה האלגנטית בכחול-נייבי של וויליאם.

פראבל גורונג

שמלה משי סגולה-לבנה עם הדפס דיגיטלי של פרחי אוריכדאות בעיצוב פראבל גורונג, מעצב עולה יליד סינגפור, הייתה אחת ההצלחות של קייט בביקור. המעצב עצמו - המציג מאז 2009 קולקציות נשים זוהרות, ייחודיות, מודרניות אך עם זאת גם חסרות זמן - אמר למגזין האופנה גרציה: "קיוויתי שהיא תלבש אחת השמלות לי, אבל שזה ייקרה בביקור במקום בו נולדתי ובדיוק באמצע שבוע האופנה של ניו יורק, זה לחלוטין חלום בהתגשמותו".

ג'ני פקהאם

בהגעה למלון הישר משדה התעופה של סינגפור, קייט לבשה שמלת משי בגוון שנהב מודפסת בפרחי אורכידיאה ורדרדים ובסגנון דמוי קימונו - אופנה בריטית שגם הייתה מחווה למארחים. השמלה יצרה הרמוניה מופלאה של קייט עם הסביבה בעת סיור בגן הבוטני המפורסם של סינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully