וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת מניקור: כוכבת חדשה על השטיח האדום?

מצלמה ייחודית שנחשפה בערוץ E נותנת פוקוס למניקור של הכוכבות על השטיח האדום. המשמעות? תחרות של מותגי הלק, מניקורים יוצאי דופן ואולי אף ניתוחים פלסטיים לשיפור הידיים

בטקס פרסי האמי ה- 64, שנערך בלוס אנג'לס בסוף החודש שעבר, נחשפה על השטיח האדום טכנולוגיה חדשה של ערוץ הטלויזיה E - מצלמת מניקור.

המצלמה, שממוקמת על השטיח האדום, היא סוג של מתקן בצורת תיבה שאליו מכניסות הסלבריטאיות את כפות הידיים. בצורה זו אפשר לתפוס קלוז אפ של המניקור מבלי להתאמץ, ולחתוך את כפות הידיים שלהן מתמונת הגוף. כך ניתן להתרשם ללא כל הפרעה מצבע הלק ומאיכות המניקור.

דובר מטעם חברת OPI סיפר למגזין האופנה WWD שברגע שאנשים יידעו איזה לק הסלבריטאי האהוב עליהם מורח על הציפורניים, קיימת סבירות גדולה שזה יעודד אותם לקנות את אותם צבעי לק ובאופן הזה תיווצר תחרות בין חברות הלק השונות.

כך קרה למשל עם לק היהלומים השחור black diamond nail polish של המותג Azature, שקלי אוסבורן הופיעה איתו על השטיח האדום. אזטור פוגוסיאן, מייסד המותג, סיפר כי בעקבות החשיפה של הלק על ציפורניה של אוסבורן בטקס פרסי האמי, הגרסה הזולה של הבקבוקון, שעולה 25 דולר (לעומת הגרסה היחידה והבלעדית שעולה 250 אלף דולרים וכוללת יהלומים) נמכרה עד בקבוק הלק האחרון בלוס אנג'לס.

מסתמן, שמצלמת המניקור שתחשוף את ידיהם של המפורסמים תהווה במה ותחרות לחברות הלק, חברות תכשיטים ואפילו לרופאי עור שיתפרסמו בעקבות טיפולי לייזר שיגרמו לידי הסלבס להיראות צעירות יותר. יש שגורסים שפלטפורמה כזו אף עלולה לעורר טרנד של ניתוחים פלסטיים לידיים. אחרי הכל, מי מהסלבס שתתהלך על השטיח האדום ותסכים לחשוף את כפות ידיה סביר שתשקיע בהן השקעה יתרה - בטיפוח העור ובמניקור מיוחד ויוצא דופן.

קלי אוסבורן  עם לק    Azature black diamond nail polish. Jeff Vespa/WireImage, GettyImages
קלי אוסבורן בטקס פרסי האמי/GettyImages, Jeff Vespa/WireImage
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Azature black diamond nail polish/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully