וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון לא שומרת טינה ולובשת אופנה צרפתית

14.10.2012 / 8:54

בשורת משימות רשמיות, קייט מידלטון שידרה 'עסקים כרגיל' כאילו לא היו כל תמונות טופולס שצילמו פפרצי צרפתים וגם חיממה את ליבם כמה כדורגלנים

רויטרס
קייט מידלטון לובשת חליפת 'פאולה קה' בעת ביקור במידל טמפל, בית ספר ותיק ללימודי משפטים, לונדון, אוקטובר 2012. GettyImages
כאילו לא היו בעולם צלמי פפרצי צרפתים חצופים. קייט בחליפת חצאית של המותג הצרפתי 'פאולה קה'/GettyImages
קייט וויליאם בטקס השקת מילגות לסטודנטים ב'מידל טמפל אין', אנגליה, אוקטובר 2012. TheMarker
בורגונדי טרנדי שגם התמזג יפה עם עיצוב הפנים והעניבה של וויליאם/TheMarker

במקביל למאבקם הנמרץ של עורכי דינה, הנאבקים בפרסומים נוספים של תמונות הטופלס המביכות שלה, קייט מידלטון נראתה השבוע לראשונה במספר הופעות ציבוריות-רשמיות והשתדלה לשדר “עסקים כרגיל”. בחליפת חצאית מיני אלגטית ועם הנסיך וויליאם לצידה, היא ביקרה במידל-טמפל, בית ספר ותיק למשפטים במרכז לונדון החונך בימים אלו מילגת סטודנטים חדשה לסטודנטים על שמה ועל שם הנסיך.

חליפת החצאית היא של ‘פאולה קה’, מותג ready-to-wear צרפתי, החמיאה לרגליים החטובות של הדוכסית, התמזגה עם עיצוב הפנים החם של חדרי המבנה העתיק, כמו גם עם העניבה של וויליאם. אך בעיקר היא העידה על דבר אחד משמעותי - לקייט אין כל טינה לצרפתים. למרות שתמונות הטופלס שלה צולמו בצרפת ואף התפרסמו לראשונה במגזין רכילות צרפתי, אין לה שום כעס כלפי השכנים החצופים, שעד כה לא הפנימו את הבעייתיות בחדירה לפרטיות של מלכת בריטניה לעתיד.

מותג ‘פאולה קה’ נוסד ב-1988 על ידי הסטייליסט סרז’ קז’פינגר, צעיר יליד העיר ליל, שעבד עד אז כמעצב חלונות ראווה בחנות איב סן לורן בגדה השמאלית ושאף “להפוך נשים לשגרירות אופנה פריזאית” כפי שמוצהר באתר המותג. דגמי השמלות השחורות של פאולה קה בנוסח ג’קי קנדי ואודרי הפבורן התחבבו על נשות דיפלומטיה צרפתיות כמו המועמדת לנשיאות צרפת בבחירות 2007 סגולן רויאל וססיליה אטיאס אשתו השנייה של נשיא צרפת לשעבר סרקוזי, וגם נראו על כוכבות הוליוודיות כמו גם על ג'ניפר לופז, זואי דשנל וקייט בקינסייל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קייט מידלטון בהשקת מרכז כדורגל בסיינט ג'ורג פארק, אנגליה אוקטובר 2012. Paul Ellis, GettyImages
קייט במעיל צמר של המותג הבריטי 'ריס'; משמאל, המעיל באתר המותג/GettyImages, Paul Ellis
קייט מידלטון בהשקת מרכז כדורגל חדש, ברטון, אנגליה, אוקטובר 2012. GettyImages
חגורת קרוקו ומגפי זמש השלימו מראה סתווי אלגנטי/GettyImages
קייט מידלטון פוגשת את פרנק למפרד בעת ביקור במרכז הנבחרת הבריטית בכדורגל, ברטון, אוקטובר 2012. Chris Jackson, GettyImages
פרנק למפרד מרוצה/GettyImages, Chris Jackson
קייט מידלטון והנסיך וויליאם במפגש עם שחקני נבחרת הכדורגל הבריטית, ברטון, אוקטובר 2012. Nick Potts, GettyImages
וויליאם, קייט ושחקני נבחרת הכדורגל האנגלית/GettyImages, Nick Potts

למחרת טסו קייט וויליאם במסוק, לביקור בברטון, עיר נהר במרכז-מערב אנגליה, לצורך פתיחה רשמית של פארק סיינט ג’ורג’, המרכז החדש של נבחרת הכדורגל הבריטית. לסיור בהדרכת מנהל הנבחרת רוי הדג’סון ולמפגש עם שחקני הנבחרת אשר נערך באוויר הפתוח על כר דשא האימונים, קייט לבשה מעיל אפור של ‘ריס’ (Reiss) מקולקציית סתיו/חורף 2010 עם חגורת קרוקו שחורה עם אבזם כסף רבוע דומיננטי. החגורה גם היא של ‘ריס’, אם כי מקולקציית אביב/קיץ 2009. קייט איבזרה עם מגפי ברך ותיק קלאץ’ פשוט. נראה שהתוצאה האלגנטית-פרקטית הרשימה את הקשר המרכזי פרנק למפרד והמגן השמאלי אשלי קול שנראו מרוצים.

מגפי הזמש השחורים הם של ‘אקוואטליה’ (Aquqtqlia), מותג נעליים קנדי אשר נוסד ב-1989 במונטריאול על ידי מרווין קראסנו ובתו רנה אשר ביקשו להציע הנעלה פרקטית חמה לעיר הקרה, כמו גם אופנתיות ואלגנטיות. ‘אקוואטליה’ הפכה לשם ידוע בבריטניה ובצפון אמריקה כשקייט החלה להיראות בדגמי המותג באירועים פומביים. מחיר דגם ‘רומבה’ שנעלה קייט מגיע גם בזמש חום ומחירו 698 דולר.

'ריס’, רשת בריטית לביגוד נשים החביבה על קייט, דיווחה בינואר השנה על הכפלת הכנסותיה, ויש לשער כמובן ש’אפקט קייט’ (תופעת חיקוי מיידי ורכישה מוגברת של פריטי אופנה שנראים על הדוכסית) היא גורם מרכזי לזה. לחברה, בבעלות המייסד דיויד ריס (64), נכדם של מהגרים יהודים מפולין, כ-260 סניפים בעיקר בבריטניה (ועוד כמה בארצות הברית, אירלנד, סין, מלזיה ואבו דאבי) והיא נודעה בתפירה איכותית וגבוהה וסגנון מחוכם עם אדג' טרנדי. דגמי החברה אינם זולים, אך נגישים בהחלט בעת מבצעים.

קייט לבשה ‘ריס’ במספר הופעות ציבוריות גבוהות פרופיל, כמו למשל השמלה הלבנה בתמונת האירוסים שצילם מריו טסטינו בינואר 2011 אשר שימשה אותה גם בביקור בקנדה בקיץ שנה שעברה אז היא אובזרה עם כובע אדום שהיה מחווה לדגל הקנדי (השמלה הספציפית הזאת, גרמה לקריסה אתר המותג עד שאזלה מהמלאי), שמלת הקאמל במפגש הראשון עם בני הזוג אובמה במאי 2011 (אשר כונתה שמלת התחבושת’ בשל דיגום וגוון המזכירים תחבושת אלסטית) ושמלת המיני הלבנה בדרבי הסוסים של אפסום ביוני 2011 שחשפה רגליים חטובות שהיו לשיחת היום.

קייט מידלטון בביקור בניו קאסל, אוקטובר 2012. Paul Edwards, GettyImages
מגפי הזמש מהיום הקודם/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון בביקור רשמי באנגליה, אוקטובר 2012 הדוכסית קייטי אנגליה בית המלוכה עיצוב צרפתי. Paul Ellis, GettyImages
אותו המעיל מחג המולד האחרון/GettyImages, Paul Ellis
קייט מידלטון מחבקת ילד בביקור בניוקסאסל, אוקטובר 2012. Paul Edwards, GettyImages
חיבוק מהדוכסית/GettyImages, Paul Edwards
מגפיה של קייט מידלטון במהלך ביקור רשמי באנגליה, אוקטובר 2012. Paul Ellis, GettyImages
המגפיים של קייט על קייט; משמאל, באתר המותג הקנדי 'אקוואטליה'/GettyImages, Paul Ellis

מאוחר יותר טסה קייט לבדה לצפון מזרח אנגליה לביקור בעמותת ‘קייפונד’ (Keyfund) הנתמכת על ידי וויליאם וקייט ופועלת לעידוד וקידום כישורים טבעיים בקרב בני נוער. קייט הגיעה באופן לא מתוכנן ללא הנסיך וויליאם, אשר ביטל את כל תוכניותיו כדי לקחת חלק בהלווית האומנת שלו לשעבר ושל אחיו הצעיר הארי אשר מתה השבוע בגיל 82. קייט התקבלה על ידי מאות אנשים בעיר הצפונית ניוקאסל, שהגיעו כדי להציץ בה. כשילד אחד ביקש חיבוק, קייט נענתה באדיבות ורכנה מעבר לגדר האבטחה כדי לחבקו.

לנסיעה הרשמית לאזור, הדוכסית לבשה מעיל בורגונדי בעיצוב לא נודע שבפעם האחרונה שימש אותה בחג המולד. מטעם דוברות בית המלוכה נמסר שמדובר ב”עיצוב בריטי עצמאי”. קייט ויתרה הפעם על הכובע ששימש אותה לביקור הכנסייתי בחג המולד לטובת שיער גלוי, פזור ובוהק. מגפי הברך הם אותם מגפי ‘אקוואטליה’ אשר שימשו אותה יום קודם במפגש עם שחקני נבחרת הכדורגל האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully